Bluedot, od začetka do konca cel čas ponavljaš kako skropucalo je PSA. We get it. Meni pa je skropucalo FCA, opel pa...je nekoč rjavel kateri avto bolj kot ta? In tega za novejše ne morem trditi, prav tako ti ne za novejše PSA, ki so mimogrede na več lestvicah med najboljšimi znamkami. Mi je res zanimivo ko pišete kak oh in sploh je bil opel in da bo zdaj konec. Oh in sploh? Pa saj so imeli celo štalo s prejšnjo insignio, da ne omenjam astre, ki je bila verjetno najbolj slabo skupaj sestavljen avtomobil. Tukaj na slovenskem opel forumu (ga več ni), so ljudje si sami na astri J in aktualni astri K dajali podloge v armaturo in vratne panele, da ni vse škripalo. Pa niso vsi avtomobili takšni, pač se najdejo cvetke. Sam sem se vozil z brezhibno astro K in mi je bila zelo všeč. Sem človek, ki nisem obremenjen z znamkami kot ste nekateri. Briga me, kdo je lastnik katere znamke, dokler sem jaz na dobrem in obsojati preden mine nekaj let, je čista bedarija, sicer pa so že zdaj v 1 letu boljši časi za opel kot prej v 20 letih. Očitno le niso ti francozi tako glupi in zanič
Časi so se spremenili, zanesljivost pa tudi. Združitev s fiatom in alfo pa se mi sploh ne zdi dobra ideja. FCA koncern je milo rečeno ubog, ne vem kako sploh še živijo. Fiati so čisto out, PSA pa čisto nasprotje, ker mu gre po krizi vedno bolje in ne vem zakaj so šli v to. V to, kako je leta 2012 bil peugeot 208 bolj varen recimo pri bočnem trku kot bmw serije 1, testirana oba v istem letu, pa nisi opazil
Džabe je primerjati avtomobile v varnosti, če niso testirani v istem letu. Sicer pa realno noben nima slabe varnosti ,razen dacia, ki ne blesti ravno.