Kje sem napisal da zadeva ni dodelana?? Sklapljam ga, ker mi je delovanje moteče, ker se malo vozim med semaforji. Tudi sam zagon je vse prej kot gladek (za Passata pišem), skoraj ni razlike med prižigom zjutraj pri -4 ali ko je avto že ogret in SS vžigom.
@Firediver, hvala za podatke glede alternatorja, zaganjača, tam se ne vtikam ker zadeve sploh ne poznam...
Glede mehanike in fizike, pa probam razmišljat, kar so me v šoli učili: ko motor miruje se gred nasloni na ležaj in le ob zagonu pride do trenja med obema, velja za vse motorje. Ob SS zagonu je sicer gred namazana, ampak MOJE mnenje šank inženirja je, da vseeno pride do trenja (dotika) med gredjo in ležajem. Ne poznam motorja, ki bi imel težave zaradi sistema SS, zato menim da je zadeva dodatno dodelana. Je pa res, da poznam osebno samo 1 osebo, ki SS sistema ne izklaplja.
No @xxl, čakam tvojo razlago nam šank inženirjem kaj so dodelali na ležajih pri motorjih s sistemom start-stop. Prepričan sem, da spremembe v motorju so (bi morale biti), kar sem tudi nakazal v prejšnjem postu in poskušal začeti debato, če je kdo podkovan na tem področju, manj prepričan pa sem, da veš sploh o čem je govora.
