D12J12 je napisal/-a:zgornji položaj in samo še čaka iskro, ne trpi zaganjač in akumulator
in ti temu verjameš??
...............................
s&s= nateg oz je ok za doseganje izpustov na testu........
v reali vsak zagon porabi več kot je poraba v tistem trenutku, če bi konstantno delal motor, torej če je motor ugasnjen samo par sekund, je poraba večja, če je malo več, se malenkost prišpara, po ~1 minuti ( odvisno od starosti akuja ampak po 1 letu si že tam tam) se ti pa itak sam prižge, ker mu pozimi mraz, luči, ventilacija preveč porabijo in pade napetost, poleti pa malo dlje.....
vmes pa klima ne deluje, začne hladno/toplo pihati ( odvisno zima ali poletje), ventilacija dela zmanjšano, veliki porabniki se izklopijo ( kakšno gretje stekel)
za nagrado ob S&S imaš akku , ki je 2x dražji od običajnega, zdrži manj kot običajni ( običajnega lahko "znucaš do konca", tega ti menjajo že, ko zgubi zadosti %, tudi če avto normalno prižiga), zaganjač je vesel, ko skoz vrti, sklopka in dvomasni vztrajnik zagone obožuje, nihanje in špice elektrike so pa itak najboljša stvar za elektroniko...
poleg pa še malo dodatne teže od vse "ojačane" krame, pa si...... v sodobnem avtu