Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pistON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po avg 27, 2007 8:35 am

VW 1.5 TSI ropot v načinu 2-zylinder mode

Napisal/-a pistON Sr jan 10, 2024 2:19 pm

Gre za golfa letnik 2020, 1.5 TSI 131 KS, 50.000 naj bi bilo prevoženih.
Ko izklopi 2 cilindra, postane motor nekoliko glasnejši (ravno toliko, da slišiš), kot da nekaj pride v resonanco.
Kar moteče je.
Je to kaj resnega?
You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive.
 
nejc1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1912
Pridružen: Ne maj 30, 2010 9:39 am

Re: VW 1.5 TSI ropot v načinu 2-zylinder mode

Napisal/-a nejc1 Sr jan 10, 2024 4:07 pm

Sicer prek foruma ne moremo slišat koliko se pozna razlika, ampak drugače je normalno da gre malo glasneje, z drugim tonom in manj mirno, pri vseh motorjih z deaktivacijo valjev se to občuti, seveda v kolikor voznik ni popolnoma brez občutka za tehniko... 2 valja pač ne moreta delat enako lepo kot 4je...
 
Uporabniški avatar
D12J12
Uporabnik
 
Prispevkov: 1070
Pridružen: So okt 27, 2012 10:44 pm
Kraj: Kranj

Re: VW 1.5 TSI ropot v načinu 2-zylinder mode

Napisal/-a D12J12 Sr jan 10, 2024 7:14 pm

Pri mazdi je tako, da pozimi ne mara obratov nižjih od 2000 in poleti nižjih od 1700. Se čuti blage tresljaje, kot bi zapeljal na grob asfalt. Ampak ker se bencinarja ne vozi pod 2000 obrati sem že pozabil kaj jo matra :D . Pri meni je hladilnik prehajal v resonanco in so zato menjali nosilce hladilnika, situacija malo boljša, ampak vse rešijo obrati.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], mišek in 117 gostov