saj danes ni več oz skoraj ni več normalnega avta.....same "božične smrekice" tako znotraj kot zunaj
celotna osvetlitev je vedno bolj
zadnje luči dokaj močne in sploh ni očitne razlike napram "bremzam", dobro da obstaja " 3 luč", žmigavci za zabavo otrok...no tudi meni je večkrat smešno, kaj se montira na avte...
Firediver je napisal/-a:4. Predvsem žarometi nasproti vozečih vozil so postali nesramno močni oz. posredna svetloba (odblesk) bolj moteča. Močne luči so mokre sanje vsakega šoferja, ampak prišli smo že do takega nivoja, da bo potrebno nositi črna očala, da se nam ponoči ne bo bleščalo. Karikiram.
Pa še bi se našlo....
to sem pa pisal že 1 leto nazaj, ko je bila tema o žarometih ( pa takrat še ni bilo večje število voznikov, ki bi jih to motilo)
vsak klinčev xenon mora imeti pranje in avtomatsko nivelacijo....fakin led pa nič!!
Ko je bil LED v povojih, ni bilo panike, sedaj je vsak osnovni že ful močen!
In niso problem dobri avti, z zelo močnimi žarometi ( matrix in laser...) ker te imajo ponavadi zaradi luksuza avtomatiko oz "pamet", problem so povprečni avti, katerih LEDice so postale res močne, hkrati pa imajo ročno nivilacijo višine.....kdo že spreminja te nastavitve??..... skoraj nihče, dodaten problem je, ker so po večini te avti višji ( suv) in so žarometi dokaj visoko ( sploh če voziš klasičen avto) , če svetijo še malo previsoko pa je rezultat "švasanje" nasproti vozečih
mene moti tudi, ko se ti nalepi kdo na rit ( tudi v mestu) in je zadaj samo bel fleš, avta sploh ne vidiš, sploh če je zadaj postavljen še bolj na sredinski črti od tebe in se mu "cut off luči " že dviguje
sem se že večkrat vprašal, kako gre danes večina avtov sploh čez homologacijo