Kaj vsi pozabljate:
Da avto zabremza v približno enakem času, kot pospeši,
potrebuje enako zaviralno moč kot pospeševalno. Sej vemo,
kako zgledajo elektromotorji 100+ kW (v bistu še precej več,
če hočemo primerljive zavorne sposobnosti, kot jih imajo
navadne zavore).
Ni ravno uporabno za avtomobile. Pri avtobusih in tovornjakih
je drugače. Tam so te zavore samo pomožne pri daljših
dolgotrajnih zaviranjih.
Sam imam že nekaj časa idejo, da bi si naredil tak Electro-only
avtek. Bi kupil kakšnega starega Volvota 240 in dal not nek
big-block V8 (sem na netu videl, da se da) in naredil
elektromagnetne amortizerje in zavore. Kaj bi to lahk vse
optimiziral in izračunal. Sanjsko. Pa še en computer, ki bi vse
kalkuliral, obračal matrike, na OSD-ju pa bi kazalo vse mogoče
grafe in številke bi kr letele mimo ...
Back to RL.
