RedBaron je napisal/-a:Bodi pozoren, ker veliko tovornih dvoosnih prikolic ima navadne akse - brez naletne zavore, potem je boljše vzeti enoosno z naletno!!
Če je homologirana do 750 kg NDM, ne rabi naletne zavore ne glede na število osi. Je pa res, da je varneje imeti večjo prikolico, ki naletno zavoro ima.
No, vprašanje se nanaša na homologacijo dvoosnih prikolic na omenjeno težo, čeprav je nosilnost večja. Razlaga je preprosta: za 750 kg NDM zadostuje tretja tablica vozila in tehnični pregled na 5 let, pa še pelješ lahko isto, kot če imaš normalno homologirano na dejansko nosilnost osi (če te seveda ne ustavijo prijazni strici z belim Caddyjem in te zvagajo
). Tudi opazi se dosti manj, če si malo prenaložen kot pri enoosni.
Kar je več kot 750 kg NDM, mora imeti svojo reg. tablico, zavarovalno polico, vsakoletni tehnični pregled in kar je najpomembneje, voznik mora imeti ustrezno vozniško dovoljenje (za vozilo + prikolico do vključno 4250 kg NDM, se pravi vsoto obeh NDM, je potrebna koda 96, za več pa BE kategorija). Poleg tega mora imeti vlečno vozilo ustrezno vlečno silo (glej homo. kartonček).
Skratka, en kup birokracije za "par kil" razlike...
Je pa tu pa tam posredi tudi kakšen bolj praktičen razlog, omenjen s strani predhodnikov - vsak zase najbolj ve, kakšno in za kaj rabi prikolico.