
Torej, danes sem imel šanso vozit ta novega A6 3.0 TDI avtomatik.
3.0 V6 TDI
225KM, 450Nm, quattro
Usnjena notranjost, les, navigacija, tv, ni da ni torej.
Čas je bil seveda omejen, od 8.00-9.30.
Opis testne vožnje za neučakane:


Opis za une k majo 3min časa

Že ko odpreš vrata, vidiš kje je tista razlika 10M sit med Fiatom in Audijem

Temno plave barve (dost temneje od maky-evega), notri pa tako, oranžno/bež usnje, prava milina za oči.
Avtomatski menjalnik, hehe, nekaj novega zame. In lepo pritisneš gumbek, stol se pomakne za pol metra nazaj (jebat ga, je treba nekak 195cm not spravt), pritisneš drugi gumbek in stol se maksimalno spusti.
Obrnem ključ in gremo! Kam? Na avtocesto, kam pa drugam

Sicer nism siguren kaj točno pomeni "S" pri avtomatskem menjalniku, naj bi kao bila "sport" varianta (or sth). Vožnja je super, motorja se sploh ne sliši (v stilu, da bi slišal traktor, drugače je za odtenek glasnejši kot recimo Laguna II 1.8 16V).
Lepo crusanje po autobahnu prinese dokaj vredu porabo slabih 8 L (pomoje bi se dalo spraviti še kaj nižje, samo se mi ni dalo probavati).
In nato pohodiš gas. In gre. In gre. In gre. In še kr gre. Vmes se spomniš, da bi bilo pametno pogledati na števec, ker vetra (zunanjega zaka) se itak ne sliši, vožnja pa je tako udobna, kot da bi stal na mestu. Omfg, smo že na 190km/h (končna naj bi bila baje 240km/h, ni bilo časa probavati)
Pospešek je zelo zelo zelo na nivoju

Še večji užitek (s tem, da kar sedaj pišem ni nujno 100%, ker ne vem če je tisti "S" res "sport" - pač sem ga vedno bolj orenk pohodil le ko je bil v "S" in ne "D") pa se zgodi, ko prestaviš v "S" ter prtisneš na plin. Če so obrati prenizki (beri: okoli 2000), avto prestavi v nižjo prestavo in brutalno potegne.
Da so bremze vrhunske oz. več kot dovolj dobre, mi ni treba posebej omenjati.
Je pa hec avtomatik, ker se ti kar ene parkrat zgodi, da bi rad pritisnil na sklopko

Zelo všeč mi je tudi notranji LCD-jček in "wannabe" bmw gumbek, preko katerega se da spreminjati večino stvari. Žal je bil meni v nemščini tako da nisem preveč šaril, da ne bi kaj neumnega naredil (kot da se kaj takega kdaj zgodi

Prtljažnik: ogromen! Žal majhna odprtina, ker ni 5 vratni tale audi, a vseeno, Ogromen.
Edino kar nisem ugotovil je, kako se odpre sovoznikov predal. Gumbka nikjer, vse sem pretipal, a ni šlo.
V avtu se je nahajal še telefon, ki je lično zaprt v naslonu za roko.
Sound system je bil zadovoljiv, čeprav ne vem ali je bil od BOSE-a ta najboljša zadeva ali pač nekaj serijskega.
Maximalna poraba s funkcijo "pedal to the metal" je skočila na 39,x L/100kmh, potem pa obstala nekje pri 30 litrih (s tem, da je bilo to pospeševanje z 90-160).
Kljub temu, da je avto dolg skoraj 5m (enih 5cm manj), sploh nimaš občutka, da voziš tako veliko ladjo.
Graje gredo še relativno grdemu štiri krakemu multifunkcijskemu volanu, 3-kraki je veliko lepši, ter pri tempomatu mi ni všeč, da se ne ugasne tudi če pritisnem gas, ampak samo ob bremzi (z obvolansko ročko ga sploh nisem znal izklopiti).
skupna ocena: (maky, get ready






