Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Pe apr 30, 2021 8:19 am

Se en teden je odprto glasovanje, prosim za kak glas ali dva.
Glede na to, da na veliko postavljamo razne stolpe iz evropskega denarja, bi zdaj 2021 bi skrajni cas, da se zacnemo bolj resno pogovarjati o NEprepoznavnosti Slovenije na podrocji Avto-Moto Sporta.

Ideja temelji na Srbski realizaciji proge NAVAK, ce se za njo noben ni slisal, ja tudi Srbi so nas prehiteli. Ne pozabiti tudi na Euroring na Madzarskem, Salzburgring in nenazadnje Grobnik, ki je v planu za siritev, kot NAVAK.

POVEZAVA DO GLASOVANJA:
https://predlagam.vladi.si/predlog/13186
Kmalu bodo volitve, mogoce bo to tudi v nacrtu kaksne stranke

Prvo vecnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji https://siol.net/avtomoto/zgodbe/srbski-koncept-vzgoje-dobrih-voznikov-nastavlja-ogledalo-sloveniji-foto-444015

Navak je ustvarjen vecnamensko, torej proga se lahko deli na ravnini na vecje, manjse, ima samo 3km, ampak 1,2km dolgo ravnico itn.
Jaz predlagam nekaj podobnega, med 3 in 4km, kot so manjse proge v Evropi.

UVOD:

Slovenija ne izkorisca priloznosti avto-moto scene in povprasevanja po novih prograh s strani tujih organizatorjev prireditev.
Dodajam, Salzburgring ustvarja 3 miljone evrov prometa z prireditvami in lokalni turizem, prenocisca, catering hrana se enkrat toliko.

1. Bilster Berg v Nemciji ustvarja 5 mio evrov prometa in slab miljon dobicka
(Die wirtschaftliche Entwicklung ist sehr positiv, wir wachsen... machte der Bilster Berg in 2019 einen Umsatz von 5,3 Millionen und einen Gewinn von 822.000 Euro.)
2. Salzburgring tudi ne gosti F1 dirk ali kaj vecjega, proga sama ustvarja 3 mio prometa in se ima namen siriti, neposredno povezane storitve v Regiji ustvarjajo se dodatna 2 mio prometa
(... ​„Der Salzburgring macht aktuell bis zu drei Millionen Umsatz pro Jahr. Alleine mit Teststrecken und Schulungsfahrten lässt sich dieser noch steigern...)
3. Nürburgring in Regija sta predlani prebila mejo 100 mio prometa in ustvarila veliko novih delovnih mest v okolici, neposredne storitve, rent a car, coaching, service itn. muzej
4. Projekt Spielberg (RedBull Ring) obisce samo zaradi prireditev 500.000 obiskovalcev, lokalna gastronomija, hotelerija, ustvari nekaj miljonov prometa na podlagi obiskanosti.
Polek navedenih prireditev, proga ponuja tudi vse ostale dejavnosti in storitve, kot proge omenjene zgoraj.

Prednost Slovenije je, da smo blizu severnim potencialnim gostom, vzodnim in juznim, najboljse bi bilo speljati tak projekt se preden ozivi Grobnik na hrvaskem in nas prehitijo. Realno, Gaj je premajhen za vecnamenskost in preblizu problematicnih stanujocih, Vransko je pac vransko, to je poligon. Ne pogovarjamo se o tem.

LOKACIJA: Postavitev v Prekmurju ob recimo EXPANO je iz logisticnega, turisticnega in razvojnega vidika :

1. Zelo blizu Hrvaske, Madzarske, Avstrijske meje FOKUS - PRIVABITI TUJCE, Tuje organizatorje
- Neposredna blizina za oddih, vikend pakete za tujce, camping opcija pri Soboskem jezeru, plaza - neizkorisscenega potenciala je se ogromno.

2. Z vecnamensko progo se pozivi turizem, gostinstvo, hotelerija in wellnes, ter catering.
- Domace dobrote ob progi, lonceni izdelki, razstave, kopalisca, kampingi.

3. Pospesitev lokalnih podjetnikov, vulkanizerjev, serviserjev, DECENTRALIZACIJA !

4. Prekmurci so bolj zagnani in potrebni nekaj prepoznavnega in revolucionarnega.

5. Cisto na koncu se lahko polek tujih poslovnih in strateskih ciljev ponudi lokalna turisticna voznja. Primeri:

Celodnevna karta, poldnevna karta, popoldanska karta (After-Work driving) ali pa Stinti.

6. Prepoznavnost preko socialnih medijev, snemanje na progi medijskih his, oddaj itn.

**
Slika

Govorimo o organizaciji prireditev za avte, motorje, gokarte, starodobnike, oddajanje proge, oddajanje vozil, taxi vozenj, boxov v najem, ponujanje lokalne kulinarike, prenocisc, turizma povezanega z avto-moto sportom. Izobrazevanje voznikov, moznost opravljanja licence A za dirkanje!!!
**Treningi voznje za privat vozila in poslovna, transporterji, avtobusi, tovornjaki. Glej spet NAVAK Youtube!
***Ne samo dirkanje, ampak tudi srecanja se lahko organizirajo.
- Velik plus je, da zaradi tega ni treba zapirati ulic v kaksnem mestu, se gre za ugled, da se ne organizira npr. srecanja na parkiriscu pred lidlom.

HRUP: Problem, ki ni problem
- Hrup, kateri vecinoma moti le nekaj posameznikov NI neresljiv problem. Treba je predstaviti pravi pristop.
* Treba je tudi, da nekatere moti imaginarni hrup, ki ga se niso slisali in nikoli niso bili v okolici kaksne proge.
** Ne pozabimo, domacini dnevno ustvarjajo hrup s svojimi delovnimi stroji, traktorji, zagami, frezami, kosilnicami, skratka je ropotanje nonstop v naselju.

Z to mislijo zakljucim, da 1km oddaljena proga, ki ni v dolini, je obdana s srednje velikim zvocnim zidom in ima omejitev glasnosti vozil do 130dB, (kot recimo veliko prog dandanes) - NI glasnejsa od doma prizganega Televizorja.

PROBLEM JE KER VSI IZHAJAJO IZ LOKALNEGA DIRKANJA
- Vsaka Evropska drzava ima vsaj eno znano progo, vec manjsih in nekaj testnih. Na kateri se izvaja tricetrt casa vse drugo in ne samo dirkanje.
Edini proti argument je hrup in izpusti, ja jebela cesta no.
Drugje pa tega ni? Rajsi poglejte kak laufa turizem ob teh prograh, od glamping, camping, wellnes, hotelerija, ce se gre za skupno dobro.

Sam sem se o tem v zadnjih 3-4 letih veliko pozanimal, obiskal in ogledal. Lokalni prebivalci ob teh tujih progah so se prilagodili, preusmerili dejavnosti in so srecni, da se sploh nekaj dogaja.
Povzetek pogovora s kmetom ob Salzburgringu. Prodaja domacih izdelkov neverjetna, prakticno vse prodamo, povecali smo nepremicnino in zdaj se oddajamo sobe z lokalnim zajtrkom. Otroci so hoteli zapustiti domacijo, ker ni bilo zivljenja, sedaj so se vrnili in se ukvarjajo s oddajanjem sobe in kulinariko. Obiskovalce imamo vsak dan, sobe so skozi vecino leta razprodane in je potrebna predhodna rezervacija.
Pred tem, smo razmisljali o zmanjsanju domacije in morali polek tega se opravljati 8 urno sluzbo, kar sedaj ne pocenjamo vec, zivimo izkljucno od turizma in gostov ob progi. Zgradili smo tudi en manjsi ribnik pred hiso, ampak ta se je spremenil v eno manjso oazo v katerem se zdaj nasi gostje radi zvecer ohladijo.
______________________________________________________________________________
Se nekaj manjsih prog v Evropi JARAMA, Zandvoort, Estoril ca. 4km primerno za vse vrste vozil, vsestransko.

Poglejte si tudi kako ljudje zivijo od turizma zaradi prog. Podajam se sliko, kot primer.

Denar se mece v Evropske projekte, ki so samo strosek in se nikoli ne povrnejo. Medtem pa je avto-moto sport v Sloveniji prakticno neobstojec in neprepoznaven oz. ga sploh ni in preverjeno po celi Evropi prinasa ogromno denarja, ce je pravilno organizirano. ORGANIZACIJA je vse, treba se je pa tudi zavedati, da se pocasi dalec pride, ampak je treba zaceti cim prej.


PRIHODNOST:
Elektricne polnilnice, proga mora biti prilagojena prihodnosti, torej dirkanju z elektricnimi avti.
V ta namen se lahko tudi kontaktira kaksnega ponudnika elektricne energije, saj bo zanj to samo plus v prihodnosti. V mislih imam kapaciteto najmanj 50 polnilnic za dirkajoce in na parkiriscih.
______________________________________________________________________________________
Nemogoce je spregledati, da se v zadevo okoli nas vlaga, razvija in tudi drzave kot so Srbija, Hrvaska delajo na prepoznavnosti. Le Slovenija ni zmozna tega speljati oz. nekje zaceti.
Malo manj je treba ugajati raznim posameznikom, katerim gre vse v nos in spremeniti mentaliteto Lokalnih skupnosti in jih pravilno informirati o pozitivnih stvareh, ki jih zadeva za sabo potegne za Regijo kot samo, ki recimo izumira.

TRENUTNO STANJE:
1. Slovenija ni prepoznavna v Avto-Moto sportu prakticno nikjer, niti na low-tier, Drag Race MS vec ne obstaja, Gaj ne Obstaja, se to kaj smo imeli, ga ni vec.
2.Lokalno podjetje, kot je recimo Akrapovic, testira svoje izdelke v tujini na drugem koncu Evrope. Ce bi imeli moznost bi testirali tudi prinas, saj je blizje.
3. Imamo REVOZ in potencialnega partnerja testiranja vozil, ce se pravilno razvije in pogaja, kot se to pocne na severu, kjer ima vsak proizvajalec tudi testno progo.
4. Prepoznavnost ustvariti v casih socialnih omrezij, kot je danes je veliko hitreje, kot je to bilo pred 20-30 leti.
- Skoda bi bilo zamuditi priloznost skociti na ta vlak, koncno po 30 letih osamosvojitve.

Vcasih je treba ugrizniti v grenko jabolko, ignoritati nekaj lokalnih posebnezev, drugace pristopiti k resitvi, nehati jamrati in videti resitve. Enake ovire so povsod po Evropi, kljub temu Srbi postavljajo Driving Academy, Hrvati obnavljajo Grobnik, Madzari pa tudi niso za okras postavili 1996 Pannonia Ring in Euroring. In to so na grobo drzave z nizjo povprecno placo.

Kje je ambicioznost?
V vsaki vasi imamo obnovljene Panonske hise, v vsaki vasi Nogomet, kaj pa kaksne vecje ambicije? Stozice so tudi en projekt, ki bo vecno delal minus, pa se ogromno takih miljonskih stolpov in se cesa se najde, kar ustvarja minimalen promet, skoraj nicno obiskanost in izgubo. Ne ustvarja delovnih mest in relativno hitro propade.

Hvala!
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3289
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a McLaren Pe apr 30, 2021 9:03 am

Zakaj bi pa zdej dirkalisce v Sloveniji "slo skozi", ker do zdej se nikoli se ni nic konkretnega zgradilo, kljub vsem poiskusom? Pa ne me narobe razumet, se strinjam da bi dirkalisce bilo dobrodoslo in Slovenija ima idealno lokacino, ampak sumim da je tukaj v ozadju neka politicna kuhinja in je tak projekt ze od zacetka obsojen na propad.
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Pe apr 30, 2021 9:18 am

To ni razlog, da se o tem ne pogovarjamo znova in znova opozarjamo. Casi se spreminjajo, zato je treba po mojem mnenju, vedno biti blizu, ker nikoli ne ves, kdaj se bo ponudila politicna priloznost oz. interes.

Ce pa se ne bomo pogovarjali in "mesali drek" - se bo se bolj pozabilo.

Ze to je dosezek, da ce v google 2021/22 napises dirkalisce slovenija vsaj nekaj najdes.

Sem mnenja, da z deljenjem preko spleta na socialnih omrezjih imamo vecji doseg, kot kadarkoli prej.

Cilj ni zgraditi proge jutri, ampak izkoristiti cas, da se cimvec ljudi informira o prednostih, ki jih proga prinasa, da je hrup resljiv in delno namisljen problem in da so tudi revnejse drzave juzno, jugovzhodno od nas zacele migat na tem podrocju.

Ja tudi Romuni so zaceli obnavljati svoje stare MotoGP proge.

PS: Pa tudi ce projekt propade, ga vsaj imamo. Ga kupijo tujci in laufa naprej. Marsikje je tako, ampak to je vsaj nekaj kaj bo drzava lahko z lahkoto prodala, ampak TES6 pa sigurno obsojen na vecen propad in ta denar ne bo nikoli prisel nazaj.
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Pe apr 30, 2021 9:33 am

Kontrast:
Funkcionalno dirkalisce v Katarju je stalo dobrih 55 Miljonov.
Termoelektrarna Sostanj vec kot 1,07 Miljard oz. 1070 Miljonov.

Takole pa zgleda, kaj so zgradili Srbi: https://navak.rs/

https://www.youtube.com/watch?v=bnFOX1jkNnI

Za zacetek, povsem dovolj. Pocasi se dalec pride, ampak Srbi so to postavili ze 3 leta nazaj, ko so prinas Gaj dokoncno zaprli.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a limas Pe apr 30, 2021 12:20 pm

Avtor teme se je zelo resno lotil zadeve; celo nik je podredil temi.
Niso mi znanji avtorjevi globji motivi, ampak pobudo podpiram, ker je zadeva ekonomsko vzdržna.
Država naj zagotovi zemljišče in osnovno infrastrukturo, ostalo pa naj prevzame zasebni kapital.
Nerealno je pričakovati sredstva iz proračuna, ko je slednji v globokem minusu.

Tisti link z YT ni v kontekstu: "Dovolj! Zdrava pamet namesto delanja panike.". Zdravstvena politika...

Problem je, da že imamo center VV v Vranskem, zato je pričakovati izgovore politike, da ne potrebujemo še ene podobne investicije. Vransko ni dirkališče, verjetno tudi ne testna steza.
Zadeva se lahko realizira le na pobudo vplivnih ljudi na Ministrstvu za infrastrukturo, zato je pametno lobiranje usmeriti na Langusovo 4.
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a matejxx Pe apr 30, 2021 4:01 pm

Stezo bi v Sloveniji že zdavnaj potrebovali in bi bila eno boljših naložb. Toda, kaj ko kaj takega ni pri nas ni mogoče. Takoj se bodo javile neke naravovarstvene organizacije, ki so same sebi namen, in bodo začele komplicirat. Potem bo sigurno vsaj en domačin, ki bo začel komplicirati, da je preglasno in preveč onesnažuje...
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2681
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a cruiser1 Pe apr 30, 2021 4:44 pm

Glasoval sem ZA. Sicer dvomim, da se bo kaj premaknilo ampak probamo pa lahko, da se vsaj nekaj govori okoli tega.
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Pe apr 30, 2021 6:05 pm

Moja napaka se opravicujem:
Predstavitev:
https://youtu.be/nf9L0Uwkdsw
Snemanje oddaj, reklam, experience:
https://youtu.be/kPxE2Li4s6E
Ostalo:
https://youtu.be/VjeRcd7SWOw
https://www.youtube.com/watch?v=iSF6zuE7dI8

Videl sem, da imajo tudi nocne dirke vcasih na programu.

PS: Nimam nobenih osebnih interesov ali namenov. Sam nisem doma v Sloveniji, me je edino razzalostilo, ko tujcem vedno omenim, da prinas ni nobene proge in sem se odlocil si vzeti malo casa in se pozanimati o progah v tujini.

Da odpremo diskusijo po novem, zadnja je bila 2017 in 2019 o daju, ampak je vseskup zamrlo.

Rabimo pac Aktivno diskusijo.

DVA najvecja sponzorja NAVAK ima Toyoto in OMV. Prinas bi se lahko vzelo PETROL za gorivo in elektriko, pa se kak Revoz/Renault mogoce se vprasati LEMA Racing in nase mlade soferje, ki vozijo s twingoti po Evropi.
 
AssKicker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 569
Pridružen: Po jan 20, 2014 6:08 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a AssKicker So maj 08, 2021 8:25 am

Navak je res super, tam se opravlja še varna vožnja, offroad, imajo še predavalnice, itd.. kot bi dal na Vransko še dirkališče. Ko sem bil kakih 5 let nazaj tam, je bil tudi njihov vozni park moderen

Aja, bi pa pomojem bilo bolje narediti dirkališče nekje na krasu mogoče. Nam gorenjcem je prekmurje zelo daleč, in bo še vedno marsikdo šel raje na grobnik. Al pa jezik med zobe, pa Bled-Bohinj.
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2870
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a mihaing So maj 08, 2021 9:06 am

Bodimo si odkriti: povprečnega Janeza ne zanima ta smer.

Povprečni trenirkar kateri bi dirkal malo nima denarja niti za sprotni Leasing.

Tisti kateri imajo denar, željo pa jih naša scena ne bo nikoli zanimala. Le kdo ima željo 5let hodit na isti plac.

Je Grobnik tako blizu, da prav nobenega ne moti tisti kateri ima to željo in dobi tam prav vse.

Bolj enostavno ne gre spisati. Pač predrago in premajhni trg naše dežele.
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Ne feb 27, 2022 1:44 pm

Se strinjam, ampak tak nacin razmisljanja je tocno vzrok, da se nic ne dogaja.
Enako logiko bi lahko uporabil, ker saj pa je morje tako blizu, ne rabimo Moravskih Toplic ali Terme Catez, saj si v eni uri na obali.

Ali pa za smucanje, fuzbal, zakaj bi hodil v Slovenijo smucat, ce imas Avstrijo blizu in so veliko lepse, vecje piste naokoli.

Pac to ni nek argument, da je Grobnik blizu.

Ideja ni o tem, da se zadovolji lokalne trenirkarje, ampak postaviti v Sloveniji nekaj, cesar se nimamo.

Ena runda na Nurburgringu je 25€ za 20km? Za primerjavo. Za vzdrzevanje in upravljanje 2-3km dolge proge ni potreben vrtoglav budget, kot je to potreben za Nordscheifo+GP progo.
Zadeva laufa tudi na krskem, ampak tezave so drugje. V mentaliteti, ne pa v tem, da tak projekt ni mozno speljati.

Razmisljate prevec na ozko, treba je pogledati sirse, ne samo kot na svoj "hobby" ampak turizem, eventi, dogajanja.
Namesto, da se srecanja odvijajo na raznih parkiriscih pri BTCjih itn.

LINDAURING tudi laufa nonstop, pa ni nic kaj posebnega.

Druga stvar, ce zadeva laufa v Srbiji, ne vidim zakaj nebi v Sloveniji. Laufa tudi marsikatero kulturno drustvo, ki je samemu sebi namen in se samo "prah" nabira.

Lp

PS: Tudi Salzburgring ni glih blizu in ni bas nekaj, pa vseeno laufa. Prihajajo ljudje iz Madzarske, Nemcije, Slovenije, Hrvaske in imajo en kup EVENTOV cez celo leto.
Ce smo ze mahnjeni na traktorje, pa se naj dirka 1x mesecno s traktorji (malo za hec)
 
slovensko dirkalisce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr apr 07, 2021 5:48 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a slovensko dirkalisce Ne feb 27, 2022 1:53 pm

slovensko dirkalisce je napisal/-a:Moja napaka se opravicujem:
Predstavitev:
https://youtu.be/nf9L0Uwkdsw
Snemanje oddaj, reklam, experience:
https://youtu.be/kPxE2Li4s6E
Ostalo:
https://youtu.be/VjeRcd7SWOw
https://www.youtube.com/watch?v=iSF6zuE7dI8

Videl sem, da imajo tudi nocne dirke vcasih na programu.

PS: Nimam nobenih osebnih interesov ali namenov. Sam nisem doma v Sloveniji, me je edino razzalostilo, ko tujcem vedno omenim, da prinas ni nobene proge in sem se odlocil si vzeti malo casa in se pozanimati o progah v tujini.

Da odpremo diskusijo po novem, zadnja je bila 2017 in 2019 o daju, ampak je vseskup zamrlo.

Rabimo pac Aktivno diskusijo.

DVA najvecja sponzorja NAVAK ima Toyoto in OMV. Prinas bi se lahko vzelo PETROL za gorivo in elektriko, pa se kak Revoz/Renault mogoce se vprasati LEMA Racing in nase mlade soferje, ki vozijo s twingoti po Evropi.

No evo, tu je srz problematike. Vsi gledajo samo na sebe.

Enemu je prekmurje, kar je ura pa pol voznje po avtocesti predalec, drugemu je pa Grobnik preblizu. Saj se ne pogovarjamo o tem kdo ne bo hodil in zakaj ne bo hodil, ampak tisti, kateremu ni predalec bo pac sel.
Pa magari za hec, ne za res. Ni vse v dirkanju.

Vse gledate skozi svoje oci (OP ta del vec ni za tebe) "jaz, jaz, jaz" Avstrijci imajo progo, pa ni misljeno, za lokalne patriote, da se tam naganjajo vsak dan.
Dogaja se tam se kaj marsikaj drugega, malo se pozanimajte.

Prakticno vsa Car Meet srecanja bi imela primerno lokacijo, kjer se nebi skos na skrivaj dobivali na nekih parkiriscih pri raznih Intersparih.

Srecanja privabljajo tudi obiskovalce, ne samo soferje. Turistov je pa naokoli dovolj, ki bi zavili proti progi in spili eno pivo, pa kaj pojedli zraven, ko bi si ogledali kaksne starodobnike naprimer.

PS:
Ce se se kdo spomni DRAG RACE Eventov v Murski Soboti, je bilo ogromno obiskovalcev iz tujine!! Tako samo mimogrede.

Seveda, je se vedno prevladujoca mentaliteta prevec ozkogledna. Zakaj pa imamo v vsaki vasi nogometno igrisce? Zato, da je na tekmi v nedeljo tam 20 ljudi, ki se ga nalijejo?

Se Evropsko prvenstvo v oranju je bila bombasticna atrakcija.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9970
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a esem Ne feb 27, 2022 8:54 pm

slovensko dirkalisce je napisal/-a:
slovensko dirkalisce je napisal/-a:....Prinas bi se lahko vzelo PETROL za gorivo in elektriko, pa se kak Revoz/Renault mogoce se vprasati LEMA Racing in nase mlade soferje, ki vozijo s twingoti po Evropi.

No evo, tu je srz problematike. Vsi gledajo samo na sebe.....

Kje je torej srž problematike - v mladih šoferjih, ki vozijo s twingoti po evropi ali kaj?

Zakaj citiraš samega sebe in še to povsem brez smisla, brez pointa ali razumljivosti.

Skozi čigave oči naj bi gledali, če je skozi lastne preveč ozkogledo?

In kaj to pomeni - "Avstrijci imajo progo, pa ni misljeno, za lokalne patriote, da se tam naganjajo vsak dan."?

Še marsikaj je nerazumljivo ali narobe (npr "nebi" se piše "ne bi" - torej narazen!) napisano.

Poskusi se zavedat, da s takim površnim odnosom lahko vsej stvari bolj škodiš kot koristiš.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a limas Ne feb 27, 2022 10:46 pm

Predlagam naj avtor teme odpre tematiko na "predlagam vladi". Tam se dobi objektivna ocena o zanimanju javnosti, pogosto pa tudi odgovor pristojnega ministrstva. Tako se bo vedelo na čem smo.
Zdi se mi, da so trenutni časi za to nekoliko neprimerni.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2186
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a RedBaron Sr mar 02, 2022 2:55 pm

Sem dal glas ZA.

Mogoče ena mala replikica, primerjava s TEŠ se mi ne zdi najbolj na mestu... TEŠ je ključni steber energetike v SLO (cca 1/3 elektrike) in če nimaš svoje, jo drago plačuješ -> pride pa tudi iz termoelektrarne, le da je (verjetno) manj sodobna in ekološka kot naša :)
In glede na trenutne razmere, bo očitno še kako pomembno in dobrodošlo, da imamo SVOJE vire!!!
Je pa tudi res, da so določeni kar konkretno namočili prste v marmelado, to je pa druga plat medalje...

In ne pozabimo, da je na TEŠ vezanih precej (ne tako slabih) delovnih mest!!

Sem pa tudi za dirkališče, da se razumemo :vrum , nikakor nisem proti!
 
Lukaxx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To maj 16, 2023 11:36 am

Izgradnja večnamenskega dirkališča v Sloveniji

Napisal/-a Lukaxx Če maj 18, 2023 8:32 am

Pozdravljeni, na spletni strani https://predlagam.vladi.si/predlog/16412 je odprto glasovanje o predlogu za izgradnji prvega resnega večnamenskega dirkališča v Sloveniji. Če vam je predlog všeč ga lahko podprete na https://predlagam.vladi.si/predlog/16412

DIRKALIŠČE V SLOVENIJI

Glede na nedavni obisk predsednika FIA Mohammeda Ben Sulayema v Sloveniji in špekulacijah o izgradnji novega večnamenskega objekta, ki bi bil v pri vrsti namenjen podpori gospodarstvu (tehničnega - testiranja, predstavitve,… kot tudi ostalega (gostinstvo, turizem, delavnice,… ) in izboljšanju prometne varnosti v Sloveniji, po drugi strani pa tudi podpora avto-moto športu ter nazadnje tudi takšni in drugačni zabavi, saj na dirkališčih po svetu potekajo tudi koncerti, sejmi, letalski mitingi,… navsezadnje bi takšen objekt služil za promocijo celotne države.

Takšen večnamenski objekt bi blagodejno vplival na gospodarski razvoj v širši okolici, saj bi s tem v Sloveniji odprla možnost testiranj izdelkov uspešnim podjetjem (Akrapovič, Hidria, Revoz, Goodyear Slovenija, GKN Driveline, …) kot tudi priložnost za vstop ali sodelovanje z drugimi podjetij iz bližnje (Rimac) kot širše okolice, ki bi tako lahko v Sloveniji začeli z zaposlovanjem kadra z visoko dodano vrednostjo.

Prav tako pa bi blagodejno vplival na razvoj gospodarstva v bližnji okolici, saj bi se povečalo povpraševanje po gostinskih in turističnih storitvah, povpraševano po mehaničnih in vulkanizerskih delavnicah, konferenčnih dvoranah, RENT-A-CAR storitvah, zabavni industriji,…

Prav tako menim, da bi bilo potrebno ob takšnih objektih oglaševati celotno Slovenij, saj je zaradi svoje raznolikosti, lepotah in majhnostih idealna za vikend oddihe celotne družine. S tem bi vsekakor pripomogli k prepoznavnosti naravnih, umetnih in kulinaričnih lepot celotne države.

Moje mnenje je, da bi načrtovanje in umestitev takšnega objekta moral biti državni projekt, ki pa bi ga se sofinancirali s strani FIA in gospodarstva, pri čemer mislim, da bi moral prvi korak začeti država z »nabiranjem« sponzorjev, ki bi sodelovali pri projektu, saj je takšen center velik finančni zalogaj. Nato pa bi gospodarstvo imelo vlogo pri načrtovanju, izgradnji in nadzoru izgradnje, država pa bi urejala »papirje« po čim hitrejšem postopku (nabava oz. zagotavljanje potrebnih zemljišč, gradbena in vsa ostala dovoljenja,…)

Glede lokacije podajam predlog v okolici Slov. Bistrice neposredno ob avtocesti in ind. coni, kjer je na voljo vsa priključna infrastruktura, prav tako so v okolic dobri pogoji za razvoj vseh vrst panog, prav tako lokacija ne spada v območje Nature 2000. Območje je dobri lokacije glede prihoda gostov iz vseh sosednih kot tudi drugih držav, hkrati pa je primerno kot izhodišče za vse enodnevne izlete po vsej Sloveniji od morja pa do Prekmurja in takšna lokacija bi lahko pripomogla tudi decentralizacije Slovenije.

Na podano območje sem v merilu prilepil progo dirkališča Red Bull Ringa iz avstrijskega Spielberga, kjer potekajo celo tekmovanja MotoGP in Formule 1 in ima polega primarnega dirkališča urejene tudi površine za treninge varne vožnje, bokse, konf. dvorane, go-kart progo,…

Menim da bi takšen objekt lahko bil širšega pomena za razvoj celote Slovenije, saj je to branža, kjer se tako gospodarsko kot zabavljaško »obrača veliko denarja« in bi pomenilo pritok tujega kapitala v Slovenijo in višanje BPD-ja, ter blaginjo celotni državi.

Glede na hrup in ostale pritožbe, v prilogah prilagam lokacije podobnih objektov, ki se nahajajo neposredno v okolici mest in občani lepo živijo v sožitju z avto-moto svetom.

PROSIM poglejte datoteko Dirkališča po Evropi.pdf, kjer sem prilepil postavitev dirkališč po Evropi v neposredni bližini mest. Na vseh slikah je zemljevid v enakem merilu in vsa ta dirkališča so že in nekatera bodo tudi letos gostila tekmovanje Formula 1 ter kup nižje rangiranih tekmovanj oz. tekmovanj v ostalih avto-moto disciplinah.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1157
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a danci1973 Pe maj 26, 2023 7:22 pm

Sem glasoval za, ampak se bojim, da s tega ne bo nič - tako kot že s 15 prejšnjimi podobnimi predlogi.

racetrack.jpg
 
Uporabniški avatar
whitee
Uporabnik
 
Prispevkov: 803
Pridružen: Pe nov 22, 2013 8:25 pm
Kraj: Kozje

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a whitee So maj 27, 2023 7:13 am

Sem glasoval, ampak ja,v Sloveniji je to zelo zelo malo verjetno. Kljub temu, da bi FIA financirala večino izgradnje, so še vedno tu zafrustrirani sosedi in naravovarsvteniki. Vem za primer, ko se je v mojem domačem kraju podjetnik hotel razširit, in poleg svoje obstoječe hale zgraditi še eno. 3 leta papirologije, zavračanj itd. Na koncu je le spravil skozi z nekaj vezami, drugače no go. Vse to zaradi metulja, ki živi na tistem območju. Ja, to je Slovenija.
 
leon_dobnik
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: So apr 02, 2016 5:44 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a leon_dobnik So maj 27, 2023 10:28 am

Glasoval proti. Kjerkoli bo že dirkališče, ljudje v okolici ne bodo imeli miru.
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 956
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Re: Prvo večnamensko srednje veliko dirkališče v Sloveniji

Napisal/-a a4 Po maj 29, 2023 3:55 pm

ne vem če veste, ampak madžari so ravno odprli novo dirkališče. in to je nekje 300km od slovenske meje. toliko interesa za dirkanje pa spet ni. (letališče v mariboru ne more zalaufat ker je v grazu letališče z odličnimi povezavami)

mogoče veste koliko prometa ima lindauring v okolici Lendave ?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov