Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2857
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Nov motor: 0.5 , 120KM

Napisal/-a mrtwelvetrees Če jul 27, 2023 8:43 pm

Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
boštjan_01
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 708
Pridružen: To avg 31, 2021 7:20 am

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Napisal/-a boštjan_01 Če jul 27, 2023 10:15 pm

V grobem bi rekel, da zna biti problem z hlajenjem tako stisnjenega motorja. Zagotovo je problem z mazanjem in porabo olja, podobno kot boxer motorji.
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1594
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Napisal/-a srcnik Pe jul 28, 2023 6:32 am

Po videnem: Veliko nabijanja in bolj malo realnih rezultatov...

Me spomne na nateg stoletja - Nikola tovornjake, ko so ga spustili po klancu dol za posnetek, da je izgledalo, kot da deluje :)
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Napisal/-a Firediver Pe jul 28, 2023 7:29 am

Tule v videu je veliko opisovanja zato, da se zakamuflira nekaj velikih nelogičnosti.

Predvsem to, da kako sploh uspe v tako kratkem času okoli spodnjih mrtvih točk obeh batov v eni smeri iz cilindra izprazniti izpušne pline in vsesati nov zrak? Nekaj govori o vakuumu, ampak če že, bi moralo biti to prisilno polnjeno, da v tako kratkem času uspe "sprati" cilinder. Višji obrati, še večji problemi.

Tista grafika glede uporabe tega motorja za 4x4 pogon pa zmaga. Hint: kje je sredinski diferencial, če lahko priklopiš pogon na obeh straneh motorja?
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
HitriZajcek
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Ne dec 12, 2021 9:34 pm

Re: Nov motor: 0.5 , 120KM

Napisal/-a HitriZajcek Pe jul 28, 2023 8:38 am

Če ste pogledali cel video, so (predvsem v drugem delu) naslovljeni tudi pomisleki, mislim da se je avtor videa zelo potrudil (in s tem ni naredil reklame izumitelju :lol: ). Motor je prisilno polnjen, ima najbrž zelo ozko področje visokega navora, v resnici ni "1-takten", nima nič kaj posebno visoke moči glede na delovno prostornino itd. Je pa relativno lahek, je uravnotežen, lahko deluje v različnih orientacijah (vse to je uporabno za aviacijo), mogoče je na neki točki delovanja bolj učinkovit (potencialno spet uporabno za aviacijo ali pa za "range extender" za hibrida), kljub 2-taktnemu režimu obratovanja ne meša z gorivom in posledično ne kuri olja ter nima ventilov, ki bi se packali zaradi direktnega vbrizga ...

Tisto o spremeljivi kompresiji je tudi zanimiva ideja, samo enega od valovitih diskov je treba zarotirat za kot, ki je manjši od polovice "hoda" (torej za največ 45 stopinj), ampak kaj se potem zgodi z aspiracijo motorja? Odvisno od tega na kateri strani zamakneš se zamakne tudi točka, na kateri se odprtina odpre? :?:

Mene pa bolj zanima kako je dolgoročno s tesnjenjem in z obrabo - koliko delovnih ur bo zdržal, bo to kot Wankli? Kaj ko se enkrat tisti ležaji, ki pritiskajo na valoviti disk, obrabijo - razdreš cel motor in iščeš nova diska in nove "bate"? :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 119 gostov