Kakšna je razlika ( poraba, moč, glasnost...)?
Lp

der_Alte je napisal/-a:Tole z navorom... je včasih malo iz trte zvito. Imajo ga manj glede na moč motorja. Ponavadi ga pa (gledano absolutne številke) nimajo manj. Če ima 16v motor še variabilne sesalne cevi... pa sploh ni debate.
Templar je napisal/-a:bistvena razlika je tudi v moči. tisti ki imajo 4 ventile na en valj imajo več moči so ponavadi tudi čistejši po izpuhu. Mislim da gre v glavnem za to da lahko z več ventili bolj natančno določaš mešanico zraka in bencina hkrati pa lažje nadzoruješ izpuh. Skupaj pa rezultira v boljšem izkoristku in nižji porabi.
der_Alte je napisal/-a:Tole z navorom... je včasih malo iz trte zvito. Imajo ga manj glede na moč motorja. Ponavadi ga pa (gledano absolutne številke) nimajo manj. Če ima 16v motor še variabilne sesalne cevi... pa sploh ni debate.
Slide je napisal/-a:Mate, Audi A4 1.6 ima 2 ventila na valj, kar znese 8v![]()
To velja tako za prejšnji model kot za sedanji!
LP, Slide
Templar je napisal/-a:bistvena razlika je tudi v moči. tisti ki imajo 4 ventile na en valj imajo več moči so ponavadi tudi čistejši po izpuhu. Mislim da gre v glavnem za to da lahko z več ventili bolj natančno določaš mešanico zraka in bencina hkrati pa lažje nadzoruješ izpuh. Skupaj pa rezultira v boljšem izkoristku in nižji porabi.
_Jerry_ je napisal/-a:der_Alte je napisal/-a:Tole z navorom... je včasih malo iz trte zvito. Imajo ga manj glede na moč motorja. Ponavadi ga pa (gledano absolutne številke) nimajo manj. Če ima 16v motor še variabilne sesalne cevi... pa sploh ni debate.
Variabilnih cevi pa se nisem videl...![]()
Verjetno mislis variabilno (casovno prilagodljivo) odpiranje ventilovTo je zelo koristna zadeva, ki bistveno pripomore k boljsemu izkoristku in s tem manjsi porabi motorja. Razlicne tovarne imajo razlicne oznake za v principu enako stvar, pri BMWju se zadevi recimo rece VANOS. Vse skupaj pride dobro do izraza sele pri motorjih, ki imajo po 4 ventile na valj, torej kot nadaljnja nadgradnja za povecanje zmogljivosti oz. izboljsanje izkoristka...
_Jerry_ je napisal/-a:der_Alte je napisal/-a:Tole z navorom... je včasih malo iz trte zvito. Imajo ga manj glede na moč motorja. Ponavadi ga pa (gledano absolutne številke) nimajo manj. Če ima 16v motor še variabilne sesalne cevi... pa sploh ni debate.
Variabilnih cevi pa se nisem videl...![]()
Verjetno mislis variabilno (casovno prilagodljivo) odpiranje ventilovTo je zelo koristna zadeva, ki bistveno pripomore k boljsemu izkoristku in s tem manjsi porabi motorja. Razlicne tovarne imajo razlicne oznake za v principu enako stvar, pri BMWju se zadevi recimo rece VANOS. Vse skupaj pride dobro do izraza sele pri motorjih, ki imajo po 4 ventile na valj, torej kot nadaljnja nadgradnja za povecanje zmogljivosti oz. izboljsanje izkoristka...
_Jerry_ je napisal/-a:Tole s skrajsevanjem oz. podaljsevanjem poti vstopnega zraka v motor prvic slisim in se mi ne zdi logicno. Ko zrak potuje po ceveh, mu je napoti trenje, zato bi morala biti njegova pot cim krajsa!? Kaksno zvezo ima to z navorom? Navor je posledica ucinkovitega polnjenja, pri cemer morajo imeti vstopni plini kar se da visoko hitrost, na tem principu deluje tudi turbo motor. Ventili, o katerih govorita, De Tomaso in INFINITI, imajo pomojem kaksno drugo nalogo. Razlozita zadevo malo bolj nazorno, prosim.
Biskvitek je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Mate, Audi A4 1.6 ima 2 ventila na valj, kar znese 8v![]()
To velja tako za prejšnji model kot za sedanji!
LP, Slide
Aja to me je pa ful presenetlo da ima A4 1.6 samo 2 ventila na valj, ker 1.8 ima 5 ventilov na valj, samo pravijo da se to ne obnese!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost