Jaz mislim, da bo s časom postala najbolj pametna varijanta nakup športnega katalizatorja. Tako kot so včasih vsi rezali fedre pa se jim je to čisto fino in poceni zdelo, zdaj se pa vsakemu samoumevno zdi plačat 30K SIT za športne vzmeti in je že skoraj "bogokletno" porezat fedre - tako bo kmalu tudi s katalizatorji. Lahko mi verjamete

.
Cena športnega kat. je med 50 in 100 tisočaki in je to 100% najboljša opcija. Športni katalizator praktično ne pobere nič moči, nima potencialnih stranskih učinkov na motor, povrhu pa še okolje čuvamo

. Polnjenje v športnem kat. je kovinsko in bolj propustno, za razliko od navadnega s keramičnim satovjem.
Jaz na Toyoti nimam kat. in se mi zdi, da to ni ravno optimalna varijanta, sploh pa sedaj pozimi. Sem prepričan da so kakšni stranski učinki. Samo kaj čem, če je bil pa zanič. Bo treba novga nabavit.
Aja, kot zanimivost - izgorevanje neosvinčenega bencina brez kat. bolj onesnažuje okolje kot izgorevanje osvinčenega, baje

.
[Sporočilo uredil/a 4Sale na dan 03.02.2003 ob 20:32 GMT]