pa da ne bomo čisto off
danasni avti imajo čisto "preveč" asistenčnih pripomočkov, ki so narejeni za buksle in nesposobne voznike
recimo avtomatsko parkiranje- či si tako nesposoben, da ne znaš in se ne moreš naučiti, potem ti to pač ni namenjeno, parkiraj samo tam, kjer znaš
Današnja rešitev pa je, da ti avto to naredi in potem folk rine vsepovsod. drugo so senzorji, ki so v pomoč in kamera, saj so današnji avti veliko
manj pregledni in je to vse bolj nuja :huh
line assist- si tako nesposoben, da ne znaš držati avta na cesti- potem ne vozi.
seveda je pa fino, če to imaš , saj lahko potem SMSje tipkaš med vožnjo in spremljaš FB, tudi če se ti malo spi, ni panike
torej se podpira
kaj? Ravno tako, da mi po regionalki , ko voziš "lepše" linije stalno trese volan, ker se prbližuješ ali prečkaš črto
tempomat ja, ti pomaga ampak moraš še vedno biti pri stvari.
Aktivni tempomat pa je spet druga, omogoča ti, da si veliko manj pozoren na cesto ( sam bremza, pospešuje, če imaš avtomatika še toliko bolj) in na
okolico ( to je danes očitno ok?), imaš zopet čas in možnost "zapustiti" cesto z očmi in pregledovati FB in podobno. Da ne govorim, da jih je še
veliko ( verjetno so pri boljših znamkah ok, pri poceni avtih pa delujejo slabo) tako debilno narejeni ( acc temp), da bi jih prepovedal.
npr na AC "ujameš" pred seboj avto in še predno greš na levi pas, ti avto bremza ( ali pa moraš na levi pas že velikooo prej), nato zazna da ima
prosto in potegne. To velikokrat vidiš, ko nekdo začne prehitevati in pred tem bremza
( seveda, ne voznik ampak tempomat ali pa se avto z 5km/h od prehitevanega več postavi na levi pas že 500m pred prehitevanim avtom, da ne bremza brezveze in potem seveda prehitevanje traja celo većnost)
Po regionalki v ostrejšem ovinku "izgubi" avto pred teboj in potegne, na koncu ovinka ga seveda zazna in bremza....in še in še
debilno upravljanje preko touch screena. sorry, če eni pravite, da si nastavite klimo in ne šlatate več, jaz si temp veliko prilagajam ( zjutraj / popoldne, začetek vožnje, nočna vožnja....)
Ravno tako, da bi si nastavljal interval brisalcev preko zaslona, klimo, radio......., celoten on bord comp in njegove funkcije.
Hkrati pa izginjajo "osnovni instrumenti", ki so vozniku povedali, kako je z avtom ( temp vode recimo, danes vedno večkrat samo še lučka)
Danes se avti vedno bolj prilagajajo kupcem/uporabnikom, pa če so le-ti sposobni ali pa ne. Zato imamo tudi danes toliko nesposobnih voznikov, včasih pa so se taki bali avta/prometa in so šli raje z javnim prevozom ( kje so te časi
) in vožnja po cestah je bila za ostale veliko "lažja"
tako, da za mene so "zastareli" avti bolj privlačni, ko si avto ti upravljal in ne avto namesto tebe, el. volani so tudi slaba nadgradnja za mene, sploh v cenejših avtih, saj je občutek na volanu stalno enak ( ne veš ali drži ali drsi, potem še elektronika naredi svoje in avto se kar pelje, zadovoljivo hitro tudi skozi ovinke......dokler elektronika zmore potem pa naenkrat - konec)