Napisal/-a gerchy Po jun 21, 2004 10:36 am
Joj, spet eni mimo strelajo.
Opel je zasel v krizo po letu 1995. Takrat so se pricele pojavljati neprijetne porodne napake takratnih modelov (vectra B, astra G ...). Pred tem ni bilo kaksnih posebnih tezav, razen seveda tradicionalnega rjavenja blatnikov. Pa se ti so ob vescem vzdrzevanju zdrzali zadovoljivo veliko.
Oplu sele sedaj gre na bolje.
Se najboljsa izbira je res 2.0i. Stirivaljnik z 8-ventilsko tehniko se ponasa z dobro proznostjo, saj ima 170Nm navora na voljo ze pri 2500 vrtljajih. Zmogljivosti so primerne 115 konjskemu agregatu in dobri aerodinamiki (Cx=0.26), saj je bila calibra dolgo casa rekorder v serijskem razredu (poleg citroena CX). Koncna hitrost se giblje okrog 200 km/h (tovarna: 203), pospesek pa okoli 11 sekund. Pretirano varcen motor prav ni, saj je poraba po mestu krepko nad 10 litrov.
Motor je zanimiv tudi zaradi enostavnosti, zmogljivosti pa ne zaostajajo dosti za mocnejsim, 150 konjskim 16v "bratom". Pokanje glav je bilo znani bolj pri turbo motorjih. V6 calibre so redke, mislim da od leta 1996 ali 1997 dalje in imajo (v Nemciji) se kar visoko ceno.
Vzdrzevanje je podobno ostalim oplom, saj je mehanika vec ali manj enaka pri vseh modelih. Motorje so vgrajevali v vectre, astre, omege. Calibra pa je tako ali tako napravljena na osnovi vectre in je (z malce zamude) nasledila manto.
P.S.: ce je barva rdeca (magmarot) racunaj na poliranje vsaj vsakih 6 mesecev.
Pa ugoden nakup!