Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

SOHC vs. DOHC

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 8:06 am

V čem je razlika?

Vem, da je ma SOHC enojno, DOHC pa dvojno odmično gred, če se seveda ne motim, samo zanimajo me prednosti in pomanjkljivosti enega in drugega...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po apr 05, 2004 8:11 am

Enojna odmična (SOHC) odpira in zapira ob enem izpušne in sesalne ventile. DOHC ima pa za vsake svojo odmično, kar pomeni lažje tunanje motorja. Ponavadi se DOHC (16v ali več) motorji tudi lažje zavrtijo v obrate, samo to ni skoraj nič povezano s samimi odmičnimi.
Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Po apr 05, 2004 8:16 am

no, jaz še lahko povem samo, da ima ob šp. filtru že 12v mašina dosti boljši zvok, kot 8v, 16v pa ful brutalnega že

pa dosti bolj hitro se zavrtijo, to je tud res
Slika
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 8:23 am

Sepravi, da za mojo staro mamo praktično ni razlike? :D
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po apr 05, 2004 8:25 am

Jah. SOHC so bl simpel motorji in se tudi mn kvarijo ponavad.
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 8:28 am

HORSE je napisal/-a:Sepravi, da za mojo staro mamo praktično ni razlike? :D


LOL

Ja je razlika, ce bo mela avto z DOHC masino, se bo lahko dajala v pospesevanju proti kakemu mulcu, ki se ji bo lepil za rit ;)

DOHC je zakon!
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 8:32 am

Se pravi je razlika... :roll: ...pa ne mislim smo tehnično ampak ampak tudi "funkcionalno".
 
merdzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr sep 17, 2003 11:09 am

Napisal/-a merdzo Po apr 05, 2004 8:40 am

Živjo!

Verjetno je pri DOHC možno zamikat odpiranje ventilov posebaj dovodne in odvodne, pri SOHC pa samo v kompletu.

lp
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 8:57 am

Kaj pa kot original?
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po apr 05, 2004 8:57 am

Za tvojo staro mamo je razlika samo v tem če bo kdaj posodila avto svojmu vnuku.

Če ne bo pol je SOHC dost, če se bo pa vnuk kej vozu pol pa definitivno DOHC.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 9:01 am

tomaz40 je napisal/-a:Za tvojo staro mamo je razlika samo v tem če bo kdaj posodila avto svojmu vnuku.

Če ne bo pol je SOHC dost, če se bo pa vnuk kej vozu pol pa definitivno DOHC.

A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po apr 05, 2004 10:20 am

pa manj tresljajev je tut po mojem????
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 10:33 am

HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?


To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po apr 05, 2004 10:35 am

mazda-mx3 je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?


To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla


Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).
Slika
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Po apr 05, 2004 10:43 am

Aha, sepravi da je za navadne smrtnika SOHC čist ql... :D
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po apr 05, 2004 10:45 am

TITan je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?


To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla


Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).



V tem primeru je tut motor s 16 ventili bolj pokvarljiv kot motor z 8 ventili.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 10:48 am

HORSE je napisal/-a:Aha, sepravi da je za navadne smrtnika SOHC čist ql... :D

Ma lej ne razmisljaj sploh, kupi DOHC in bos vesel, ti jaz povem!

Ej sam nekaj, kiri avto pa gledas, da izbiras med DOHC in SOHC masinami??
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po apr 05, 2004 10:48 am

tomaz40 je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?


To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla


Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).



V tem primeru je tut motor s 16 ventili bolj pokvarljiv kot motor z 8 ventili.


Ja (tehnično ne praktično).
Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 10:56 am

TITan je napisal/-a:
mazda-mx3 je napisal/-a:
HORSE je napisal/-a:A bolš potegne? Konji skočjo gor? Navor skoč gor? Stroški skočjo gor? Poraba skoč gor? Pokvarljivost skoč gor?


To je vse odvisno od avta do avta....nic bolj ni kvarljiv avto ce je DOHC, je pa sigurno malo drazji za vzdrzevanje kot pa SOHC...naceloma pa ni bolj pokvarljiv, ni manj varcen, glede navora, moci, koncne, ti pravim, odvisno kirega vzames, naceloma je mocnejsi, hitrejsi...blablabla


Tehnično (praktično je čisto odvisno od avta) je DOHC za ene 5-7 stvari bolj pokvarliv (več ležajov, jermenica...).

Titan se ne strinjam.
DOHC ni bolj pokvarljiv.
Ti mislis na to, da je vec sestavnih delov, ki se lahko poskodujejo ali okvarijo/izrabijo.
Ampak to se ne pomeni da je DOHC bolj pokvarljiv.

Lahko ti povem za dve nissan micri letnik 93, obe 1.3 DOHC 16V masini, ena je imela skoraj 300k km ko je bla prodana od prvega lastnika naprej, druga pa je imela skoraj 400k km ko je zamenjala 2. lastnika, pa pri nobeni ni bla masina nikoli odpirana ;)
Pa mx3 1.8 V6 ki ima vec kot 350k km brez odprtega motorja.......

Nau drzalo to o pokvarljivosti, je pa res, da ima vec sestavnih delov, ki lahko grejo k vragu, to pa imas prav :)
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Po apr 05, 2004 10:58 am

ok sem zdej prebral, da govorimo o tehnicnih in prakticnih primerih....bljak :)

V praksi je po moje tko kot sem zgoraj napisal.

LP
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov