Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Dolge luči pri Ford Fiesti

Napisal/-a Polo78 To jun 01, 2004 9:03 pm

Mama je prejšnji teden dobila novo fiesto. 8) Z avtom je vse lepo in prav, samo nekaj mi ni jasno pri dolgih lučeh: Namreč ko gorijo normalne (zasenčene) luči in če tisti moment samo poblendaš oz. držiš stikalo (ki je dvostopenjsko) na prvi stopnji bodo gorele zasenčene + dolge. V kolikor pa stikalo premakneš še bolj k sebi, da prižgeš dolge luči ne da bi skoz držal stikalo (kar je sevede normalno in logično), se zasenčene ugasnejo in rezultat tega je slabša razsvetljava ceste, še zlasti pri tleh kamor normalno svetijo zasenčene luči. Sva šla na servis vprašat kako je s tem pa so rekli, da je to nekaj čist normalnega in se zraven še čudili, ko sem razlagal, da pri drugih avtih, ki sem jih vozil ali jih vozim ni tako (polo, p206, punto,...). Zadevo sem sprobal še na neki drugi fiesti in je povsem isto, torej to ni kakšna napaka ampak očitno tak patent. Serviser je celo rekel, da če bi bilo tako da bi gorele vse luči, bi kao žarnice pogosto pregorevale. :ue Ampak men se to še zmeri zdi zelo zelo čudno. :huh: Dejte mal drugi povedat kaj mislite o tem in kako je s temi lučmi pri drugih avtih. In pa če bi se dal to uštimat pri kakem avtoelektričarju, da se zasenčene luči ne izklopijo, če prižgeš dolge. :?
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim To jun 01, 2004 9:19 pm

hmm?? čaki. ker tip žarnc pa je? kj veš? h4 a ni?
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me To jun 01, 2004 9:55 pm

prvič slišm to :-D
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy To jun 01, 2004 10:02 pm

Sej to je normalno pr useh avtih. Sam dozdej vrjetn nisi opazu. Jst mam na Picassoju isto. K pržgeš douge luči, se zasenčene ugasnejo. Če pa samo poblendaš pa obe gorita. Poglej še enkat na drugih avtih, pa počas preklop iz zasenčenih na dolge. :wink:
 
Hoyt
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jul 05, 2002 3:11 pm

Napisal/-a Hoyt To jun 01, 2004 10:04 pm

alles normal!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan To jun 01, 2004 10:13 pm

To je normalno, ker je večja možnost skurt altator z 2x55 + 2x60w kot pa z sam 2x60w.
Slika
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To jun 01, 2004 10:18 pm

Ja ampak očitno pri vseh avtih to ni tko. Vsaj pri polotu ne (to bom valda vedu :P ), tud pri puntu se mi ni zdel tako (prejšnji avto od mame), za p206 nisem čist siguren ampak tud nisem imel takega občutka. Al sem pa jaz slep mogoče. :lol: Težko je to tuki povedat oz. opisat, to bi morali enostavno v živo videt razliko.
Antiznačkar po prepričanju
 
tenko
Novinec
 
Prispevkov: 263
Pridružen: To dec 23, 2003 12:45 am

Napisal/-a tenko To jun 01, 2004 11:05 pm

ma mogoče maš na polotu dvojni žaromet....pol pa gorijo obe hkrati,ko dolge prižgeš

pri h4 je pa problem,če bi obe nitki hkrati gorele,bi se več segrevalo in prej pregorela
 
SeekK
Novinec
 
Prispevkov: 184
Pridružen: To jan 06, 2004 12:56 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a SeekK To jun 01, 2004 11:20 pm

kr_en je napisal/-a:ma mogoče maš na polotu dvojni žaromet....pol pa gorijo obe hkrati,ko dolge prižgeš

pri h4 je pa problem,če bi obe nitki hkrati gorele,bi se več segrevalo in prej pregorela


ja se strinjam...
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 Sr jun 02, 2004 10:20 pm

kr_en je napisal/-a:ma mogoče maš na polotu dvojni žaromet....pol pa gorijo obe hkrati,ko dolge prižgeš

pri h4 je pa problem,če bi obe nitki hkrati gorele,bi se več segrevalo in prej pregorela


Ja to bo to verjetno. Sem si dons mal ogledal žaromet in opazu, da je notri samo ena žarnica, ki je za dolge in kratke luči obenem, medtem ko imam pri sebi 2 ločeni žarnici v žarometu, zato me je pa tole zmotil, ko sem šel vozit fiesto. Pa thx za odgovore, človek se pač vsak dan neki novga nauči oz. izve. :P :wink:
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Če jun 03, 2004 12:46 am

Moderator prestav to pod popravila in okvare :wink:
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe jun 04, 2004 9:44 am

Pri escortu je tudi tako .. ko blendas gorijo vse .. ko pa prizges dolge se kratke ugasnijo. Drgac pa ce dolge prizges je itaq zato ker gledas dalec naprej in ne pred nos avta (kratke ;))
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
woolff
Uporabnik
 
Prispevkov: 1276
Pridružen: Ne jan 11, 2004 5:12 pm
Kraj: Lukavci

Napisal/-a woolff Pe jun 04, 2004 9:52 am

Pri avtomobilih z dvojno optiko luči gorijo oboje, pri takih, ki pa imajo navadne luči pa se med sabo menjavata dolga in kratka.
Pri ta starem polotu je tudi blo tak.
Sistem je pač tak narejen, pri preklopu je zaporedje takšno: kratke --> kratke + dolge --> dolge. Ko pa ugašaš dolge : dolge --> dolge + kratke --> kratke
To pa zato, da ni med preklopom tema oz. pavza - vedno nekaj gori :D :lol:

Čist normalno :wink:
Če se bojiš brzine prelepi števec!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov