yeo je napisal/-a:Aftermarket kljuka ima svojo elektroniko priklopljeno direktno na akumulator, ta elektronika pa je povezana potem na luči od avta, da dobiva samo signale kdaj luč deluje. Avto tako ne zaznava nepravilne porabe, ker se kljuka (prikolica) napaja direktno iz akumulatorja. Problem so samo senzorji, ki jih je treba ročno izklapljati, drugače piskajo.
Pozdravljeni,
Hvala za odgovor. Kaj ste misli s tem 'aftermarket kljuka' ? Je to to kar vgrajujejo te monterji (Bartolj) kot sem mislil dati ?
Ker kolikor razumem kljuka je kljuka, fora je samo v elektroniki. Bartolj je rekel da zraven montira klasično vtičnico 7-pol na katero se priključi potem prkola da delajo luči in smerniki. Tu ni govora o neki napredni elektroniki kot so mi to prodajali na Peugeot servisu ?
Je potem ta elektronika potrebna ali ne, glede na to da mi je čisto vseeno če mi zadnji senzorji piskajo ko bom šel vzvrato - čeprav vzvratno bo bolj redko samo pri razkladanju čolna