Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

katalizator-večja poraba?

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če mar 18, 2004 1:59 pm

se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)
My soul almost complete ;)
 
Sedicivalvole
Novinec
 
Prispevkov: 209
Pridružen: Pe nov 07, 2003 7:40 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Sedicivalvole Če mar 18, 2004 3:43 pm

Po mojem ne. Dvomim da ma to tolk veze, bolj kej drugega.
Slika
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Če mar 18, 2004 3:54 pm

ce tak studiras, bi mogu met zarad tezjega prehoda plinov tud vec navora, ali pac??
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Re: katalizator-večja poraba?

Napisal/-a keylone Če mar 18, 2004 8:36 pm

Ruff_RydeRR je napisal/-a:se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)
ce odstarnis kataliyator pomeni da odstranis tudi sondo yato je poraba vecja je pa problem ker teh.ne naredis ker pokaye prevec plinov tudi ce avto normalno deluje je pa moznost da imas katalizator ki nima serisko ugrajene sonde
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Če mar 18, 2004 10:01 pm

mam sondo pred katalizatorjem sam zarad pravil bom mogu tadrug lonc zamenat z kat. seveda bo meu lepo prirobnice pa se bo dau nazaj zrihtat :twisted: bad boys bad boys :lol: :lol: :lol:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Re: katalizator-večja poraba?

Napisal/-a Nu-NRG Pe mar 19, 2004 12:17 am

keylone je napisal/-a:
Ruff_RydeRR je napisal/-a:se pravi logično tkole katalizator-težji prehod plinov,težji prehod plinov-težje del motorja,težje del motorja-večja poraba :?: :?: ali pač ne :)
ce odstarnis kataliyator pomeni da odstranis tudi sondo yato je poraba vecja je pa problem ker teh.ne naredis ker pokaye prevec plinov tudi ce avto normalno deluje je pa moznost da imas katalizator ki nima serisko ugrajene sonde

Vecina avtov ima sondo takoj pod kolektorjem ..
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
PIKI
Novinec
 
Prispevkov: 237
Pridružen: Če feb 05, 2004 9:13 pm
Kraj: Izlake

Napisal/-a PIKI Pe mar 19, 2004 8:13 am

tako je, sonda je pod kolektorjem in ne vpliva na porabo če odstraniš katalizator...vsaj men ni!!

aja, če kdo ve: kolk se lohk z*eba katalizator po enem letu pa pou na polici (je skos v suhem prostoru)...videt ni nobene rje, če ga potresem nč ne šklopota pa nč vn ne leti. kwa mislte je še uporaben? k ga morm dat v roku enga mesca nazaj gor :( :( :(
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Pe mar 19, 2004 1:57 pm

pomoje se nč ne zjebe sej ni not nč tazga nejbrž je k nov no po logiki bi mogl bit tko :noro
My soul almost complete ;)
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Pe mar 19, 2004 2:23 pm

Ali sploh kdo ve kaj dela tam sonda?

to je v bistvu merilec temperature, preko katere se uravnava dovod goriva v valje in s tem veča oz. manjša temperatura katalizatorja.....

katalizator dela izmenično, se pravi da najprej nabira nase saje (microdelce) nato pa z povečanjem temperature te saje skuri. Temperatura katalizatorja pa niha med 380 in 420 stopinj......

če odstraniš katalizator javi sonda el. centrali kot da je katalizator mrzel oz. da ni še dosegel delovnio temperaturo in zato dovaja sistem več goriva in seveda večja poraba........je pa res, da so to zelo majhne razlike in če voziš dokaj živahno naj nebi opazil večjo porabo goriva zaradi tega.

Sej če boste vozili za kakim novejšim avtom ki je komaj štartal in se mu kadi dejte opazovat kako dimi in kar naenkrat neha, kot da bi mašino ugasnil, to je zaradi tega, ker se je katalizator segrel in je zamenjal ciklus delovanja.

zaradi tega tudi je vedno dobro avto segret preden ga ugasnemo saj drugače se saje na katalizator naberejo in ko ga ugasnemo se ne skurijo, ostanejo gor in če se to ponavlja se z časom katalizator celo lahko zamaši oz. ne dela več kot bi moral.
 
Blue Bug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Če feb 27, 2003 11:41 pm

Napisal/-a Blue Bug Pe mar 19, 2004 5:24 pm

Od kdaj dalje je sonda merilec temperature?
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Pe mar 19, 2004 5:33 pm

Ok...v bistvo miri amplitudo masnega pretoka izpušnih plinov, katero pošlje v el. centralo nato tam el. centrala na podlagi tega uravnava temperaturo katalizatorja preko dovedene količine goriva v valje......samo če bi tako napisal ne verjamem, da bi jih veliko razumelo zakaj se gre.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov