Napisal/-a limas Ne jun 13, 2021 12:27 pm
MB razred E je čisto dovolj za vrhunsko vožnjo v premijskem razredu.
Če si lahko dovolim, da zadevo predstavim na bolj karikiran način. V mislih imam avtomobilsko in strojno industrijo.
Japonski ali korejski direktor in uprava ter najvišji položaji: vsi so inženirji in strokovnjaki na tehničnem področju. Maksimalna lojalnost podjetju. Glavni cilj je kakovost in dolgoročna stabilnost podjetja, ugled in zadovoljstvo strank. Kaj vozijo? Večinoma lastne znamke, drugače pa bolj skromno.
Ameriški direktor in uprava ter vodilni položaji: nihče inženir, večinoma ekonomisti in super-duper menedžerji, najdražje različice, večinoma SUV. Glavni cilj je dobiček, dividende za delničarje, jahte, zabave in ljubice. Dobavitelje davijo z nizkimi cenami. Kakovost jih ne zanima, dolgoročna vizija podjetja jih ne zanima, kupec je vir za ožemanje. Primer: evropski Chevrolet.
Evropski direktor in uprava: nekje med Azijati in Američani, verjetno bližje Američanom. Ogromno šikaniranja podrejenih. Kakovost ne ravno najboljša; eni igrajo na estetiko (npr. Pug),drugi na brutalni marketing (VW)...
Slovenija na splošno: kupujejo se avti preko finančnih zmožnosti ali ugleda podjetja - pumpanje ega. So tudi primeri, ko imajo delavci dražji avto od direktorja. Prevladuje črna barva in obvezno SUV. Mnogi enačijo škodo s premijskim avtom...