Pa da se ne bo spet en kup kreganja.... zgolj mnenja posameznika
Hvala

boris_quatro je napisal/-a:__PAJSAR__ je napisal/-a:Golo železje s tapravim vergaserjem, dost kubature in dost benza rula proti vsem "štrom pawa" raketam.
Ampak všasih v kaakšni situaciji je pa pomoča elektronika lahko zelo dobrodošla
__PAJSAR__ je napisal/-a:boris_quatro je napisal/-a:__PAJSAR__ je napisal/-a:Golo železje s tapravim vergaserjem, dost kubature in dost benza rula proti vsem "štrom pawa" raketam.
Ampak všasih v kaakšni situaciji je pa pomoča elektronika lahko zelo dobrodošla
Če s tem misliš razne ABSe, ASRe in podobne zadeve, ki pomagajo pri vožji, da te ne fukne s ceste itd, potem ti lahko povem samo to, da kdor rabi to, ni za v American Muscle. Un naj se vozi z civilnimi avti.
Uni, k furajo American Muscle, majo vse te "štromarske" pripomočke v nogi.
infiniti je napisal/-a:Corvette je muscle car, pa še vse pripomočke ima zraven. Kar se tiče elektronskega podvozja "stabilitrak" v Vette pa je celo boljše od katerekoli D ali Jap zadeve. Sistem je narejen tako da ima v blažilnikih emulzijo ki reagira na magnetke in utrdi ali omehča vzmetenje hitreje kakor kateri koli drugi sistem na voljo danes; po testih je zadeva skor "real-time". Torej kdo pravi da ne more bit muscle car sofisticiran in varen?
Voith je napisal/-a:kaksn uzitek mas ce brutalno moc sofosticiras do te meje da ni vec zabavna??
glavni car brutalnih avtov je lih to da jih je tezko obvladovati, in da ne more kr vsak pussy vozt tazga avta. ce mas pa celo abecedo enih pripomockov, pol pa ta car ciz zbledi.
jz nocem elektronskga stabilizatorja v ovinkih, hocem cutt avto z vsako molekulo, atomom svojega telesa, ne pa da neki elektricni sistemi opravljajo delo mene.
elektronika je za moje pojme za vlake, pa za avione, ne pa za moj joyride.
infiniti je napisal/-a:Če ameri praujo da je to njihou najboljši muscle car, bom kr verjel lastnikom. Sploh pa nisem nikjer zasledil da nekdo od američanov smatra da to ta avto ni - oni bojo menda že vedeli kaj pa kako glede tega. Small block ravno tako ne daje pravice 5.7 oz 6.0 po tanovem; to je le tovarniška specifikacija ker omenjeni litraži nista ravno small a ne?
infiniti je napisal/-a:Hm je splošno mišljenje je tako ampak lahko ti povem kaj je blo pred ene 2-3 leti napisano v Auto-Motor-und-sport. Delal so teste novega SLa med lastniki in je biu en tipo ki je zamenjau korveto za 500 SL. AUto se mu je tok kvaru in poraba je bila celo 2-3 litra več kokr pr korveti, tko da je tipo lepo pelu meco nazaj, vrnu auto in si zopet prvošču korveto. Skratka biser nemške tehnologije je pokleknil pred 30 let staro tehnologijo - smešno ne?
Bel-Tirid je napisal/-a:infiniti je napisal/-a:Hm je splošno mišljenje je tako ampak lahko ti povem kaj je blo pred ene 2-3 leti napisano v Auto-Motor-und-sport. Delal so teste novega SLa med lastniki in je biu en tipo ki je zamenjau korveto za 500 SL. AUto se mu je tok kvaru in poraba je bila celo 2-3 litra več kokr pr korveti, tko da je tipo lepo pelu meco nazaj, vrnu auto in si zopet prvošču korveto. Skratka biser nemške tehnologije je pokleknil pred 30 let staro tehnologijo - smešno ne?
ja pa kolk je tle resnice notr.
z mišičnjaki lohk dirkaš naravnost, za fajne ovinke so pa Dojč in Japaiz
infiniti je napisal/-a:Kaj kok je resnice? Nemška revija je napisala kaj je nemec rekel - redko kdaj povejo tko po pravici. Kar se tiče vožnje čez ovinke si poglej pa testov od nove in prejšnje korvete - točneje G vrednost ki jo dosegajo na skid padu, pa boš vidu da je tisto o avtih za naravnost bolj mit kot pa ne da ne govorim o novemu GT 40 - za tega je celo Clarkson uriniral u gate od užitkou v ovinkih
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov