Varnostno razdaljo vsaj jest jemljem dokaj relativno. Cist odvisno kje se vozis, je pa tud jest ne vem v metrih. Pac vozim po obcutku. Ce se mi nikamor ne mudi, pa je kolona, pustim tud dost vecjo, kot bi blo potrebno, zarad "efekta zakasnjenega bremzanja" (k se na enem odseku avtomobili skor ustavjo, ceprov ni nobenga zastoja), da mi zarad tega skor ni treba nc bremzat. Ce se mi mudi, mam krajso varnostno, ker je tud prehitevat lazji, s tem da vedno gledam avto, dva, tri ali vec naprej pa opazujem se okolico ceste zraven, da ob potrebi po vecji varnostni razdalji, to povecam. Mislm, da je nesmiselno se zapicit v npr pravilo ene sekunde, sej so razmere na AC ob dobri vidljivosti in suhi cesti, al pa na eni jebeni cesti ob mocnem nalivu mocno razlicne.
Dodano 11.8.2004; 13:17;
Se nekaj sem se spomnil za dopisati:
Ce si pozoren na promet malo krajsa varnostna razdalja za moje pojme ni nevarna. Ce pa zraven pocnes se druge stvari (gledas vse okoli, samo na cesto ne

ops: ) pa cim vec varnostne. Tako sem na zalost ze enkrat prepozno opazil zensko pred mano, k se je ustavla, jest se pa do nje nisem moug (mokra cesta) in je zmanjkal enih 5 cm. Sicer je samo tablica dol padla, samo vseen, glejte na cesto, ne drugam. Ja vem, je tezko, se posebaj ce je cesta ob morju
