

Hehe

Long time no problems bi lahko rekli

Zakurblam mojega plavega konjička v ponedeljek (9.8.) nekje dopoldne in se odpravim še po zadnjih opravkih pred odhodom na morje. Vse kupljeno, vse zrihtano, NeMeJebat, še nove bremze mu zmontiram (sploh ne bom omenju, da smo pr eni novi ploščici en železek zadi stran odlomil


In, ob 17.15 se mojster foruma Serđo™ odpravi proti "lipi naši". Kakor mu je v navadi, je radio seveda do maksimuma, zatorej slišati karkoli razen svojega prdca je bolj nemogoče.
Nekje pred Lomom, ko so obrati v 3. prestavi prek številke 6000 (prehitevanje v hrib) pa se mi zazdi, da ob pritisku na gas slisim nek rahel "prrrr" zvok. Stišam radio in probam. In res, vsakič ko pritisnem na gas za več kot nekih 10%, se pojavi čisto nežen "prrrr" zvokec (ne me prašat kako sm ga slišu ob radiu

Ker me pač zanima kaj bi znalo to biti, se ustavim pri pumpi (Lom). Odprem vrata in pritisnem na gas in res se sliši nek čuden zvok. Odprem havbo, vse skupaj prihaja nekje od tam kjer je kolektor.
Pokličem Novak-a (izpuh novak al kaj so že, večinoma tja hodim), pa mi pravi, da ima gužvo in da praktično zapira (wtf, ob 17.15 sm šou iz lj, recimo da sm bil na lomu ob 17.30, on pa šele zapira, delavnik ma pa do 17h, sm dans tko vidu, k nobenga ni blo tm ob 17:01).
Nič, se odpravim naprej na pot z idejo da v Postojni najdem kak auspuh servis ki mi bo pošvasal zadevico (glede na zvok sem bil prepričan da kaj več kot usrana luknjica ravno ne more biti).
A še pred postojno začne avto konkretno ropotati, kot da bi vozil kakšnega hrošča. Pospeševanje je bilo "nemogoče" (zaradi hrupa), zato sem pač vozil za neko cisterno lepo 80km/h, saj ob vzdrževanju hitrosti (na ravninah) ogabnega zvoka (pardon vsem lastnikom hroščev

In kaj naredi b**** v cisterni? Zgleda se ustraši da kaj čudnega delam za njim ter upočasni na jebenih 45km/h! Na avtocesti. Seveda se še vedno cjazim za njim, ker se mi ne mudi. Model opazi da ni nič in potegne naprej, jst pa po polževo počasi za njim. 50km/h. 55km/h. 60km/h..... in tako dalje do 100km/h ko je bilo treba zaviti dol z avtoceste na Postojno.
V postojni najprej naredim 2 kroga, da sploh najdem tablo "Abram" (or sth) izpuhi servis, potem pa seveda še falim ulico in se pripeljem do jame. Se obrnem, najdem servis in jih poprosim, če mi pogledajo avto.
Prideta 2 mulca in malce starejši mulc (40+) ter gledajo. Po njihovem mnjenju, je luknja nekje na cevi med kolektorjem in spodnjim delom avspuha. Mi pravijo naj pokličem njihovega šefa in se zmenim za jutri ker danes me nimajo kam dat. Ja valda, jutri lahko jst tudi v Lj dam popravit.
Se zahvalim in odpravim naprej in se ustavim pri AMZS. Prvo počakam nekih 15min da pridem na vrsto, nakar takoj ugotovimo, da me ne morejo dvigniti (nimajo nič za podložit zaradi pragov). Odprem havbo, gledata 2 možakarja in poslušata in mi povesta, da se je 100% zamaknila dihtunga pri kolektorju (kako da fak je to mogoče? kukr sm jst gledu kako je to narejen, če zategneš, se nima kam premaknit) in da oni nimajo časa pol avta podirat da to popravjo.
Mi pa odgovorita (tako kot na prvem servisu), da če grem samo do morja in nazaj (cirka 200km v eno smer) da bi moglo iti brez problemov. Razen na meji me lahko zavrnejo.
Se zahvalim in odpravim naprej. V kopru že tako ropota, kot da je najmanj 5 motoristov s Harley-i pod havbo

Jebat ga, gremo probat srečo na meji. Pridem do meje (dragonja), čez slovensko stran brez problema (čeprav je od nekih 30 avtov policistka pogledala samo moje dokumente

Na hrvaški strani pa je žal klanec vse do g. carinika kar pomeni dosti gasa da se kam premakneš. Začuda tudi tam niso komplicirali.
Pridem na morje, vmes srečam še ene 2 kontrole, ki sta samo gledale za menoj (+ nešteto začudenih obrazov ob poti), ene 3x zbudim vse sosede, ki so po kosilu ravno zadremali in se danes odpravim nazaj.
Čez mejo spet brez problema, čeprav so buljili za menoj kot da sm iz zlata.
Pridem v Lj, se odpravim na servis od Fiata (tam je bil kolektor + dihtungi zamenjani letos Februarja, tko da bom reklamiral če bo kaj s tem narobe), pa žal zaprejo ob 16h (jebenti petek, delajo pa Ponedeljek - Četrtek 18-19 tudi

Se odpeljem do Novaka, glede na to da je šele 17h bi morali še delati (če so pa v pondelk še delal...). Jok brate, ni žive duše.
Tako nisem rešil še nič, avto ropota kot da namerno hoče, da pobašem kakšno kazen. Upam da bom lahko kaj rešil v ponedeljek.
Pa lep pozdrav

F*ckin' Fiat

p.s.
smo hotli odtegnit 3 šraufe (ključ 10) da bi odstranil zaščito čez kolektor, ker piha direkt izpod zaščite vn, pa direkt v hlajenje alternatorja nažiga, pa nam ni ratalo. Če nismo ene 4-je probal vlečt ko konji, nismo mogl odtegnit 2 šraufov (sam 1 je šou)
