Izkušnje z zastavo 101 ( 55 KM ), je tak isti motor kot tvoj.
Kot pravi Din , v temi sva light show gledala. Rahle modre iskre po kablih in to je bilo zelo očitno predvsem ko je bilo kaj vlažno .
Razdelilna kapa rada dobi "črve"

- tako lepo razpoka in seveda prebija. Platine so tudi potrošna roba, piljenje kontaktov ne pomaga kaj dosti , ker na eni strani imaš nažgan material , na drugi strani pa izžgan ( luknjo ).
Priporočam : zamenjavo kablov , platin in svečk ( te si že , ni pa nujno , da so prave ). Dobro preglej razdelilno kapo ( na notranji strani, ali je drsnik na sredini cel ,( včasih se zlomi) , kontakti se tudi radi grdo zažgejo in pa predvsem razpoke.
Zamenjaj ali nastavi platine , če nimajo nažganih kontaktov.
Prekontroliraj predvžig ( če manjaš platine moraš to tako ali tako naredit )in potem bi skoraj moralo trgat pa kakšen liter manj pit .
Če imaš kable , ki gredo k svečkam speljane skozi originalni gumi obroček ( tisti ,ki jih drži skupaj ) probaj to zamenjat s kakšno letvico iz drugega avtomobila ( drži kable v liniji z razmakom ca 0,5cm ). Tako bo manjša možnost preboja med kabli.
Pa pazi ko kable nazaj daješ , da ne boš zmešal zaporedja cilindrov.
Še to sem pozabil (leta

) če so platine zelo nažgane je lahko kriv kondenzator , ki je na razdelilnem rotorju .
[Sporočilo uredil/a kdk na dan 03.01.2003 ob 23:26 GMT]