Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Ali ravnam prav?

Napisal/-a Van Sr nov 17, 2004 7:51 pm

Zdaj, ko so zjutraj šipe zamrznjene, prižgem avto( bencinar ) in ga skupaj z klimo
pustim da teče dokler se šipe ne odtajajo.
Ali lahko to kaj škoduje motorju?

Lp
Omejitve so stare kot človek.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr nov 17, 2004 8:02 pm

ja, zarad mazanja
drgač pa ti to v navodilih piše...
verjetn ti šipe ne zrznejo od znotri, tko da zalaufi auto, dej ventilacijo na ful
spuci šipe in odpelji, al pa jih z nečim pokrij
podpis
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Sr nov 17, 2004 8:07 pm

Lavfanje mrzlega motorja v prostem teku je škodljivo. (je blo že v eni debati napisano zakaj samo se ne sponem točno)

Drgač pa men tut v manualu od avta piše da se ga ne sme mrzlga v leru pustit ampak da je treba dokler se ne ogreje vozit z višjimi obrati.

lp
zupo
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 17, 2004 8:10 pm

Jebemo pa s kakimi višjimi obrati...
Ko je avto mrzu je treba vozit v čimnižjih obratih in s čimmanj gasa.
To da je škodljivo v prostem teku laufat je napisan zato, ker se katalizator ne ogreje še dovolj in preveč škodljivih snovi prepušča...to je zaradi okolja...pismo dejte raj bit tih če se stvari točno ne spomnete.
DA ne bo šou kdo res z iberturami avta segrevat :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr nov 17, 2004 8:11 pm

Zupo je napisal/-a:...vozit z višjimi obrati.


z visjimi obrati, kva a ga mors pol terat?

kr jest vem je glih kontra :roll:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr nov 17, 2004 8:16 pm

Slide je napisal/-a:DA ne bo šou kdo res z iberturami avta segrevat :roll:


aja? pol pa nc :sadd . sm mislu jutr probat jet :lol: :lol:
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR Sr nov 17, 2004 8:26 pm

noben avto se ne sme tiščati, ko je mrzu ne glede na to a je diesel al pa benz tako so meni svetovali! pol je verjetno manj škodljivo, da avto teče v prostem teku. en frend ma civica in pravi, da zjutraj, ko se zbudi gre vedno najprej pržgat avto pol se zrihta in odpelje v službo z ogretim in tudi jaz sem doslej mislu, da je to o.k. kako potem :?:
Zadnjič spremenil STENTOR, dne Sr nov 17, 2004 8:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr nov 17, 2004 8:27 pm

Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr nov 17, 2004 8:34 pm

:twisted: dila gas :twisted:
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Sr nov 17, 2004 8:34 pm

tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!
Slika
 
sasiti
Novinec
 
Prispevkov: 177
Pridružen: Ne maj 09, 2004 6:54 pm

Napisal/-a sasiti Sr nov 17, 2004 8:35 pm

Po mojem je najboljš da zvečer avta sploh ne ugasneš.
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr nov 17, 2004 8:43 pm

povzek je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!


Prou maš. Se oproščam. Mal slab dan pa te stvari. če bi bil ženska bi se lohk zgovoru na PMS :lol:

Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr nov 17, 2004 8:50 pm

tomaz40 je napisal/-a:Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.


Fora je sam v tem k so eni preleni da bi uporabl to svojo kmecko pamet.
So mamicini sineki scrklani ki so navajeni da se jim streze na pladnu.

LP PiLLLe
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Sr nov 17, 2004 8:56 pm

tomaz40 je napisal/-a:
povzek je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Mater ste čudni ej.

Vsak ki ima malo pameti ve da mora zjutraj ko zalaufa auto najprej 3-4 minute v leru tiščat do blokade. Nič popustit. To še posebej velja za turbodizle. Gretje je treba ugasnt, ker se uničuje če vam greje notranjost predno se motor dobro segreje. Da se šipe čimprej odmrznejo je treba z vodo sobne temperature polit po šipi, pol pa hitr speljat in direkt na AC pa gasa kolkor gre. Če se le da pospeši na 180kmh.

Aja da ne pozabim. Večer prej je treba cel avto polit z mrzlo vodo. Pejte v lekarno, kupite sprico (inekcijo) in mrzlo vodo špricnite v vse ključavnice na avtomobilu(tko se zmanjša obraba ko bote zjutrej odklepal)

UFFFFFFFF


Ja kwa smo pa eni natakneni! :roll:
Eni pač ne vejo točn kako in kaj, zato pa prašajo!


Prou maš. Se oproščam. Mal slab dan pa te stvari. če bi bil ženska bi se lohk zgovoru na PMS :lol:

Sam roko na srce če bi uporabll zdravo kmečko pamet bi vedl.


Že vredu, pa sej če sm iskren si me mal prehitu, k sm meu namen isto napisat, mogoče neb šu tok u ekstrem, sam neki tazga! :twisted:

Sam morš bit mal potrpežliv, nismo usi padl učen na svet
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Sr nov 17, 2004 9:01 pm

povzek je napisal/-a: Sam morš bit mal potrpežliv, nismo usi padl učen na svet


Sej jest tut nism pa zato probavam hodit po svetu z odprtimi očmi. Da mi ni treba sprašvat če se je lažje vozit z biciklom če maš prednjo feltno pa če bicikel hitrej leti če daš števc gor. :?
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr nov 17, 2004 9:08 pm

Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Sr nov 17, 2004 9:16 pm

lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....


No zdej sm pa jest kot učen človek odkriv skrivnost, kako preprečt nadaljno debato in sicr tko da bomo usi zmagal:

Nastav si štantgas na 2k obratov!

No tko, pa smo usi veseli :-P
Slika
 
Uporabniški avatar
Zupo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Če feb 26, 2004 4:11 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Zupo Sr nov 17, 2004 9:18 pm

Tut men se zdi čudn da bi avto tišu v obrate ko je mrzel sam v manualu dejansko piše da je treba dokler se ne ogreje na delovno temperaturo vozit z višjimi obrati. To si pa itak lohk vsak po svoje razlaga......

tko da jst se držim zlate sredine -> pržgem, se odpeljem in prvih par km lagano do 3k obratov (1.4 bencinar).....
What we do in life, echoes in eternity....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 17, 2004 9:27 pm

lisko je napisal/-a:Ma dobri ste ni kaj... kaj če bi avto kr polil z bencinom pa vžgal?
Je že blo enkrat pisan o tem..... pa tud sam vem da ni dobro laufat avtek na mestu. zakaj?
Ker ko je motor mrzel so tudi razmiki med ležaji večji...... in posledično rabijo več olja..... je zmožna to olna pupma če pa avtek dela z minimalno obrati? poleg tega je še olje mrzlo in manj viskozno..... vse skupaj pripelje do pomankljaja olja v posameznih ključnih delih motorja. Kaj sledi... nem razlagal.Delno je tudi res tist s katalizatorjem kao da najbol onesnažuje okolje..... sam če je tist tok res.... sej pol med vožnjo pa onesnažuje še bolj ( višji obrati več plinov..... katalizator pa hladen).
Tkole na hitr razloženo zakaj ni dobro motor ogrevat na mestu.

Avtek se prižge..... in se odpelje z normalnimi obrati..... vsak avtek ti sam pove kje je tista meja ko se nekak s težavo zvrti v več obratov dokler je hladen...... pri dizlih je tole še posebej izrazito.....


Ko se pelješ se avto hitreje segreje kot v prostem teku...zato fukneš manj škodljivih snovi v okolje, ker se hitrej segreje...ampak to je tko kot tista debata o tem kaj je boljše za porabo...pospeševat na polno do 50 da si hitrej pr 50 ali pa čist počas z mal gasa...
Drugač pa mal dvomim da bi ble pumpe narjene dandanes tako, da bi se motor v prostem teku premal mazal ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Sr nov 17, 2004 10:00 pm

Men se pa čudn zdi zakaj nebi pumpa mazala pri nizkih obratih sej skoz dela ko je avto prižgan in zakaj lih v leru nebi mazal!! Sej se sliš k zalaufaš avto da je nekej časa glasn pol pa utihne to seprav mazanje je! Sorry če se motim nej en sam ornk razloži zakaj takrat ne maže-pumpa laufa!!!!
Zadnjič spremenil vR5GTT, dne Sr nov 17, 2004 10:06 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
R5 GTT
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov