Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Pomen avtomobilskih znamk

Napisal/-a xandrej To sep 14, 2004 1:04 pm

No nikjer se nisem zasledil kaj pomenijo znaki na nosu avtomobila... Bom jaz začel z Alfo:

Leta 1906 je francoz po imenu Alexandre Darracq ustanovil podjetje SAID in izdelal dve športna avtomobila in se preizkusil na prostem trgu! Žal je že leta 1909 bankrotiral, že naslednje leto pa se je iz tega podjetja razvila A.L.F.A. (Anonima Lombardia Fabrica Automobili....), ki jo je vodil bivši fiatov konstrukter Guiseppe Merosi. Podjetje je zelo hitro raslo in že leta 1915 so prodali več kot 200 vozil. Sledila je prva svetovna vojna, ki je podjetje zopet pokopala, a po vojni je v Alfo prišel Nicola Romeo, ki je imenu dodal svoj priimek in podjetje zopet popeljal na stara pota in nato alfo povzdignil v izdelovalca izjemnih, športnih avtomobilov!

Znak je bil podoben današnjemu vendar je v spodnjem delu obroča pisalo še MILANO, ko je tovarno prevzel g. ROMEO in so v znak zapisali še njegovo ime. Nekaj časa so obdržali tudi napis Milano v znaku. Znak na desi strani predstavlja grb družine Visconti (zmaj ki žre otroka), na levi je pa grb mesta Milano.

Slika
Od 1910 do 1915

Slika
Od 1915 do 1925

Slika
Od 1925 do 1946

Slika
Od 1946 do 1972

Slika
Od 1972.... Danes...


Vsaj, da vemo kaj sile znaki na nosih naših avtomobilov....
Kdo pa ve še kako štorijo z znaki in pomenom pa naj pove. Samo v Slovenščini prosim ker ono copy paste ni nič... Potem bom skupaj dal in mogoče bo admin zato, da naredimo eno razpredelnico pomen znakov na avtomobilih...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To sep 14, 2004 1:24 pm

Citroen.

Andre Citroen je bil prvi evropski tovarnar ki je začel z masovno produkcijo in trženjem avtomobilov na ameriški način. Leta 1919 je osnoval znamko z znakom Double Chevron, ki je bazirala na med prvo svetovno vojno zraslih tovarnah. V desetih letih je njena proizvodnja presegla proizvodnjo vseh ostalih francoskih proizvajalcev skupaj. Leta 1934 se je Andre Citroën odločil popolnoma preurediti svojo tovarno in skoraj istočasno začeti s proizvodnjo revolucionarne limuzine s sprednjim pogonom, Traction Avant. Žal je neizogibna ekonomska kriza 30-ih zajela tudi Francijo. Andre je izgubil svojo firmo in naslednje leto umrl za rakom v pariški kliniki.

Znak DOBLE CHEVRON (dvojni zob), je nastal po konstrukciji njegovega zobnika na črko V:

Slika

No tako je nastal znak ki je bil skozi zgodovino pribljižno po enakem kopitu, vglavnem dve strešic (dvojni zob)

Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To sep 14, 2004 1:26 pm

alfa pa citroen mata že dolgo iste oznake, mislim emblem, nč jih niso pomladil???
Slika
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy To sep 14, 2004 1:28 pm

Kaj pa za vw al pa audi? 8)
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 1:30 pm

NICE!!! :D

A ma kdo za Fiat mogoče? K pr Fiatu so leta 1999 zamenjali znak - spredaj seveda. 8)
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy To sep 14, 2004 1:34 pm

Alonso je napisal/-a:NICE!!! :D

A ma kdo za Fiat mogoče? K pr Fiatu so leta 1999 zamenjali znak - spredaj seveda. 8)

zamenjali z 3x gršim :?
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 1:49 pm

Golfy - kukr za kerga. Drugače je pa ta novi replika starega. Star je bil belo-rdeč nov pa je modro-bel.

Mislm pa da je Fiat 1999 praznoval 100 letnico zato je zamenjal "grb" :D
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To sep 14, 2004 1:55 pm

golfy: ne z grsim, ampak z znakom s preteklosti

zupi: zakaj menjavat nekaj, kar je skoraj perfektno ;)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 To sep 14, 2004 1:58 pm

sj ne rečen, da ni lep, sam mal bi ga lahko moderniziral, če že take lepe acvte delajo, pa tak mal starikav znak gor lepjo!?
Slika
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 To sep 14, 2004 2:01 pm

Zadnjič spremenil dejan84, dne To sep 14, 2004 2:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
Uporabniški avatar
S4sH
Novinec
 
Prispevkov: 251
Pridružen: Pe avg 08, 2003 2:17 pm
Kraj: MS

Napisal/-a S4sH To sep 14, 2004 2:09 pm

lenivec je napisal/-a:meni je od fiata oni iz 91 najbol kul, ker pač mam takega na avtu :D

:pivo enako ! 8)
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy To sep 14, 2004 2:10 pm

dobek je napisal/-a:golfy: ne z grsim, ampak z znakom s preteklosti



vem ,da je iz preteklosti
ga mam na autu in mi ni ušeč 8)
je biu od punto 1 lepši :wink:
Zadnjič spremenil CST™Golfy, dne To sep 14, 2004 2:14 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 2:11 pm

Men pa ne. :P

Men je pa najboljši un iz 1999 k tega mam pa jst na avtu hehehehe :D
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy To sep 14, 2004 2:14 pm

Alonso je napisal/-a:Men pa ne. :P

Men je pa najboljši un iz 1999 k tega mam pa jst na avtu hehehehe :D

Me veseli, da ti je všeč 8)
 
merdzo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr sep 17, 2003 11:09 am

Napisal/-a merdzo To sep 14, 2004 4:23 pm

ZGODBA O MERCEDES JELLINEK

16. septembra 1889 se je avstrijskemu poslovnežu Emilu Jellineku na Dunaju rodil tretji otrok, deklica, kateri sta z ženo Rachel izbrala špansko kršcansko ime Mercedes.
Žensko ime Mercedes je široko razširjeno po Španiji in predvsem po južnoameriških državah, kjer ga nosi malo manj kot vsaka druga ženska (nekaj podobnega kot pri nas ime Marija med starejšo populacijo)
Ime samo, ki je kasneje postalo tako svetovno znano pomeni "milost", pravzaprav, "maria de la mercedes" pomeni "marija milosti", v nasprotju z "maria de la dolores", ki pomeni "marija žalosti".
Emil Jellinek, uspešen poslovnež, je bil med drugim tudi strasten avtomobilski dirkac in v tistem obdobju uspešno razvijajoce se podjetje Daimler-Motoren Gesellschaft je tudi pri njem vzbudilo pozornost. Leta 1893 se je osebno seznanil z Gottliebom Daimlerom in v nekaj naslednjih letih kupil nekaj njegovih avtomobilov. Leta 1898 je tvrdka Jelliniku izdelala avtomobil Daimler Phoenix, ki je po njegovem narocilu imelo motor s štirimi cilindri. S tem avtomobilom se je Jellinek udeležil dirke Tour de Nice.
V tistem obdobju je bila navada, da so udeleženci dirk tekmovali pod psevdonimom in Jellinek si je za to dirko izbral psevdonim "Mercedes".
Emil Jellinek alias "Monsieur Mercedes" je prvikrat zmagal na dirki Tour der Nice 21.marca 1899, ko je bila njegova hcerka stara devet let.
Leta 1900 je podjetje Daimler-Motoren Gesellschaft še bolj izboljšalo tako design kot ostale karakteristike vozila. Emil Jellinek je bil tako navdušen, da je narocil 36 avtomobilov, pod dvema pogojema, zahteval je ekskluzivno pravico za prodajo v Avstriji, na Madžarskem, v Franciji in Ameriki in pa, avtomobili se morajo imenovati po njegovi hcerki Mercedes.
Ime se je prijelo tako dobro, da ga je kmalu povzela tudi tvrdka Daimler-Motoren Gesellschaft za vse svoje avtomobile. Leta 1902 je "Mercedes" postala blagovna znamka.

Slika
Mercedes Jellinek (1889-1929)

Ok, še nekaj o emblemu:
Ustanovitelja, brata Daimler, sta si po registraciji imena Mercedes morala izmisliti še primeren amblem za svoja vozila. Njun oče, Gottlieb Daimler, nekoč tehnični direktor pri podjetju Deutz, je v začetku svoje kariere poslal svoji ženi razglednico s sliko svoje hiše in na njej označil zvezdo na nebu, ki naj bi spet nekoč zasijala tudi nad njegovim lastnim podjetjem, kar naj bi simboliziralo napredek. Od tu ideja za zvezdo.
Uprava DMG je to idejo sprejela v Juniju 1909 in na sodišču registriralo 3- in 4-krako zvezdo. 4-kraka se potem nikoli ni uporabila.
Zvezda naj bi tudi simbolizirala Daimlerjeve ambicije v motorogradnji - na zemlji, vodi in zraku.
Leta 1916 so kraki dobili povezujoč krog.

Slika
Zadnjič spremenil merdzo, dne Če sep 16, 2004 2:04 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To sep 14, 2004 4:28 pm

Se pravi do sedaj imamo:

Alfa Romeo
Citroen
Mercedes

Za mercedes bi še prosil pomen trikrake zvezde...

fiat pa e copy paste to bi bolj pasalo v slovenščini...

Kar tako naprej pubeci pa bomo imeli eno verzijo kjer bodo predstavljena vsa podjetja in pomen značk...
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] To sep 14, 2004 4:37 pm

mercedesova trikraka zvezda simbolizira tri področja na katerih se udejstvuje mercedes: zrak, voda in zemlja.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
GReddy_
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: To jun 01, 2004 8:05 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a GReddy_ To sep 14, 2004 4:54 pm

BMW-jev znak naj bi simboliziral propeler letala. Letala pa zato, ker je BMW na začetku svojega delovanja (mislim da je bilo to v drugi svetovni vojni ali kakšno leto pred njo) izdeloval letalske motorje.

P.S.:tako je nam rekla profesorica nem.

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost