
Mihc je napisal/-a:twin spark je dobra zadeva in deluje tako
pri monospark u je tko da ena iskra vzge mesanico ki potem gori ampak center iz kod se seri plemenica je samo iz ene tocke plemenica pa se siri po valju z hitrostjo 80m/s in ta plamenica more prepotovati celo razdaljo
pri twinsparku pa se vzge mesanica iz dveh koncov s tem pa plemenica prepotuje manjso razdaljo
ker sama mesanica hitrej zgori se lahko poveča kompresija ker je problem klenkanja miceno zamaknjen (klenkanje se pojavi na koncu izgorevanja !! treba pa je vedt pogoje pri kerem klenkanje sploh nastane)
druga zadeva je pa ker imamo hitrejse izgorevanje bi se lahko sami motorji hitreje zavrteli (v visje obrate) ampak to je bolj aktoualno pri 10k obratih..
je pa tudi res da s tem povecamo odzivnost motorja ter za nekaj procentov tudi samo moč.
upam da si zasteku k se mi ni dal narisat kaj je point ce pa ne pa pa reci pa bom zvecer narisu pa ti pokazal kaj mislim ....
G0lden je napisal/-a:Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej
Kirega leta te ??
...Equipped with two turbochargers, an air/water intercooler, three valves per cylinder, twin-spark AC ignition...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov