Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Dolenjec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 19, 2004 10:27 am

VW diesli res zastareli in francoski veliko boljši?

Napisal/-a Dolenjec Pe avg 20, 2004 7:36 am

Spoštovani!
Včeraj sem nekomu, ki je zase rekel, da je v avtomobilističnem poslu mže 30 let omenil, da si želim kupiti rabljenega Golf IV, TDI. Pa mi je odsvetoval in rekel, da nemci pri dizlih še niso dobro "zrihtali" tehnologije common rail. Je to res? Potem mi je še svetoval francoske avtomobile, ki naj bi imeli pri dieslih to zrihtano, pa še ceneje naj bi bili deli in podobno. Kaj menite, je to res?
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 20, 2004 7:50 am

Tdi nima comon rail tehnologije, ker so jo razvili francozi, ker niso smeli uporabljati tehnologije volkswagna (TDI). Se Francozi prebližujejo, samo njihovi motorji imajo v primerjavi s TDI-ji še vedno manj navora, pri večji moči so v določenih obratih malo manj prožni.

Moja izkušnja je ta da moja 90 konjska stvarca na avtocesti pustila picasoja k je mu močnejšega HDi-ja.

Je pa res da bo vsak svojega kona hvalu. TDI-ji so že več kot 10 let praktično v nespremenjeni obliki, razen določenih stvari ki se spreminjajo, tako da 90 konjski TDI iz srede 90-tih ni enako močan kot 90 konjski TDI k je v golfih V generacije.
Marsikdo mi bo to oporeku, vendar ko peleš različne avtomobile ali iste avtomobile, so občutne razlike. Moč in navor so naprimer drugače razporejeni čeprav so odstopanja malenkostna.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Re: VW diesli res zastareli in francoski veliko boljši?

Napisal/-a Nixxon Pe avg 20, 2004 7:50 am

Dolenjec je napisal/-a:Spoštovani!
Včeraj sem nekomu, ki je zase rekel, da je v avtomobilističnem poslu mže 30 let omenil, da si želim kupiti rabljenega Golf IV, TDI. Pa mi je odsvetoval in rekel, da nemci pri dizlih še niso dobro "zrihtali" tehnologije common rail. Je to res? Potem mi je še svetoval francoske avtomobile, ki naj bi imeli pri dieslih to zrihtano, pa še ceneje naj bi bili deli in podobno. Kaj menite, je to res?


Glede na to, da 1.9 TDIji še nimajo common-raila res ne. Drgač pa je cena turbine za 1.9dCi motor od Renaulta 500kSIT (šla stricu po 35kkm prevoženih), za BMW 2.5d pa okol 350kSIT, tko da to glih ni res. BTW: kaj pa pomeni "zrihtali" v tem primeru?

Porabijo pa res malo francozi.
Slika
 
Uporabniški avatar
x - men
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 17, 2004 10:35 am
Kraj: Domžale

fosili

Napisal/-a x - men Pe avg 20, 2004 7:53 am

Tudi jaz imam izkušnje s takimi starimi "mački" ki jih je povozil čas. Ta tvoj majster ne ve, da 1,9TDI uporablja sistem pumpe-duse ki ni enak sistemu common-rail. Kakšne so razlike lahko zlahka ugotoviš iz raznih člankov na netu. Sistem črpalka-šoba je manj kultiviran, zato nekaj višji ropot in tresljaji, omogoča pa višje tlake(večja moč) in nekaj nižjo porabo goriva od C-R. Mislim da je VW eden zadnjih s to tehnologijo (zanimivo da imajo v motorju 2,5 TDI tehnologijo C-R).So pa ti motorji znani, da so zelo vzdržljivi. Vprašanje je torej samo: Ali bolj tih in miren dizel (C-R) z nekaj večjo porabo (0,5-1l), ali bolj robat motor.
Ni važno če se pokvari, važno da lepo izgleda
 
Uporabniški avatar
x - men
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To avg 17, 2004 10:35 am
Kraj: Domžale

Napisal/-a x - men Pe avg 20, 2004 7:59 am

MIKIMOUS : ta je pa bosa, da niso Francozi smeli uporabljatoi tehnologije VW :-P . Saj je vseskozi glavni dobavitelj sistemov za vbrizg dizelskega goriva BOSCH ki nima pomislekov, da jih prodaja francozom. Sploh so pa tehnologijo Common-rail iznašli v Fiatu, le francozi so jo bolj razširili zaradi specifike svojega trga .
Ni važno če se pokvari, važno da lepo izgleda
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe avg 20, 2004 8:18 am

MIKIMOUS Picasso ima SAMO 90 konjskega HDi tak, da če si ga stisnil nisi amerike odkril glede na to, da je avto z velikim količnikom upora in 1300 kilami... :roll:
Zadnjič spremenil xandrej, dne Pe avg 20, 2004 8:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe avg 20, 2004 8:21 am

Nixon... A na nobenem BMW-ju ni turbina crknila? Mogloče je tvojemu stricu po 35 000 kilometru kar smatram, da je bilo v garanciji in še nešteto razlogov je zato zakaj mu je lahko turbina crknila. Imaš velike in male turbine in tudi možno je, da je tista od renaulta večja oz. dobiš v kompletu vse potrebno.... Moj stric pa teta pa oma pa sosed itd to je bedarija govorit ampak nekaterim še ni kliknilo...
 
Uporabniški avatar
KAALman
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Če maj 16, 2002 9:46 am
Kraj: Preqmurje Republiq

Napisal/-a KAALman Pe avg 20, 2004 8:22 am

xandrej je napisal/-a:MIKIMOUS Picasso ima SAMO 90 konjskega HDi tak, da če si ga stisnil nisi amerike odkril glede na to, da je zelo velik in težek avto...

ja !
"Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far the wall moves after you hit it."
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe avg 20, 2004 8:27 am

sam skregat se ne........
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe avg 20, 2004 8:33 am

Prvic slisim, da bi francozi imeli prste vmes pri common rail tehnologiji.

Common rail tehnologijo so izumili pri FIATu, do konca pa so jo izpilili nemci (izumutelji dizel motorja, mercedes). Fiat je tehnologijo lastnorocno (in ob pomoci Mercedesa) predal BOSCHu, kjer so zadevo spravili v proizvodnjo.

VW/audi motorji (1,9l - katere omenjas) imajo vbrizg po sistemu pümpe-düse.

Kar se tice pa pokvarljivosti lagun, sem tudi jaz ogromno slisal in prebral v slovenskih revijah. Naceloma se do nekej 2 let da urediti, da se prizna delna kulanca, prijetno pa vseeno ni, ce pri novem avtomobilu dozivis okvaro turbine, alternatorja ... to so namrec kar pogoste okvare pri lagunah II - sodec po izjavah lastnikov, ki so svoje (neprijetne) izkusnje zaupali bralcem avtomobilisticnih revij.

Pa se nekaj: VWjev motor 2.5 TDI ni opremljem s common rail tehnologijo. Pa tudi pretirano vzdrzljiv ni. Boljsa opcija je 1.9 litrski motor.
Zadnjič spremenil gerchy, dne Pe avg 20, 2004 8:40 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Nigel
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Če avg 19, 2004 8:33 pm

Napisal/-a Nigel Pe avg 20, 2004 8:36 am

1. 90KM je 90KM - razlika je lahko pri pospeševanju zaradi drugačne razporeditve navora in teže avtomobila, pri končni je zadeva odvisna od zračnega upora.

2. Common-rail je izumil in razvil FIAT (ja FIAT), licenco prodal Bosch-u, ostalo je zgodovina

3. Picasso ima po novem tudi110KM diesla, kdaj pride k nam ne vem, na nemški TV ga reklamirajo. Ima tudi filter trdih delcev.
-------
EOF
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe avg 20, 2004 8:37 am

Kakšen dizel! :D
Dizel bo itak pršu na isto ceno k bencin. Pol pa praktično ne bo več razlike. (Mal manjša poraba zato pa par 100k drazji avto). Ne bo več neke računice. Moje mnenje.

Drgac pa poznam tud pasata ki je pr 50k km crknala turbina pa je niso hotli na garancijo menjat dokler ni tip znoru ( še dober da je pravnik) pol so pa zamenjali. Je pa odletu ležaj in se je turbina dobesedno razletela.
 
Uporabniški avatar
pubi2cv
Novinec
 
Prispevkov: 260
Pridružen: Pe apr 19, 2002 9:51 am
Kraj: Breg pri Polzeli

Napisal/-a pubi2cv Pe avg 20, 2004 8:48 am

Moj glas gre HDI-ju. Odličen, moderen motor, dober navor, uglajen tek, zelo mala poraba goriva. Poznam kar dosti ljudi, ki jih že dolgo vozijo, pa se zaenkrat nihče ne pritožuje, da bi imel kakšno resno ovaro. Pa kar se mene tiče.....Renault še ni naredu dobrega dizla. S tem mislim predvsem na vzdržljivost (pogoste okvare)
pubi
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe avg 20, 2004 9:04 am

xandrej je napisal/-a:Nixon... A na nobenem BMW-ju ni turbina crknila? Mogloče je tvojemu stricu po 35 000 kilometru kar smatram, da je bilo v garanciji in še nešteto razlogov je zato zakaj mu je lahko turbina crknila. Imaš velike in male turbine in tudi možno je, da je tista od renaulta večja oz. dobiš v kompletu vse potrebno.... Moj stric pa teta pa oma pa sosed itd to je bedarija govorit ampak nekaterim še ni kliknilo...


Je, jasno da, sej nisem oporekal tega. Pri mojem stricu ni blo v garanciji (glede km nisem prepričan, ma ga pa ene 2-3 leta, kar pa mislim da ni pričakovana življenjska doba turbine), na žalost, bil je prvi lastnik (Megane 1.9dCi, še tastar model), vozil ga je relacijsko (oz. njegova žena) Logatec-Kranj po avtocesti in ga ni teral, ker je bolj penzjonist kar se tega tiče. Razlogov je nešteto in vsaj eden od teh se je zgodil. :evil:

Da ima 1.9 motor večjo turbino kot BMW 525d??? Nekako bi blo nenavadno. Pa tud če pr BMW ni vse v kompletu, da te košta v končni fazi isto Reno in (po besedah mnogih na tem forumu) "težko za vzdrževati" BMW je pa malo čudno, ane??? Oziroma se človek vpraša če je res BMW tisti ki je drag za vzdrževanje.

Moj stric pa teta... ja, njima se je to zgodilo (bolje kot pa meni :P ). In zakaj je bedarija to govorit. A je mogoče vse kar si ti kdaj tu gor napisal osebna izkušnja??? Če je, ti zavidam (pozitivne izkušnje) in obenem se mi smiliš (slabe izkušnje).
Slika
 
Raptor
Novinec
 
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne sep 14, 2003 9:40 am

Napisal/-a Raptor Pe avg 20, 2004 9:20 am

gerchy je napisal/-a:Prvic slisim, da bi francozi imeli prste vmes pri common rail tehnologiji.

Common rail tehnologijo so izumili pri FIATu, do konca pa so jo izpilili nemci (izumutelji dizel motorja, mercedes). Fiat je tehnologijo lastnorocno (in ob pomoci Mercedesa) predal BOSCHu, kjer so zadevo spravili v proizvodnjo.

VW/audi motorji (1,9l - katere omenjas) imajo vbrizg po sistemu pümpe-düse.

Kar se tice pa pokvarljivosti lagun, sem tudi jaz ogromno slisal in prebral v slovenskih revijah. Naceloma se do nekej 2 let da urediti, da se prizna delna kulanca, prijetno pa vseeno ni, ce pri novem avtomobilu dozivis okvaro turbine, alternatorja ... to so namrec kar pogoste okvare pri lagunah II - sodec po izjavah lastnikov, ki so svoje (neprijetne) izkusnje zaupali bralcem avtomobilisticnih revij.

Pa se nekaj: VWjev motor 2.5 TDI ni opremljem s common rail tehnologijo. Pa tudi pretirano vzdrzljiv ni. Boljsa opcija je 1.9 litrski motor.


izcrpno in popolno..
 
Dolenjec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Po jul 19, 2004 10:27 am

Napisal/-a Dolenjec Pe avg 20, 2004 11:58 am

Kakšni pa so kej japonski diesli? In Fordi, Focus recimo?
LP!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe avg 20, 2004 12:22 pm

Da se jest neki malga napisem. Dvomim pa, da bom napisal kaj novega.

Prvo kot prvo vedi to, da je malo ljudi, ki so povsem objektivni. Nekateri nemcev ne marajo, drugi jih kujejo v nebo. Pa ne bom o tem.

Drugo je primerjava dizl masin volkswagnovga koncerna, ki so (mislim da vse brez izjeme, s SDIji vred) po sistemu crpalka soba in pa ostali dizli (francozi, japonci) po sistemu skupnega voda. Primerjat ta dva sistema, da je eden zastarel in drug ne je vprasljivo. Ze res da je nemski crpalka-soba starejsi, ni pa nujno slab. Ce pretiravam je to podobno, kot da bi rekel, da so npr dizli slabi pa zastareli, bencinerji pa ne. Oboje ma svoje dobre in slabe stvari.

Lastnosti, kot so jih ze drugi povedal so:
za Nemce vecji tlak vbrizga (bolj razprsena in vec mesanice), pri skupnem vodu manjsi tlak. Ce primerjam prosti tek npr Audija A3 (1.9 105km) in Mazde 6 (2.0 120km) mislm da ni opazne razlike.Ce se pa gleda starejse masine npr Skoda octavia (1.9 90KM) pa je tisto se malo bolj groba TDI masina... mal ropota, trese... vglavnem dizl.
V praksi pa je po mojih izkusnjah takole:
Nemska 1.9 masina ma vec navora v nizjih obratih, 2000-3500, proti 4000 je ze bl revscina, kar je pa cez je pa totalno brez veze. Japonske se pa mal kasnej zbudijo, nimajo tok velik navora, se pa lepo vrtijo od nekje 2500-3000 pa do 4500. Se zavrti tud do 5k, samo ze zgubi navor.
Glede pokvarljivosti turbin pa: eni majo sreco eni ne... mogoce so ble dolocene serije z napako, glede odpravljanja tezav v garanciji ali pod kulanco je pa zelo veliko odvisno od serviserja samega. Ce bos grdo delu s turbino mas velik vecje moznosti, da ti bo sla, kot ce bos na zacetku mal pazu, potem ti bo pa itak v kri prslo.

Moje mnenje: Ce ti je Golf IV vsec, ga kupi, kljub besedam tvojga prjatla, da ma "zastarelo" masino. Ce ti ni, poglej za cim drugim. Jest sam bi ga vzel, je pa res, da sem bolj pristas VW in Audija in mam tud sam Golfa IV, sicer ne dizla, ampak 1.6 bencinerja.

Se nekaj glede zastarelosti: Nova 2.0 TDI masina mislm da ni zastarela in naj bi imela zelo lep tek, veliko navora in veliko moci. In tudi common rail tehnologijo ma VW, sicer ne pri dizlih, ampak pri FSI bencinerjih. So pa to nove masine, k jih vgrajujejo zadnje leto, mogoce dve.

Ce sm pa kej narobe povedu, bodo pa ze povedal :wink:
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Pe avg 20, 2004 12:32 pm

Zakaj imajo samo HDI motorji filtre za trde delce ?? A jim to kaj moci pobere. Zakaj TDI-ji nimajo teh filtrov ??
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Pe avg 20, 2004 12:36 pm

Samotar: pomoje pobere nekaj moci, je pa zato izpuh cenejsi. Mislim pa, da je od uporabnika odvisno ce to zeli imeti ali ne. Je pa opazna razlika na cesti (bi mogla bit) Hdi s filtrom naj bi ne kadil, kar za TDIje ne drzi. Bo pa mogu tud VW koncern narest nekaj glede tega, da bo zadostil prihodnjim standradom, k bodo pomoje tud kej glede trdih delcev govoril.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov