Tako torej. Pri avtomobilu imaš 3 regeneracije pasivno, aktivno in prisilno regeneracijo. Če je vozilo voženo po avtocesti oz. da ni voženo na kratke razdalje izpušni sistem dosega visoke temperature in s pomočjo aditiva katerega je računalnik sam vbrizgal v tank z gorivom se izvaja pasivna regeneracija ves čas. Pri aktivni regeneraciji ( ko je filter zabit približno 45%) in se izpušni sistem ne segreje dovolj vbrizga aditiv direktno v FAP filter, da doseže primerno temperaturo ( ne vem čisto točno, naj bi bila med 500 in 600°C). Če je vse to neuspešno ti avto javi napako, opozorilna lučka naj bi zgledala nekako takole
to pomeni, da imaš zadnjo možnost za regeneracijo drugače sledi prisilna katero se sproži s testerjem.
Za regeneracijo je torej pomembna dovolj visoka temperatura in hitrost višja od 50 km/h, ko hitrost pade pod to mejo ustavi regeneracijo in vklopi ventilatorje za "kontrolirano zaustavljanje regeneracije", torej ko avto stoji na mestu in ventilatorji delajo na polno takrat regeneracija več ne poteka je ustavljena in se bo zopet sprožila naslednjič, če vozilo ugasneš. Traja pa čisto odvisno, od pogojev in zabitosti filtra, kot sem sam zasledil od 5-15 min.