nekaj dni nazaj sem vozil letnik 2011 Astro. 75k kilometrov, zelo ohranjen, 1.4 turbo bencinar
1364 ccm, 103 kW (140 KM) 2011
1364 ccm, 88 kW (120 KM)2011
1399 ccm, 92 kW (125 KM)2017
1399 ccm, 110 kW (150 KM)2017
McLaren je napisal/-a:Starejši ljudje. Za svoj zadnji avto je moj stari oče kupil najbolj osnovnega Stilota, ker drugega razen klime ni rabu pa v akciji je bil. Drug razlog za take osnovne opreme je pa marketinške narave, da lahko proizvajalec napise recimo:" nova Opela Astra, že za 13.990 eur!"
Panzeraustirol je napisal/-a:McLaren je napisal/-a:Starejši ljudje. Za svoj zadnji avto je moj stari oče kupil najbolj osnovnega Stilota, ker drugega razen klime ni rabu pa v akciji je bil. Drug razlog za take osnovne opreme je pa marketinške narave, da lahko proizvajalec napise recimo:" nova Opela Astra, že za 13.990 eur!"
Razumem, da starejši ljudje ne potrebujejo razen klime pa recimo centralnega zaklepanja več opreme. Moja babica recimo, vozi 9n3 Polota 1.4 bencinar, osnovni model. In notr je nepresenetljivo dolgočasen, tako kot zunaj (čeprav bi rekel, da se pelje boljše kakor tistale Astra 1.4...). Vendar to je pri takem prežvečenem faceliftu starega Polota eno od pričakovanj, in tudi pri poceni osnovnih majhnih autih nasploh (ala Hyundai i10, Fiat Panda, Kia Picanto...). Se še spomnim, ko so bili rumeni VW Foxi novi v salonih, ta avto ni imel nič od niča (še klime ne standardno), je bil pa zelo poceni.
Astra pa ni ne poceni, ne majhen auto. Tako ne razumem, kaj je z nakupom take nove Astre hotel gospod doseči. Če je hotel poceni avto brez opreme, bi si lahko še ceneje kupil Corso, ki je lažja za parkiranje in boljše izkoristi notranji volumen. Če ne gledamo samo Opla, je pa izbire bistveno več.
Ekvivalent teh marketinških potez z ceno osnovnega modela, je enako kot če bi prišel v trgovino po jabolka, ker so na oglasu zgledala super. Prodajalec pa nato pove, da so ta jabolka bistveno dražja, lahko pa imam za isto ceno kot v oglasu napol plesniva. Ok, za kompot bi še bla. Ampak ni enako.
En bolj avtomobilističen primer: Kako bi zgledalo, če bi se proizvajalci luksuznih znamk posluževali istih načinov prodaje...
For je napisal/-a:Je pa veliko ljudi ki se nove tehnologije bojijo, ker jo ne znajo/upajo uporabljat, jo ne razumejo. Zato pa rečejo “ma jaz to ne rabim”
Panzeraustirol je napisal/-a:Pozdravljeni
Kupujem rabljen avto in nekaj dni nazaj sem vozil letnik 2011 Astro. 75k kilometrov, zelo ohranjen, 1.4 turbo bencinar, 6000 evrov. Na papirju je kazalo uredu. Baje ga je imel starejši gospod, ki je tudi bil edini lastnik.
Potem pa: razočaranje. V momentu ko sem se usedel v avto, sem vedu da to ne bo to. Vse kar je bilo opcijskega na tem vozilu je verjetno meni osebno brezvezna "električna ročna", pa še v to nisem prepričan. V notranjosti ni manjkalo plastičnih pokrovov, ki so zakrivali gumbe in naprave, ki bi lahko bile opcijske. Toliko potisnih gumbov, za stvari ki bi lahko bile na vrtljivih gumbih in bi zavzele manj prostora. Praktično so snovalci umetno namnožili gumbe in zapolnili prostor na sredinski konzoli z njimi. Avtomobil niti nima 3,5 mm priključka za na radio, čeprav ima za to luknjo. Prav tako ima neko kvazi ambientno osvetlitev (enobarvna, nenastavljiva in neugašljiva). Prijazen prodajalec je sicer šou gledat v navodila, tam pa seveda piše vse kar ta avto LAHKO ima, ne tistega kar ZARES ima.
Situacija je veliko slabša zadaj. Metri in metri plastike, nobenega uporabnega predala ali držal za kozarce. Prav tako ni niti električnih zadnjih stekel.
Vožnja je bila obupn kljub solidnem vendar precej lenem motorju, zahvala gre poceni 16 inčnim zimskim gumam (?), ročni 6 prestavni menjalnik ima integriteto želeja. Vozil sem že mnogo avtov, stare in nove, ta me je od vseh najbolj razočaral. Predvsem zaradi pomanjkanja opreme, ki sicer ne bi bila problem, če bi bila vožnja kolko tolko zanimiva ali živahna. Vendar ni. Vseeno upam, da jim to Astro uspe prodat.
V razmislek: Ne morem biti edini, ki si misli, da je kupovanje novega ali rabljenega avtomobila takega ranga z praktično nič opreme nesmiselno. Težko se ga namreč kasneje proda konkurenčno. Če bi hotel malo opreme, bi gledal Dacio ali kaj cenejšega (vsaj bi vedel, kaj lahko pričakujem). Vem, da nekateri ne gledajo na opremo, mene preveč opreme tudi moti. Vendar proizvajalci očitno progresivno manj skrivajo, da je osnovni model najslabše možen in ne ekonomična alternativa za dražje pakete opreme...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov