Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Azz_Kikr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne sep 12, 2004 9:32 am

Žarnice na Fiat Puntu

Napisal/-a Azz_Kikr To sep 14, 2004 3:16 pm

Kaj ima še kak uporabnik Punta II težave s tem, da mu pogosto crkujejo sprednje žarnice?
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To sep 14, 2004 3:45 pm

Mislim, da kar veliko.

Jaz tudi, ko sem imel še Puntota. To je znano, da crkavajo žarnice.

LP

Nasty
 
CST™Golfy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2125
Pridružen: Če maj 27, 2004 3:42 pm

Napisal/-a CST™Golfy To sep 14, 2004 4:01 pm

Mah crkavajo skos... :(
Sploh pa desna če ti kej pomaga
 
Azz_Kikr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne sep 12, 2004 9:32 am

Napisal/-a Azz_Kikr To sep 14, 2004 4:05 pm

Golfy je napisal/-a:Mah crkavajo skos... :(
Sploh pa desna če ti kej pomaga


A tebi tudi al kaj? Saj ne morem verjet.
In zakaj prihaja do tega? če sem bil na elektronskem testu na servisu, pa ni odkril niti ene napake. Bolj mu jaz govorim, da nekje nekaj mora biti, ker nenehno crkujejo žarnice, bolj nič ni pomagalo, ker je zatrjeval, da je vse v najlepšem redu.
Kriza.
In potem vsake toliko časa skoraj dva jurja za žarnico, potem pa da ne govorimo o tem, koliko dela imaš, če jo želiš menjati na levi strani. Na levi se skoraj ne da drugače, kot da luč dejansko dol vzameš.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To sep 14, 2004 4:42 pm

Ja, če gledaš iz kabine, leva. Hitreje je, če snameš celo luč.

LP

Nasty
 
wavemaker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 547
Pridružen: Pe jan 30, 2004 5:10 pm

Napisal/-a wavemaker To sep 14, 2004 4:53 pm

Meni začuda še nobena ni crknila, no, razen štop luč, ampak to je blo že, ko sem ga kupil. Torej skoraj eno leto brez. Je zato pa neki drugega crknilo in je veljalo nekaj pod 100 žarnic :evil:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty To sep 14, 2004 5:04 pm

Crkavajo tudi dihtnge na pokrovu ventilov.
Tudi to je znano. Meni so jo menjali vsak servis.

LP

Nasty
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 5:26 pm

Sej sm že jest nič kolikokrat povedal, da je to hiba puntota. Ampak jst sm popi*dil in kupil žarnico od Philpsa h4, dal zanjo 2k in zdej dela dobr. Prej so mi pa tri pregorele v dveh mesecih. Je pa res glupo za menjat. Prvič in drugič sem jo sam, tretjič sem jo pa peljal k sosedu, ki je klepar, mu dal za pivo in on je zamenjal. :-P

Punto je lep avtoček, lepo se pelje, sam kaj ko je vse tko na hitrco skup zmetano. Tem Italijanom se res včasih prov je*e. :x
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 6:06 pm

Drži lenivec. Sam če čist po pravici povem, poveva - ja pa kaj res kr na hitrco narjeno oziroma če bi si vzeli malo več časa bi bilo boljše če ne celo perfektno.
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] To sep 14, 2004 8:32 pm

Punto II ima težave s stabilnostjo napetosti in občasnimi sunki previsoke napetosti. To je glavni vzrok, da žarnice crkujejo. Če si pozoren se lahko povišanje ozirama nihanje napetosti sliši pri obratih ventilatorja ventilacije. Vsaj pri meni se kr naenkrat (ne velikio ampak slišno) zvišajo ali pa znižajo. Skratka regulator napetosti ni najboljši. :roll:

Kar se pa tesnila na glavi ventilov tiče. Menjal sem ga na vsakem servisu. In še vedno mal teče olja ven. Pač smo lastniki puntekov prisiljeni živeti s temi
"majhnimi simpatičnimi napakami" :wink:
 
Azz_Kikr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne sep 12, 2004 9:32 am

Napisal/-a Azz_Kikr To sep 14, 2004 9:06 pm

In te težave s stabilnostjo napetosti so nerešljive oz. nepopravljive?
 
Uporabniški avatar
Alonso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 590
Pridružen: Ne jul 18, 2004 4:43 pm

Napisal/-a Alonso To sep 14, 2004 9:14 pm

Kupš stilota. :D :P :-P :wink:
 
Uporabniški avatar
uros83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Po dec 22, 2003 11:58 pm

Napisal/-a uros83 To sep 14, 2004 9:23 pm

meni je tudi crknla 1 krat. no pa olje tece pri dihtungi ven, zadnje cajte pa se voda neznano kam gre iz kilerja.Mogoce kdo ve kam na tleh ni nikoli mokro.kaj ces.aja pa luci so se mi rosile pozimi pa sem na notranji strani ono plastiko dol pobral zaj pa gre.
 
Azz_Kikr
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Ne sep 12, 2004 9:32 am

Napisal/-a Azz_Kikr To sep 14, 2004 9:25 pm

Ja pa res, meni se zdaj zadnja dva dni spet rosi z notranje strani leva luč. Katero plasiko si dol pobral?
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To sep 14, 2004 9:40 pm

Baje je tudi težava da so ohišja premajhna da bi se lahko žarnice dovolj hladile. Baje se to rešuje s žarnicami z manjšo močjo. vsaj tako mi je blo rečeno...

Sicer pa sem Fiate pokopal že takrat ko sem lahko na promocijskih slikah dtilota štel napake v izdelavi-od karoserijskih spojev do raznih okrasnih letvic ki so bile očitno navzkriž do različnih odtenkov plastike in kovine...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune To sep 14, 2004 9:55 pm

lenivec je napisal/-a:
uros83 je napisal/-a:meni je tudi crknla 1 krat. no pa olje tece pri dihtungi ven, zadnje cajte pa se voda neznano kam gre iz kilerja.

dihtunga na glavi mogoče?


Jap to je bil tut dostkrat problem.

Meni so žarnice zadaj crkvale, ker so se tisti fedrčki posedli in so brlele in crkvale. Potem sem fedrčke podložu pa je delal. No ja včasih sem mogu mal prbit z roko. :P
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To sep 14, 2004 10:01 pm

nihanje napetosti se da rešiti,pač narediš dodatno dva stabilizatorja in ju vežeš k vsaki luči posebej.Ne vem zakaj bi sicer se tu povečala napetost med gorenjem,to se zgodi predvsem pri preklopih , ko pride do napetostnih konic in če te konice pokrivajo dovolj energije pregori nitka v žarnici.
To bi moral izmeriti z osciloskopom kaj se ti pravzaprav dogaja, če se to napetostne konice zraven vežeš tuljave,...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost