


Nixxon je napisal/-a:Mislim da je s tem mišljen airride in ne lowrider. Sistemi so si čisto drugačni, lowriderji lahko skačejo, airride pa počasi spreminja višino.
Lowriderji imajo poleg skrajšanih fedrov hidravlične cilindre, airride pa namesto fedrov tiste gumjaste balone (sem glih včeri gledal na Audi Allroadu).
In za airride, ki ga v nemčiji prodajajo (npr. GAS - German Airride Systems), dobiš TUV, lowriderji so pa večinoma doma spacani s specialnimi deli, namenjenimi zanje. Tej pa pomoje nimajo.
Nixxon je napisal/-a:A da so tko pokvarljivi. Sranje. Me je vedno zanimal kolk so kej tej sistemi vzdržljivi.
Zdej je v Nemčiji še ena firma ki prodaja, samo se ne spomnem imena.
Glede TUVa za lowriderje maš pa najbrž prav. V Nemčiji, k prideš na homolomo, k se ti lepo z avtom zapele in če je kul sledi pregled in vpis to ni problem. Jest sm bl mislu naše pesnike na tehničnih k nimajo pojma sploh kaj bi. Pr nas bi blo pa to jeba.
Kako pa če bi zadevo najprej homologiral v Nemčiji, pol pa še pr nas, a bi to šlo? Navsezadnje, TUV bi imel, ki pa je skoraj edini pogoj za naše "majstre".
Belina je napisal/-a:Dons sm zvedu za lahko homologiraš tut v SLO hidravlične al pa na zrak
amortizerje :D Tko da tisti k bi se radi pelal v ovink po treh kolesih al pa parkiral na visokem robniku, dejte si duška, sam NI POCEN![]()
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov