Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gaby
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 43
Pridružen: Ne okt 03, 2004 5:49 pm
Kraj: kranj

majhna poraba

Napisal/-a gaby So okt 09, 2004 10:13 pm

živjo
prosm napište čim več nasvetov glede čim manjše porabe katergakoli avtomobila- bencinarja uglavnem kakšn način vožnje je najprimernejši da avto čim manj pokur
tnx :-P
bye
 
Zlatan_
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: So sep 18, 2004 8:57 am
Kraj: Ljubljana

majhna poraba

Napisal/-a Zlatan_ So okt 09, 2004 10:20 pm

Če hočeš manjšo porabo vozi na čimnižjih obratih,to pomeni v kar se da višji prestavi s karseda nižjo brzino. Samo posledice so da se ti bo avto polenil. :P
Če boš avto ljubil tako kot ljubiš šport, potem ne skrbi, ne bo te pustil na cedilu. ;)
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR So okt 09, 2004 10:21 pm

odvisno od avtomobila drugače pa lahno speljevanje prestavljanje pri pribl. 3500rpm in bremzanje z motorjem z 2 besedama-mehka vožnja ....bom že vedu clio 1.8 16v :lol:
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So okt 09, 2004 10:30 pm

Dosti je odvisno od motrja in prestavnih razmerij. NAjboljš je če recimo po hribu dol voziš v leru in zaviraš z zavoro kar pa ni priporočljivo na daljših spustih.
:P

Recimo na daljši razdalji in omejitvi se da bi mali obremenitvi vozit skoz v 5 če ti motor to dopušča... Jaz vozim izven mestne gužve praktično od 50km/h v peti in avto s 1.8 16V in malo manj kot 130KM kuri 7,5-8,1 l/100km Ravno predvčerajšnjim na relaciji od Celja do Novigrada s avtocesto 7,5 8)

In to ne potovalnem ampak na kakulator (prevoženi km in tankanje)
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune So okt 09, 2004 10:42 pm

Templar je napisal/-a:Dosti je odvisno od motrja in prestavnih razmerij. NAjboljš je če recimo po hribu dol voziš v leru in zaviraš z zavoro kar pa ni priporočljivo na daljših spustih.
:P


Probi zavirat z motorjem. Boš vidu bo poraba še nižja.
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So okt 09, 2004 10:47 pm

Ja ne...sam res.. to drži. Ampak bi človk reku, da ko motor poje, da papa več benza sam ni tako. Zato je men ata govoru da moram bremzat z motorjem :twisted:
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 So okt 09, 2004 11:08 pm

kupi si avto na elektriko :wink:
 
Uporabniški avatar
peroo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Če jun 17, 2004 12:35 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a peroo So okt 09, 2004 11:21 pm

malo bolj si napumpaj gume in sprazni kramo iz prtljažnika ki je ne rabiš . malo se bo že poznalo.

LP Peter
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne okt 10, 2004 12:14 am

Uporabi iskanje je ze blo tolk o tem.
lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 10, 2004 12:34 am

Napačno je razmišlanje, da čim nižji obrati pomenijo nižjo porabo. Voziti je treba vedno kakih 200 obratov pod največjim navorom. Torej pri dizlih pri približno 1800 obratih, pri bencincih pa odvisno od motorja. Prav tako je potrebno bremzat z motorjem, ker takrat motor koristi energijo gibanja za svoje vrtenje in ne goriva. Tlak v gumah naj bo čim višji, teža čim manjša in čim manj nepotrebnega pospeševanja. Med pospeševanje pa vedno okoli območja najvišjega navora.


Pa ne glede na vse ne boš porabil več kot 30000Sit na leto manj.

Kupi avto, ki bo sicer papcal, a vsaj z razlogom. Ne moreš si predstavljat kako lep je občutek ko ima avto več kot 300 konjev pa porabi samo 15 l, tisti, ki pa jih imajo 75 pa porabijo 8. :P
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne okt 10, 2004 9:51 am

Kupi avto, ki bo sicer papcal, a vsaj z razlogom. Ne moreš si predstavljat kako lep je občutek ko ima avto več kot 300 konjev pa porabi samo 15 l, tisti, ki pa jih imajo 75 pa porabijo 8.


Če maš avto z 300 KM in ti porabi 15l, pol je brezveze da maš tak avto, ker bi jih za tak stil vožnje povsem zadostovalo 75. Pa še zavarovanje je cenejše!! :twisted:
 
Uporabniški avatar
Quik
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: So mar 15, 2003 2:34 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a Quik Ne okt 10, 2004 10:15 am

kupiš lupota :P
 
Uporabniški avatar
Ruff_RydeRR
Uporabnik
 
Prispevkov: 824
Pridružen: Če feb 12, 2004 12:31 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Ruff_RydeRR Ne okt 10, 2004 9:14 pm

ja unga 3L buče :?
My soul almost complete ;)
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Ne okt 10, 2004 9:23 pm

[quote="De_Tomaso"]Napačno je razmišlanje, da čim nižji obrati pomenijo nižjo porabo. Voziti je treba vedno kakih 200 obratov pod največjim navorom. Torej pri dizlih pri približno 1800 obratih, pri bencincih pa odvisno od motorja. Prav tako je potrebno bremzat z motorjem, ker takrat motor koristi energijo gibanja za svoje vrtenje in ne goriva. Tlak v gumah naj bo čim višji, teža čim manjša in čim manj nepotrebnega pospeševanja. Med pospeševanje pa vedno okoli območja najvišjega navora.


ja to ni čist tko,avto k ma navor ful visok bo velik žru če ga boš vozu 200 obratov mn.bencinarja nej bi vozu v obmčju 70% obratov najvišjega navora; torej če ma avto pr 4500 najvišji navor nej bi bla varčna vožna pr okol 3000 rpm,je pa res da če u previsoki prestavi voziš z prenizkimi obrati je potem večja poraba.
 
sasiti
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 09, 2004 6:54 pm

Napisal/-a sasiti Ne okt 10, 2004 9:56 pm

Pozna se, da ga po hribu dol daš iz prestave - tak da motor ne bremza in se pelješ dalje kot s prestavo. Drugač pa premišljeno teranje - tak da veš da ne boš čez 2 sekundi bremzal. Jst mam 4,0 mašino s 290 konji in mi na odprtem žre 8,3 litre - brez šparanja, normalno prehitevanje - cepajo ko muhe. Če ga pa res šparam v nulo (pomeni brez prehitevanja, po hribu brez prestave, čimanj nepotrebnega bremzanja in pospeševanja) žre 7,3 - sam je pa vožnja za zaspat.)
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Ne okt 10, 2004 10:22 pm

sasiti je napisal/-a:Pozna se, da ga po hribu dol daš iz prestave - tak da motor ne bremza in se pelješ dalje kot s prestavo.


Še enkrat tole dokazano ni res(razen, če imaš avtomatika).
SlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
1.8T
Novinec
 
Prispevkov: 387
Pridružen: Sr jan 28, 2004 2:24 pm

Napisal/-a 1.8T Ne okt 10, 2004 10:41 pm

Z vlakom pejdi, bo majhna poraba. Se manjsa pa bo, ce kupis mesecno karto za vlak. Prsparas...

/jan
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Po okt 11, 2004 9:36 am

Tudi to, da je treba počasi pospeševat za čimmanjšo porabo, je zmotno. Avto ko pospešuje v vsakem primeru žre nenormalno dosti (veste tisti, ki imate na pot. računalniku trenutno porabo). Če počasi pospešuješ ti bo avto recimo 30 sek., koliko traja počasno pospeševanje skoz vlival (naprimer!)12 litrov/100km (trenutna poraba). Če pa pospešiš močneje, boš za doseganje enake hitrosti potreboval 15 sek. trenutna poraba pa ti bo okrog 17 litrov. Zdaj pa si zračunaj kaj se bolj splača.

Jaz sem se dolgo ukvarjal z varčno vožnjo. Ugotovil sem, da je najbolj varčen način, da čimhitreje pospešiš do željene potovalne hitrosti (recimo 90) in jo potem v najvišji prestavi za vsako ceno ohranjaš s čim manj gasa. Ko je treba zmanjšat/ustavit probaš samo z gasa stopit pravi čas tako da čimmanj bremzaš. Najslabše je, da tiščiš na gas do zadnjega trenutka, potem pa moraš ful bremzat. Tudi v tekoči koloni se da vozit tako, da povečaš varnostno razdaljo in voziš tako, da ti ni treba skoraj nič bremzat tudi če kolona spreminja hitrost.

Oh, pa kaj to razlagam, saj to je itak vsakemu jasno, a ni. Pa polno je še takih trikov. Jaz sem s tako vožnjo prišel iz Maribora na Rab z 11 litri goriva. Po avtocesti 110, ostalo pa tako kot so vozli ostali, nisem prehiteval. Pa ne mi pametovat, da to ni mogoče, ker lahko vsakemu kadarkoli pokažem, da je.
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček Po okt 11, 2004 1:56 pm

[quote="lenivecah jej je bla pred kratkim debata in je blo dokazano da je poraba 0.0l če z mašino bremzaš po bregu dol!![/quote]


porabo 0,0l imaš, če imaš ugasnjen avto!!!!!............ :roll:
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov