Meni je pa fascinantno kako je oprema v avtih draga.
Firediver je napisal/-a:Če šteješ tudi motor in menjalnik pod opremo, potem tvoja trditev drži.
Pri nekaterih avtomobilih imajo višji paketi opreme tudi bolj komfortne sedeže, boljšo izolacijo in podobne zadeve, ki se tičejo bolj karoserije kot pa dodatne opreme.
Če pa pod opremo šteješ dodatno opremo, pa moraš gledati enak avto z istim motorjem in menjalnikom ter primerjati najvišji paket z osnovnim.
Ne moreš primerjat letala in avtomobila, problem je ekonomske narave, avtomobile se štanca na tekočem traku, kasnejše modifikacije so v primerjavi s to poceni serijsko proizvodnjo izredno drage.
Da se ne kupuje novih avtov vsakih 5-7 let, ampak se obstoječe avtomobile redno in temeljito vzdržuje in posodablja, ko pridejo kakšne večje novosti.
Ampak če bi spremenili filozofijo in delali avte, ki bi bili zasnovani modularno in bi tudi ljudje sprejeli, da je ok, če imaš en avto 30 let, vmes pa ga vzdržuješ in nadgrajuješ, bi bilo na koncu za uporabnike stroškovno enako ali celo ceneje. Industrija pa bi tudi imela zagotovljen stalen dotok denarja z vzdrževanjem in nadgradnjami.
Bravo Tiha voda, tudi sam tako razmišljam. Dejansko se preveč gleda skozi dobiček (večna rast), ki je dejansko nemogoča. Podnebje nas opozarja, da bo treba spremeniti miselnost, pa ne samo pri avto industriji, tudi drugje (letalski prevozi, plastika, tekstil,....).TihaVoda je napisal/-a:...Moje mnenje je, da bi morala avtomobilska industrija iti v smer kot je pri letalski industriji. Da se ne kupuje novih avtov vsakih 5-7 let, ampak se obstoječe avtomobile redno in temeljito vzdržuje in posodablja, ko pridejo kakšne večje novosti. Pasivna varnost je zdaj toliko napredovala, da bi lahko ena školjka BP bila v uporabi 20-30 let. Medtem pa bi se skrbelo za temeljito vzdrževanje in vgrajevalo nove komponente (elektroniko). Seveda bi to potegnilo za sabo spremembo celotnega koncepta zasnove avtomobilov, ki bi morali biti narejeni veliko bolj modularno. Ampak če se želimo iti trajnost in ekologijo, bi bilo treba prisiliti avtoindustrijo, da začne delati avtomobile na takšen način, da jih je kasneje možno nadgrajevati.
LeQuack je napisal/-a:Tudi Kia je podražila za ene 5k+ nove modele.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov