D12J12 je napisal/-a:zgornji položaj in samo še čaka iskro, ne trpi zaganjač in akumulator
Gricko je napisal/-a:v reali vsak zagon porabi več kot je poraba v tistem trenutku, če bi konstantno delal motor, torej če je motor ugasnjen samo par sekund
danci1973 je napisal/-a:Gricko je napisal/-a:v reali vsak zagon porabi več kot je poraba v tistem trenutku, če bi konstantno delal motor, torej če je motor ugasnjen samo par sekund
Americans (and Gricko) Have No Idea How Much Fuel Idling Uses
Tu pravi, da majhen (po ameriških standardih) 4 cilindrski motor pri zagonu porabi toliko goriva, kot bi ga sicer porabil v 7 sekundah 'štandgasa'. Se pravi, da če je motor ugasnjen več kot 7 sekund, se že 'splača'.
Gricko je napisal/-a:v reali vsak zagon porabi več kot je poraba v tistem trenutku, če bi konstantno delal motor, torej če je motor ugasnjen samo par sekund, je poraba večja,
Merlin je napisal/-a:Mene pa zanima kako vžigate avto oziroma kateri je pravilni način za vžig tisti, ki imate start/stop tipko za vžig?
Posebej sedaj, ko je mraz. Ali tipko samo pritisnete in takoj spustite ali jo držite dalj časa in potem spustite ali držite toliko časa, da avto "zavergla" oziroma vžge?
Meni se sedaj, ko je mraz pozna razlika, da mu včasih dalj časa traja, da zaverga oziroma vžge, če samo na kratko pritisnem včasih tudi ne vžge, samo da kontakt in moram potem še enkrat pritisnit ali pač če držim dalj časa oziroma toliko da zavergla in potem spustim. Ali je tak način napačen oziroma lahko kaj poškodujem kakšen štarter ali akumulator?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov