FUEL Ex je narejen iz materiala "Neodymiuma Super", ki deluje na principu infrardečega žarka med dvema deloma. Žarki potujejo skozi cev in skozi gorivo
Hydrogen in karbon v gorivih tvorita hidrokarbonske mulekule, te pa se združujejo v verige- skupine. FUEL Ex s svojo tehnologojo omoča, da se te skupine razbijejo, s tem pa občutno pripomore k boljšemu izgorevanju goriva. S tem posledično pa k manjši porabi goriva, manjši emisiji izpušnih plinov, manjši obrabi motorja,.. testi iz tujine
V: Če gre za res tako izpopolnjen izdelek, zakaj ga proizvajalci avtomobilov ne vgrajujejo serijsko?
O: Ob koncu 70tih let, v času t.i. naftne krize je bil podoben izdelek; sicer ne tako tehnološko dovršen, prodan v 100.000 kosov po vsem svetu. Kasneje, v času naftne blaginje in nizkih cen nafte, je zanimanje za izdelek močno upadlo.
Pomembno je tudi, da naftna industrija in proizvajalci avtomobilov tesno sodelujejo in ni posebnega interesa, da bi se z enostavno in poceni napravo občutno zmanjšala poraba goriva in dobički naftnih družb, ker se že v projektiranje varčnih motorjev vlagajo milijonska sredstva.
Prav tako ni v interesu nobene avtomobilske industrije promovirati produkt, ki je dostopen vsem, ne samo konkurenci, ampak tudi posameznikom !
(povzeto po FuelSaverPro USA)
Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov