Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Ne jun 09, 2013 12:23 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Po feb 10, 2020 7:44 pm

Zanimivo, hvala za deljenje izkušenj.

L. 2011, ko je bila Kuga kupljena, so imeli samo dizel variante. Vsaj v Sloveniji. V Nemčiji, mislim, da so imeli tudi bencinarje, ampak nisem povsem prepričan.

Stelvio sem vzel iz zaloge - edina 200 KM različica (ostali dve sta 280 in 505) je bila predraga (45.000 EUR s popustom). Že za to, ki jo imamo sedaj, se mi je zdelo, da gre preveč denarja. :) V mislih sem najprej imel RAV4 hibrid, ampak Stelviji se nisem mogel upreti. Preveč dober avto.
 
igork
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: To apr 14, 2009 8:10 am

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a igork To feb 11, 2020 1:29 pm

OK, osebno mislim, da je malo preveč strašenja okoli teh filtrov,...rad bi slišal nekoga, ki je imel dejanske probleme s tem, a je imel res samo kratke relacije in pri katerih znamkah se te težave najpogosteje pojavljajo...?
Kako je pa potem pri bencinarjih, ki imajo tudi ta filter?
Večina jih bo pametna in bo rekla, da če imaš kratke relacije, potem sploh ne rabiš avta,...to bi še šlo, če bi bila mreža javnega prometa urejena kot je treba,... samo a boš zjutraj popokal mulce in jih vlekel na avtobus, pa enega odložil v vrtec, par postaj naprej drugega v šolo, potem šel na tretji avtobus do službe in vse to ponovil popoldne, s tem, da jih boš parkrat tedensko spremljal z javnim prometom še na različne interesne dejavnosti, pa ko bo otrok bolan, bosta šla s kolesom do zdravnika, saj zdravstveni dom ni daleč pa še lepo vreme je...res smo vsi skupaj postali razvajeni in komot, samo tak je tempo življenja danes. Marsikdo je že tudi zračunal, da bi ga ceneje prišla vožnja s taksijem, kot pa imet lastni avto, samo a boš za vsak k.... klical taxi in ga čakal...
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 1382
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a limas To feb 11, 2020 5:40 pm

Moj zaključek je, da ljudje prepogosto kupujejo dizle, pa za to ni potrebe. Razumem, da avto, ki je težka krava (1500kg+), mora biti dizel, za ostalo od A do C segmenta pa je nepotrebno.

Kakšne dizel mamice, ki preživijo del dneva v ljubljanskih zastojih verjetno nimajo težav s filtri, saj prodajo avto ko je FAP že 95% zabasan, nasrka pa 2. lastnik.

Pred leti sem prodal enega od dizlov pri strogo relacijskih 320.000 km, FAP pa je bil 90% zabasan in zrel za demontažo ter strokovno čiščenje pri Strajnarju.
Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Ne jun 09, 2013 12:23 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot To feb 11, 2020 5:42 pm

@limas
Dobro vedet. Bom pri 100K kilometrih šel na preventivno čiščenje.
 
Uporabniški avatar
DX5050
Novinec
 
Prispevkov: 357
Pridružen: Pe jun 24, 2011 12:09 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a DX5050 To feb 11, 2020 8:55 pm

Na čiščenje česa? denarnice???
Dokler zadeva špila, je ne diraj! Raje avto na vsake toliko mal steraj, kar se mi glede na karakter avtomobila ki ga voziš, ne bo zdela ravno težka naloga ;)
Ne naredi vseh napak sam, daj priložnost za to tudi drugim.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Ne jun 09, 2013 12:23 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot To feb 11, 2020 9:01 pm

@DX5050
Še malo, pa bo 2.000 km na Alfi. Komaj čakam, da naredim tako imenovani italjanski servis (Italian tuneup). ;)

Sicer pa imaš prav, ja.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7337
Pridružen: To avg 15, 2006 8:36 pm
Kraj: Celje

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a maniaxxx To feb 11, 2020 9:21 pm

Italianski tuning si mislil, ne.servis
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Pe feb 14, 2020 7:07 pm

Treba je ločit kaj so saje in kaj pepel. Saje med regeneracijo izgorijo, pepel pa ostaja not, ker je negorljiv. Večina pepela nastaja od izgorevanja olja. Na sliki primer 20% zabasanega filtra s pepelom pri 80.000 prevoženih. Motor kuri slabe pol litra olja na 15.000km. Teoretično bo dpf filter treba menjat pri 400.000km, če bo poraba olja enaka ves čas. Ni mi pa jasno na kakšen način se lahko odstrani pepel. S kontra izpiranjem? Dvomim
20200214_175553.jpg
Priponke
20200214_175553.jpg
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Pe feb 14, 2020 7:12 pm

Pepel je dober pokazatelj pravih kilometrov. Pogledam pri pasatu 2014, 160.000km količino pepela...50mg. ????
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Ne jun 09, 2013 12:23 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a bluedot Pe feb 14, 2020 9:27 pm

To so kvalitetne objave. :) Te podatke o regeneraciji lahko dobiš na čisto vsakem avtomobilu? Omenil si OBD priključek + app iz GP. Kateri app pa uporabljaš?
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom So feb 15, 2020 9:38 am

V trgovina play je app Vag Dpf, z vsemi navodili. Si naložiš free app, da preveriš delovanje, potem pa plačljivo verzijo, le ene 3eu. Deluje le za vag grupo.
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: So okt 18, 2003 7:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a mevden So feb 15, 2020 9:54 am

Jaz pa imam 20% zapacan dpf, z 55.000km. dosti je relacij....kako si tu raztegnil na 80.000km z enako količino pepela?

Jaz imam passata 2018, 2.0 tdi
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom So feb 15, 2020 4:15 pm

Vožen je vsak dan 30km in nazaj 30km, 1.6 tdi. Mogoče tebi pokuri več olja ali pa daješ not slabšo kvaliteto. Jaz Shell 0-30 professional https://www.motornaolja.com/produkt/she ... v-l-0w-30/
 
Uporabniški avatar
emozul
Uporabnik
 
Prispevkov: 1475
Pridružen: So jan 26, 2013 1:11 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a emozul So feb 15, 2020 7:36 pm

Jaz imam notri isto olje. Popije mi ga ca. 7deci na 15t kilometrov. Delam vecinoma relacije. Gre se za 2.0 tdi.
Me zanima, ce bi mi povedali na servisu, koliko imam zabasan filter?
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom So feb 15, 2020 9:37 pm

Brez veze, po moje ne ločijo saje in pepel.
20200215_203350.jpg
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1189
Pridružen: So okt 18, 2003 7:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a mevden So feb 15, 2020 10:56 pm

motom je napisal/-a:Vožen je vsak dan 30km in nazaj 30km, 1.6 tdi. Mogoče tebi pokuri več olja ali pa daješ not slabšo kvaliteto. Jaz Shell 0-30 professional https://www.motornaolja.com/produkt/she ... v-l-0w-30/


To ne vem kaj dajejo notri na servisu. Prvi servis je bil na 30k km, drugi bo čez 5k km na 60k km. Mogoče pa to z daljšimi intervali vpliva na dpf.
 
motom
Novinec
 
Prispevkov: 486
Pridružen: Po jan 04, 2016 6:04 pm

Re: Kratke relacije z modernim dizlom in start/stop tehnolog

Napisal/-a motom Ne feb 16, 2020 4:37 pm

Imamo še enega Tdi 1.6 pri hiši, euro6, prejšnji 5b. Temu se nekaj hitreje nabira pepel in bo s tem tempom naredil le 350.000 km, ko bo dpf poln. Način vožnje pa enak, 2x30km dnevno.
Priponke
20200216_152135.jpg
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: japanac in 22 gostov