Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.
AssKicker je napisal/-a:A so ti dodali barvilo?
danci1973 je napisal/-a:Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.
Pravijo, da je pri menjavi kompresorja (ko je ta enkrat že zaribal) zelo pomembno, da se celoten sistem zelo dobro očisti - kondenzator in sušilec naj bi se zamenjala, ker jih je praktično nemogoče dovolj dobro očistiti, cevi pa naj bi bilo treba zelo dobro sprati. Če v ceveh ostanejo kovinski delčki (ostanki zaribanega kompresorja), nov kompresor nima kakšnih velikih možnosti dolgega življenja.
Vprašanje je, če so pri menjavi uspeli vse počistit.
Picolo je napisal/-a:AssKicker je napisal/-a:A so ti dodali barvilo?
Nisem siguren, če sprašuješ mene... Meni so dodali barvilo in ni nikjer bilo videti spuščanja. Ob vsaki menjavi kompresorja je bilo v sistemu še vsaj 3/4 gramaže plina. Tako, da nekaj ga je očitno ušlo, vendar ne toliko, da bi se karkoli poznalo na hlajenju.danci1973 je napisal/-a:Picolo je napisal/-a:Moj original kompresor klime Delphi na Astri J je bil Made in Hungary in je držal nekje 100k km oz. 8 let, zdaj pa mi pri 200k km trenutno crkuje že tretji nov aftermarket.
Pravijo, da je pri menjavi kompresorja (ko je ta enkrat že zaribal) zelo pomembno, da se celoten sistem zelo dobro očisti - kondenzator in sušilec naj bi se zamenjala, ker jih je praktično nemogoče dovolj dobro očistiti, cevi pa naj bi bilo treba zelo dobro sprati. Če v ceveh ostanejo kovinski delčki (ostanki zaribanega kompresorja), nov kompresor nima kakšnih velikih možnosti dolgega življenja.
Vprašanje je, če so pri menjavi uspeli vse počistit.
Noben kompresor še meni ni zaribal, vsi so še normalno hladili. Prihaja pa več kot očitno do obrabe določenih komponent kompresorja, da povzročajo glasno tuljenje in dosti več vibracij od normalnega. Če ta obraba vnaša delčke v sistem, jaz ne vem. Od treh različnih mehanikov (2x s.p. in 1x popoldanec) ni o tem imel nobeden skrbi in se sistem verjetno ni spiral. Noben tudi ni odpiral stare kompresorje, da bi sploh določil lokacijo obrabe. Vsak novi kompresor je prišel "prefilled" s PAG oljem, pri praznjenju sistema pa je tako potegnilo večino starega olja ven. Glede plina pa kot je rekel motom, VSI servisi/mehaniki ponovno uporabijo plin, kar ga dobijo od praznjenja, samo dodajo kolikor ga je potrebno.
vipe5s je napisal/-a:Potrebno? Dejansko poznaš koga, ki bo olje na 14 dni menjal? Koliko potem stane polnenje pri takem?
Po forumu brska: void in 131 gostov