Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gajo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Če avg 07, 2003 4:44 pm

BMW Coupe 318

Napisal/-a gajo So maj 29, 2004 6:34 am

Zanima me če se splača kupat ta avtomobil? Letnik 94, vsa oprema, res lepo ohranjen. Kako je kaj z mašinami, kolk kilometrov zdržijo?
Prosim za odgovore!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon So maj 29, 2004 9:47 am

Če je avto res lepo ohranjen, ti brez problem zdrži preko 300.000 km, mam frenda k ma že krepko čez, in to na E30 varjanti.

Jest mam mal starejšga, je letnik 91 limuzina, pa mi katalizator dela brez problema, pa mam 180.000km. Na splošno imajo BMWji zelo dobre izpušne pline, je folk baje naredu že brez kata (dol odrezan) tehnični, legalno.

Na splošnem so, če pravilno vzfdrževane, to ene najbolj vzdržljivih mašin.

Če te res interesira, potem ga daj pregledat nekemu mehankarju, mogoče še najbolj kr uradnemu. Bolš da mu daš tistih 7-8000SIT, kot pa da j***a kupiš.

Kje si pa oglas najdu?
Slika
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So maj 29, 2004 9:56 am

Aja pa tisti navadni 318 so bli baje mal švoh, 318is so ble pa že kr dost hitre. 318 navadna ma 115 KM, IS pa 143 KM če se ne motm, sicer kej več nebi vedu povedat o tem autu :oops:
LP
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Re: BMW Coupe 318

Napisal/-a gape So maj 29, 2004 10:06 am

gajo je napisal/-a:Zanima me če se splača kupat ta avtomobil? Letnik 94, vsa oprema, res lepo ohranjen. Kako je kaj z mašinami, kolk kilometrov zdržijo?
Prosim za odgovore!


dej prasi fante na www.bmwslo.com na nasmu forumu bos vse zvedu!!!
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti So maj 29, 2004 10:10 am

Z avtekom nimaš kaj za sfulat!!!
Razn men osebno mu malo konjev fali!!
:wink:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon So maj 29, 2004 10:11 am

To je res, ampak ti povem da so tud navadne 318 zlo okretne zadevce, drifti ne ratajo kr tko, to je res, je avto pač dobr uravnotežen. Amapk ti povem da tud 190km/h je za tak avto šala mala, več ga še nism probov.

Mal mu manjka, da bi res suvereno prehitel, ampak men je kul. Je pa 318is že v višjem zavarovalnem razredu, se mi zdi. Pa jasno da ma serijsko manj opreme, švohnejši ko je motor.
Slika
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo So maj 29, 2004 10:16 am

Jah sej vem u 318-ki sm se že pelu pa sploh ne gre slabo, sam newem un je biu letnik 97 to je že E36 an?? Z IS-om se pa še nism pelu, sam sm slišu da grejo kr dobr :wink:
LP
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo So maj 29, 2004 1:41 pm

Suljo je napisal/-a:Aja pa tisti navadni 318 so bli baje mal švoh, 318is so ble pa že kr dost hitre. 318 navadna ma 115 KM, IS pa 143 KM če se ne motm, sicer kej več nebi vedu povedat o tem autu :oops:
LP


tudi IS ne gre nikamr za tiste konje!
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life So maj 29, 2004 6:05 pm

Sej Coupeji E36 so samo 318 iS, navadnih 318 Coupe ni. Vsaj kolikor jaz vem.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: Ne okt 05, 2003 12:56 am

Napisal/-a LaserJaMM So maj 29, 2004 10:22 pm

To je nepremičnina... more bit saj 2.5 da je BMW.
Cuore Sportivo
 
gshock
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: So feb 28, 2004 4:28 pm

hmm

Napisal/-a gshock So maj 29, 2004 10:52 pm

is mislim da je čist ok! drugač pa m3 :))))
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Ne maj 30, 2004 1:54 pm

Pa če že gledaš iS potem je bolje da vzameš 320. Je vsaj 6-tak pa vzdržljiv motor. Pa še manjšo porabo ima.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
mihaa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe okt 24, 2003 10:30 pm

Napisal/-a mihaa Po maj 31, 2004 6:43 am

A3Turbo4Life je napisal/-a:Pa če že gledaš iS potem je bolje da vzameš 320. Je vsaj 6-tak pa vzdržljiv motor. Pa še manjšo porabo ima.

Bye



320i ma vecjo porabo.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po maj 31, 2004 8:13 am

Suljo je napisal/-a:Jah sej vem u 318-ki sm se že pelu pa sploh ne gre slabo, sam newem un je biu letnik 97 to je že E36 an?? Z IS-om se pa še nism pelu, sam sm slišu da grejo kr dobr :wink:
LP


E36 so delal od leta 1991-1998.

Ostali ste pa res ej :roll:
BMW mora bit vsaj 2.5 da kam gre. AAAA kere butaste. :roll: :evil:
Že navadn 318 leti skoraj 200km/h in ma 115KM, IS ma 140+KM.
"Za svoje konje". Kva pa to pomen? Če primerjaš s kkšnim picajzlom ala Clio/Golf s temi konji res mal bl leti, k je lažji.

Kar se pa porabe tiče: 320 in 318iS porabita približno isto, ker mata tud konje tam-tam. Razlika je v tem, da je 320 veliko bolj uglajen in vleče v celem območju vrtljajev približno enako, 318iS pa je bolj "omejen" kar se tega tiče. Pa baje je is mal glasnejši v prostem teku (razlika 318i:318iS je 8V:16V). Razlike je mal kar se cestnine pri registraciji tiče (320 v višjem razredu), konji in posledično zavarovanje pa sta ista.
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Po maj 31, 2004 8:18 am

Sploh ni važna končna hitrost. Važni so pospeški. Kaj bo meni po avtocesti 200km/h?

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po maj 31, 2004 8:23 am

salesky je napisal/-a:Sploh ni važna končna hitrost. Važni so pospeški. Kaj bo meni po avtocesti 200km/h?

LP


Zakaj pa ne, se prov fajn pele pr tej hitrosti.

Kaj ti bojo pa ful hudi pospeški, iz istga razloga. S tem da mam jest 115KM in ne pride 5% primerou ko bi rabu močnejše, ker pr nas so itak taki pesniki da je skoraj odstavni pas hitrejši.
Slika
 
mihaa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe okt 24, 2003 10:30 pm

Napisal/-a mihaa Po maj 31, 2004 8:43 am

320i je 6cylinder, 318iS je pa 4cylinder. Tako da 320i v vsakem primeru spije malo vec. Se posebej, ce gre za pocasno voznjo. Imajo pa 6valjniki res dosti lepsi zvok.

Kar se pa registracije tice je pa razlike med 318iS in 320i cca. 10.000SIT. Namrec zavarovanje je za oba enako (100-130kw), medtem ko za cestnino sta pa razlicna razreda (1350-1800 & 1800-2500ccm). => http://www.amzs.info/registracija.asp

salesky: Kakor za koga. 320i je glih nekje sredina BMWjeve motorne ponudbe za E36 3-serijo (316i, 318i, 318is, 320i, 323i, 325i, 328i, M3). Tako, da niti ni misljeno za neko supersportno voznjo ampak bolj kot udobna in hitra limuzina. Ce hoces sportnika imas na voljo M3. Upam, da se strinjas da za normalnega uporabnika je najboljsi nek kompromis med pospeskom in koncno hitrostjo.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po maj 31, 2004 8:49 am

mihaa je napisal/-a:320i je 6cylinder, 318iS je pa 4cylinder. Tako da 320i v vsakem primeru spije malo vec. Se posebej, ce gre za pocasno voznjo. Imajo pa 6valjniki res dosti lepsi zvok.


Sorry, ne bo držalo. Oba spijeta enako, ker imata isto konjev. Verjemi mi, jih kar nekaj lastnikov poznam, ki pravijo da razlike praktično ni.

Zvok je pa res pesem. Pa R6 je malo bolj vzdržljiva mašina.
Slika
 
mihaa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Pe okt 24, 2003 10:30 pm

Napisal/-a mihaa Po maj 31, 2004 8:52 am

Se ne strinjam. Osebno vozim E36 320i. :)
320i ima 150konjev, 318iS pa 140konjev. To je skoraj 10% moci. Ce avta ne teras 318iS pije dosti manj kt 320i.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po maj 31, 2004 9:47 am

Pomoje ne boš u temo brcnu s katermkol od teh BMW-jev...
Mihaa poprav me če se motim, ampak a nimaš v 320i občutka da ne potegne tulk kot 318is, ravno zarad uglajenosi teka zvoka, mirnosti in enakomernega sunka, čeprov je v resnici ravno obratno...? Poudarjam, občutka, čeprov 320i v bistvu bolj potegne...Sicer minimalno ampak...Sam vprašam...

Drugač bi pa jz na tvojm mestu tud 320i vzel, tile vrstni šetvaljniki od BMW-ja majo svoj čar...pa kko lepo predejo :) zvrtijo se pa ku turbina, si prec v rdečem... :D

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov