sami dinamični smerniki me ne motijo, moram pa priznati, da na večini avtov izgledajo
butasto!!Obstaja par avtov, ki jim pristojijo, na večini pač so kot so, na določenih pa.....
![Huh :huh:](./images/smilies/icon_worried.gif)
, pa še vidljivost pri večih je slabša, kot bi bili klasični.....in to se doplačuje
Bolj kot smerniki me motijo novi žarometi, ki kljub vsej tehniki svetijo velikokrat vse povprek!!
Močne luči so za voznika OK, za nasproti vozeče pa so zelo neprijetne, če ne svetijo tja kot bi morale.
In ker so popularni SUVi, ki so pač v osnovi višji in imajo višje nameščene žaromete, še toliko hitreje pride do bleščanja ( ali je to grbina, ali malo klanca ....)
Ker so zarometi namenjeni, da svetijo čim dlje, je meja med normalno svetlobo in bleščanjem zelo blizu ( za nasproti vozeče in za voznike avtov , ki vozijo pred takim avtom seveda), potem vsaka grbina, klanček, odmik avta v "levo" in s tem se poveča kot svetilnosti ( pač odrezan snop ima tako lastnost, da bolj desno bolj daleč/visoko sveti --/ ) , da ne omenjam avtomatskega preklopa med dolgo /kratko pri določenih ( te najprej slepi kako sekundo ali dve pred preklopom), do tega, da kljub avtomatski nastavitvi višine snopa le te svetijo občutno previsoko (pri določenih), ker elektronika očitno ne opravi pravilno svojega dela!!
10 let nazaj se vas je veliko pritoževalo čez Xenon kite, da bleščijo, pa se po mojem mnenju lahko skrijejo proti novim lučem, ki te slepijo, plus tega je tudi število novodobnih svetil na cesti veliko večje, kot je bilo uporabnikov Xenon kitov.
Par let nazaj je bil Opel tisti, ki je velikokrat bleščal, danes že vsak 3tji avto blešči in bolj kot nasproti vozeči me dejansko motijo vozniki za menoj, ki jim žarometi svetijo previsoko oz nepravilno, kar po mojem mnenju zelo zmanjša varnost, saj ne veš, kaj se dogaja za teboj ( razen "vzhajajočega "sonca)