Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc Če dec 12, 2002 10:45 am

no ja zadnje case sem slisal kar veliko govoric o tdi jih a kdo ve kere so resnicne :

tdi bo mel opcijo dsc menjalnika

tdi naj bi v letu 2003 naredili 16v verzijo

nov motor tdi 1.4 4cilindraš

ventile z odmično gredjo bi zamenjali ventili na elektromagnete tako da ne bo bilo vec odmicnih gredi
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a meganeman Če dec 12, 2002 4:37 pm

A to mislis pri WV-ih? Kr Renault ma itak vse diesel common rail motorje 16V! Tist glede elektromagnetnih ventilov bos pa bolj tezko zvedu, ker sm mel lani seminar na to temo pa zaboga nisem nic nasu. Vsi full skrivajo te podatke, cul pa sm, da ma BMW veliko glede tega razvitega in pa Renault v formuli 1. Ker je tam zelo velik problem, ker so obrati tako visoki da Selenoidi ne zdržijo teh pospeskov in je izredna tezava, do 6000 obratov pa ze imajo narete taksne nacine krmiljenja ventilov. :)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Diesel
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Pe okt 04, 2002 3:43 pm
Kraj: Maribor

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Diesel Če dec 12, 2002 5:56 pm

Meganeman....Renaultov 1.5dci ni 16v.
Slika
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a meganeman So dec 14, 2002 10:08 pm

He, hvala za popravilo, ampak dieseli res niso moja najbolj priljubljena stvar, sploh ce se jim dirka po avtocestah:), ko jih morm pol ganjat:)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Racing
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Sr feb 13, 2002 8:19 pm
Kraj: okolica Bleda

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Racing Če dec 19, 2002 6:19 pm

megaman, ker auto pa mas?
If you have a real target in life, doesn't matter if you are poor or rich, if you work hard and believe in God, you can succed
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a dobek Če dec 19, 2002 6:31 pm

zacele so se sirit tud govorice o novem "malem" dizlu za golf5
naj bi bil 1.5 120ks

saj pravim...so pa zaenkrat samo govorice (nemski tisk)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a zupi13 Pe dec 20, 2002 7:38 am

a ni audi A2 1.4 TDI? al se motim?
Slika
 
G-4S
 

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a G-4S Pe dec 20, 2002 10:53 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc Pe dec 20, 2002 5:49 pm

ja samo te dizli so 1.2 iz polota 3l pa 1.4 iz golfa samo so vsi 3 cilindrasi ... nov pa sem nekje bral da bo 1.4 4 cilindras 16v twincam k bo mel optimizerano izgorevanje ... itd ... no ja sej govorice baje nej bi bila zadeva vgrajena tudi v ibizo naslednje leto prednost 1.4 motorja pa je cena ... pac 1.9 so zaradi kobature tok dragi ... ne pa kar tako .... ce se prov spomnim bo mel okol 100km no ja a kdo ve kej vec .. al pa me saj popravi pri tem kar sem napisu .... k verjetno bom kupoval novo ibizo v letu 2003 al pa na zacetku 2004 tako da .... me mal zanima :)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a zupi13 Po dec 23, 2002 7:41 am

tolk dnarja pa ne dam za takšen avto, verjetno tut ibiza ne bo dost cenejša?!?
Slika
 
life4rave
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jul 03, 2002 12:55 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a life4rave Po dec 23, 2002 9:53 am

Neslednje leto pride v ven nova renaultova dci 1.5 s 100hp, vsaj za nove megane, za osalte ne vem
Natakar Taxi Prosim!
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey To dec 24, 2002 2:59 pm

Lucas pravi:
ja samo te dizli so 1.2 iz polota 3l pa 1.4 iz golfa samo so vsi 3 cilindrasi ... nov pa sem nekje bral da bo 1.4 4 cilindras 16v twincam k bo mel optimizerano izgorevanje ... itd ... no ja sej govorice baje nej bi bila zadeva vgrajena tudi v ibizo naslednje leto prednost 1.4 motorja pa je cena ... pac 1.9 so zaradi kobature tok dragi ... ne pa kar tako .... ce se prov spomnim bo mel okol 100km no ja a kdo ve kej vec .. al pa me saj popravi pri tem kar sem napisu .... k verjetno bom kupoval novo ibizo v letu 2003 al pa na zacetku 2004 tako da .... me mal zanima :)


Sej golf nima 1.4 Tdi! Ma ga samo polo!
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey To dec 24, 2002 4:59 pm

SAFRANE pravi:
V DIESEL-U JE PRIHODNOST TO NČ NE REČEM *GLEJ PHAETON V10*

MORM PA NEKI REČT:
TDI JE SIGURNO SLABŠI OD CDI SE PRAVI OD COMMONRAILA---GRE ZA NEPOSREDNO VBRIZGAVANJE PREKO ENEGA VODA--PO DOMAČE:
VLEČE TI SKOZ CELOTNO POLJE IN NE TAKO KOT PRI TDI K MORŠ SKOZ NAPREJ IN NAPREJ ŠALTAT KLE TI VLEČE SKOZ CELOTNO VRTLAJNO POLJE.
DOKAZ? OČE IMA PASSAT TDI SYNCRO L.99 JAZ PA DELAM PRI MERCEDESU IN VOZIM VSE VRSTE CDI-JEV. DOSTI VELIK DOKAZ?



OK CIAO JANI


sam baje da MB C220 CDI ne uleče tko briljantno dobr! So tut boljši!
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc Sr dec 25, 2002 1:53 am

ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey Sr dec 25, 2002 2:36 pm

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)[/quote]

Sej lupo 3L žre hlape od nafte pa se lohk še zmer vozš!
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a RedBaron So dec 28, 2002 11:45 pm

Če bo "pravi" TDI, torej črpalka-šoba, dvomim, da bo 16V, ker je menda v glavi premalo prostora za črpalko (za vsak valj posebej) in za 4 ventile za vsak valj.

3.3 TDI 16V je common-rail in ne črpalka-šoba.



Nekdo je rekel da je pri 8V problem pri višjih obratih, ker ne iztisne vseh plinov iz zgorevalne komore.
A ni to rešeno tako, da ma 8V, pač manj ventilov, ampak so le-ti večji?? (ne oporekam, ampak sprašujem, ker me zanima)

BTW, so tudi 8V motorji ki se z lahkoto zavrtijo do rdečega polja, pri veselju do vrtljajev igra pomembno vlogo tudi masa gobljivih delov.
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a RedBaron So dec 28, 2002 11:46 pm

Če bo "pravi" TDI, torej črpalka-šoba, dvomim, da bo 16V, ker je menda v glavi premalo prostora za črpalko (za vsak valj posebej) in za 4 ventile za vsak valj.

3.3 TDI 16V je common-rail in ne črpalka-šoba.



Nekdo je rekel da je pri 8V problem pri višjih obratih, ker ne iztisne vseh plinov iz zgorevalne komore.
A ni to rešeno tako, da ma 8V, pač manj ventilov, ampak so le-ti večji?? (ne oporekam, ampak sprašujem, ker me zanima)

BTW, so tudi 8V motorji ki se z lahkoto zavrtijo do rdečega polja, pri veselju do vrtljajev igra pomembno vlogo tudi masa gibljivih delov.
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc Ne dec 29, 2002 2:31 pm

ja malo si zabluzil 3.3l tdi je V6 tako da ma 6 cilindrov po 2 ventila na cilinder kar dobi 16V znak :) mala trzna fora :) crpalka soba ne zavzame veliko placa zato ker crpalka je lahko montirana kjer kol na bloku motorja k v bistvu je to samo kompresor tekocine ... tako da potem preko cevi pripreljes dizel do šobe pod pritiskom ... crpalka soba je boljsa resitev kot common rail ker lahko po teoriji doseze vecje pritiske pa tudi prej jih doseze iz tega sledi da je bolj konstanten tlak kot pa je pri comonrailu ... je pa problem v tem da je drazja .. ker comon.. uporablja 1 kompresor ... za vse sobe med tem ko uporablja sistem crpalke sobe 1kompresor na 1 injektor... aja pa 16V cdi ji pa vse ostalo na 16V principu se lahko vrtijo saj za 1000 obratov visje.. :) (glih nekje sem bral clanek o dinamiki plinov v izgorevalnih komorah).

[Sporočilo uredil/a Lucas na dan 29.12.2002 ob 14:34 GMT]
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey Po dec 30, 2002 12:06 am

Lucas pravi:
ja malo si zabluzil 3.3tdi je V6......................

Kdo je zabluzil????????

3.3TDI je V10 ne pa V6!!!

[Sporočilo uredil/a mikey na dan 30.12.2002 ob 00:07 GMT]

[Sporočilo uredil/a mikey na dan 30.12.2002 ob 00:07 GMT]
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc Po dec 30, 2002 10:41 am

koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov