Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Zgodovina avtomobilizma

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 03, 2004 8:50 pm

Kateri narod je po vašem mnenju naredil največ izjemnih avtomobilov skozi celotno zgodovino izdelovanja avtomobilov????

Odgovore vsaj malo utemeljite, velja pa, da se pogovarjamo o obdobju od 1910 dalje. Prej itak niso bili avtomobili, ampak zgolj poskusi le teh.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 03, 2004 8:56 pm

NE: diši po konstruktivni debati podprti z dejstvi
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr nov 03, 2004 9:23 pm

De_Tomaso je napisal/-a:NE: diši po konstruktivni debati podprti z dejstvi


pri katerih bo vsak v ospredje porival svojega favorita. ne vrjamem da iz tega lahko pride do konstruktivne debate. kdo je zate favorit? alfa? :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Re: Zgodovina avtomobilizma

Napisal/-a super98 Sr nov 03, 2004 9:24 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Kateri narod je po vašem mnenju naredil največ izjemnih avtomobilov skozi celotno zgodovino izdelovanja avtomobilov????

Odgovore vsaj malo utemeljite, velja pa, da se pogovarjamo o obdobju od 1910 dalje. Prej itak niso bili avtomobili, ampak zgolj poskusi le teh.


Porsche :D :D
TJUNING PA TO...
 
Tinček
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: So jun 14, 2003 2:37 pm

Napisal/-a Tinček Sr nov 03, 2004 9:26 pm

Nemci. A je ta odgovor sploh treba utemeljevat.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr nov 03, 2004 9:31 pm

Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)
Slika
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Sr nov 03, 2004 9:51 pm

TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


se podpišm 8)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Cizi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 573
Pridružen: Ne feb 29, 2004 8:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cizi Sr nov 03, 2004 10:05 pm

RAPMAN je napisal/-a:
TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


se podpišm 8)


Same here.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 03, 2004 10:29 pm

TITan je napisal/-a:Jz itaq glasujem za nemce :p
Zakaj:
-Prvi pravi avto za množice v Europi (Hrošč)
-Prvi turbo avto (BMW 2002?)
-Klasika kot je porsche 911
-Prvi hot hatch (Golf mk1 GTI)
-Prvi rally avto s 4wd? (Audi UrQuattro)
-Par firm , pri katerih slišiš ime pomisliš direk na razkošnost (Mercedes, BMW)


@vsi. govorimo o narodu, ne posamezni znamki.

Lepo utemeljevanj, zalo mi je všeč in upam, da ne boš zameril mojih pripomb k izboru. Morda bomo tekom debati prišli vsi do zaključka, da je odgovor na moje vprašanje res nemci.

- prvi avto za množice: Ford T
- prvi turbo avto: Chrysler Plymouth Belvedere turbo
- klasika kot je 911, ferrari, maserati, lomborghini, iso, de tomaso, aston martin, lotus ... so naredili mnogo več boljših klasik.
- prvi hot hatch: si zmagal :D
- prvi rally avto s 4WD: Audi je res bil prvi, a dokaj neuspešen, saj ga je premagala celo samo RWD Lancia 037

- imena ob katerih pomisliš na razkošnost: (RR, Bentley...)
- imena ob katerih pomisliš na športnost: (aston martin, lotus, ferrari, lamborghini, maserati...)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr nov 03, 2004 10:49 pm

po moje tu ni enega zmagovalca - vsak je nekaj dodal oz. izpopolnil.
npr. prvi osebni avto s štirikolesnim pogonom je bil jensen. šele nato se je pri audiju porodila ideja, da bi lahko jensenov koncept izboljšali in nastal je quattro.
takih primeroj je še kr velik..
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr nov 03, 2004 10:55 pm

De_Tomaso je napisal/-a:- klasika kot je 911, ferrari, maserati, lomborghini, iso, de tomaso, aston martin, lotus ... so naredili mnogo več boljših klasik.
- imena ob katerih pomisliš na razkošnost: (RR, Bentley...)
- imena ob katerih pomisliš na športnost: (aston martin, lotus, ferrari, lamborghini, maserati...)


s temi izjavami se kar strinjam ;) .

bmw razkošje? ja, za slovence :P RR in B sta nekaj povsem drugega ;)
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 03, 2004 11:00 pm

ja saj začetne korake so res naredili oni, a govorimo o korakih za njimi.

Prve kolutne zavore, prva samonosna karoserija, prvi V motor, prve hidravljične zavore, prvi aluminijasti avto, prvi turbo motor, prve posamične obese, prvi aluminajsti blok motorja....


Vsega tega pa niso prvi naredili nemci, tako da debata ni čisto jasno enosmerna.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
germancarfan
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To sep 16, 2003 8:58 pm
Kraj: kranj

Napisal/-a germancarfan Sr nov 03, 2004 11:06 pm

ja sej sm zbrisu moj post sm vidu da nism dobr prebral prvega tvojga bom pa zej premislu pa drugac tud napisu :oops:
ski and drive
 
Uporabniški avatar
Stratos
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe okt 22, 2004 4:40 pm

Napisal/-a Stratos Sr nov 03, 2004 11:11 pm

Odgovor je seveda jasen... Italijani in nihce drug :!: :-P
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr nov 03, 2004 11:40 pm

francozi?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr nov 03, 2004 11:46 pm

Nejko87 je napisal/-a:francozi?


Glede na patente citroena in peugeota, pa malo tudi renaulat, niti ne preveč drzna izjava:

Citro fani, razpišite se o izumih Citroena
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Sr nov 03, 2004 11:53 pm

Utemeljitev :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 12:01 am

De_Tomaso je napisal/-a:- prvi turbo avto: Chrysler Plymouth Belvedere turbo


Mi lahko daš kak link do tega avta? Jz ne najdem nč.

Za Audija se pa ne strinjam da ni imel uspeha v grupi B

However, in 1979, FISA (F�d�ration Internationale du Sport Automobile, the sanctioning body for rallying) legalized all-wheel-drive for rallying. The manufacturers involved in rallying at the time considered four-wheel-drive too heavy and complex to be successful. They were all proven wrong when Audi launched its new Quattro in 1980, and announced its intention to use the 1980 and 1981 seasons as development years. The full potential of four-wheel-drive was realized when Audi pilot Hannu Mikkola used a Quattro as a course opening vehicle for one rally. Had Mikkola been entered, he would have won by nine minutes!

When the Quattro entered (and won) its first rally, the 1980 Janner rally in Austria, most of the other manufacturers in rallying realized the two-wheel-drive era of rallying had come to an end. Audi continued its development during the 1981 season, winning several rounds of the WRC, including the San Remo rally, which was an historic event because it was the first ever international rally won by a woman, Mich�le Mouton. 1982 firmly established Audi as the team to beat, although Mouton narrowly lost the driver's crown to Opel rival Walter R�hrl. The 1983 season saw the creation of Groups A and B, and the first real Group B car arrived on the scene - the Lancia 037 Monte Carlo. Audi's first major rival had arrived.
Slika
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Če nov 04, 2004 12:37 am

Stratos je napisal/-a:Odgovor je seveda jasen... Italijani in nihce drug :!: :-P


Italijani (en bo moral dopolnit)
-Prvi rally (če ne sploh ker kol) avto s Turbo polnilnikom in kompresorjem (Lancia Delta S4)

npr. prvi osebni avto s štirikolesnim pogonom je bil jensen. šele nato se je pri audiju porodila ideja, da bi lahko jensenov koncept izboljšali in nastal je quattro.


Prvi 4wd avto nasploh je bil Latil (Francoski) leta 1898. Prvi cestni avtomobil s 4x4 pogonom je bil Spyker 4WD

Slika

Leta 1902 (proti Jensenovmu avtu leta 1966).
Mel je pa 8676ccm 6 cilindrični motor.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov