Rx-8 je napisal/-a:Men se tut zdi, da je taka mašina za dotični avto mal prešvoh, tega avta direktno ne poznam, ma pa fotr Lantro 1.8, pa je šla do 150000km brez težav, pol so se pa počas problemčki začel. Sicer nč hujšga, pa še servis je razmeroma pocen, sam jest bi mal gledu na prevožene km, če bi rablenga kupvov.
Ostale stvari pr avtu pa verjetn že poznaš, kr uredu za to ceno, sam menjalnik se ti zdi mal okoren, če si navajen mazdinga.

Pri taki kilometrini se pri vseh avtih tega razreda začnejo težave-pri večini pa že prej.
Mamo latro 1.8 ki je preveozla že 211.000km pa je še vedno zelo ql avto. Na 10.000km poje največ pol litra olja in 8-9litrov-odvisno od noge in dolžine relacij na 100km. Menjana je bla pri 200.000 sklopka v celoti zaradi uničenega ležaja-sama sklopka bi še bla, popravilo skupaj s zamenjanima končnikoma in delom 55.000 in originalni deli
Nedavno še katalizator in lambda skupaj 60tisoč
Pri 190.000pa je šel en del izpuha od koletkorja do katalizatorja z delom malo čez 80jurjev tudi originalni deli.
in pa pri 160.000zadnja amortizerja ki smo jih sesul s pretežko prikolico in ležaj skupaj 45.000
Na začetku pa je še v garanaciji šel kolektor.
Servisi so pri pooblaščenem serviserju 20 jurjev kadar pa so še kake ploščice na seznamu pa pride do 30 jurjev. Generalni s menjavo jermenov in svečk pride okoli 60kSIT