
Tko da me zanima, a un iz top gear-a mal basa pa ne ve, al je res to da se loh skur sklopka pr vozilu k ma AWD ce ga na startu do konca stisnes. A to pol pomen da ma avto z zadnjim pogonom boljse pospeske kot avto z AWD? Zakaj?
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
De_Tomaso je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
Oj, si ti gledal isto oddajo. tam je bila Zonda tudi med ovnki kar skoraj 7 sekund hitrejša.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
k štart naredili. na sklupki hitro čutiš, kdaj je treba nekat težit ...Slide je napisal/-a:Res je da lahko zjebeš sklopko s takšnim "clutch dumpom"...Takrat je tako obremenjena da je joj, ker zadnji pogon vrti v prazno, 4 pa ne in pride vsa obremenitev do sklopke.
Tud v navodilih za uporabo od raznih Evotov in STi imprez piše da se to ne sme delat(naj se ne bi) vendar je čisto odvisno...ko se navadiš, baje z 4wd štarataš zelo hitro, brez da bi uničil sklopko...lahko jo pa zjebeš že z enim štartom
Torej je res to kar je povedal in verjetno jo jz tud ne bi "poskušal" uničit na par 10 miljonov vrednem avtu, ki ni moj![]()
LP
Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
iKst je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
iKst je napisal/-a:Biskvitek je napisal/-a:ja mam ta top gear doma... sm vidu kolk je pagani zonda pojedu murcelagota na ravnem v ovinkih je bla pa čist druga štorija je pa lambo poču zondo za 3 sekunde sem men tud ni jasn ker ima lambo več konjev k zonda in da je zadnji pogon bolje štartal kot pa 4 kolesen!
1. 4WD je na suhi cesti slabši od RWD. To je dejstvo.
2. Zonda ima 1280kg. Koliko pa Murči ? Za zmogljivosti je važno razmerje med močjo in težo, če gledaš samo konje nima nobenega smisla. Sploh se pa teža pozna na štartu in v ovinkih.
iKst je napisal/-a:Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wdJe pa res da so tako močni avtomobili manj zahtevni za vozit če imajo 4wd. Sploh po mokrem je kriza spravt na cesto 500, 600 konjev.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov