Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
SomebodyX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: Sr feb 25, 2004 5:56 pm

4x4

Napisal/-a SomebodyX Sr maj 05, 2004 5:12 pm

a mi zna kdo povedat kako se z 4x4 pogonom peljemo skozi ovinekvem da se mal butasto sliši! :oops:
sam pr prednjem pogonu pač ko zapelješ v ovinek skos tišiš na gas da ne letiš s ceste, pri zadnjem prtisneš tedaj ko se ti izravna proti cilju( se pravi ko se že praktično pelješ naravnost)
kako pa je z 4x4?? :?: :?:
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr maj 05, 2004 5:18 pm

4wd powerslide :)
Pr Syncrotu je tko da kamor daš kolesa pa pa malenkostno reguliraš gas, tja bo avto šel. Lih dons sva se s fotrom po dežju igrala. Mokra šikana, v njo z malo brzine, skos pohoden gas, gas do konca na exitu.
Slika
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Sr maj 05, 2004 5:18 pm

ja glede na to k si ti povedu pol zduž oba pogona pa maš prfektno vožnjo skoz ovinek!
Slika
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Sr maj 05, 2004 5:20 pm

verjetno govoris za ovinke pri velikih hitrostih,po domace receno driftanje.drugace ni vprasanja kak tisat pa kdaj,ker avto nebo nikamor zletel. pri sprednjem pogonu torej takrat,ko je nevarnost da zletis iz ovinka... pri zadnjem takrat ko si na cesto poravnan,da ti v ovinku ne odnese zadka (razn ce res obvladas :P )... pri 4x4 pa moras najt neko optimalno resitev,torej zmes med tema dvema.najdi si en velik parkplac,pa najboljs da to parkrat probas,drugace ti nebi znal povedat,ker 4x4 avta se nisem vozil...
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Sr maj 05, 2004 5:26 pm

preden pripelješ v ovinek je treba volan cuknt v kontra stran ovinka da ti malo odnese zadek potem pa zaviti v smeri ovinka pri tem pa cel čas s sprednjim delom avta voziti po notranjem robu ovinka!
ni tolk lahko kot se sliš!
jst ti tud najprej priporočam parkplac!!!!! :P
 
Uporabniški avatar
just_in
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2119
Pridružen: Pe jun 27, 2003 11:40 am
Kraj: gorenjska :)

Napisal/-a just_in Sr maj 05, 2004 5:33 pm

najlaži je na kšnmu krožnmu križušču... :) tko kšn merkator parkirišče, pa btc u lublan.... :P

ko se to nardi nimam pojma, znam pa... :) z suzuki vitaro, k ma tud 4x4 pogon, če ga prklopš... sam je pa res da sm jest to u snegu delu, kar pomen da za tvoj primer nevela... :) po suhem pa neupam, k se bo samo zvrnu... :P mjh pa visok je... :)
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr maj 05, 2004 5:50 pm

Aja pa odvisno od tega kak AWD je. Če je čisti 50:50 ti bo spreden konc malo vn neslo, 60:40 ti bo tko se pelu, da če kej zafrkneš (preberi z besedo na J notri), 40:60 naj bi bil čisto nevtralen, Porsche k naj bi mel pa v povprečju 30:70 se pa da lepo driftat že, sam z več kontrole kot kak RWD avtek. Za recimo štartat je pa 4ED trotelzihr. Sem prou na vlažni cesti pri 4k obratih launchat našga passata (original 160ps, zdej pa 200?), pa nisem niti enega spodrslaja koles slišu.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov