Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 To nov 30, 2004 10:56 pm

hja, 15 let starega volvota sem dal za primer, ker vem, da obstaja '90 letnik, ki že ima airbage :woohoo

Glede te neumnosti se do določene mere jasno strinjam. Recimo, če skup počiš modusa in petko -> renault v jok pa na drevo :twisted:
Druga stvar so npr. zadnje čase na veliko omenjeni ta veliki ameriški SUVji, ki jih delajo na šasijah od tovornjakov... :roll: (džip Grand Cherokee je zanje 'mini-SUV' :lol:)

Heh, nizek udarec. :P Če bi imel dinarčke imam 100x raje eno e39 kot pa banglovsko e60 :-P. Saj veš, prav pridejo pa tudi eni, recimo temu, racionalni argumenti :twisted: in e39 spet zmaga ;). Someday, Jennifer, someday...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To nov 30, 2004 11:04 pm

tony1 je napisal/-a:100x raje eno e39 kot pa banglovsko e60 :-P. Saj veš, prav pridejo pa tudi eni, recimo temu, racionalni argumenti :twisted: in e39 spet zmaga ;). Someday, Jennifer, someday...

Hah. Ko se bos navadil E60, bos drugace razmisljal ... (za pokusino si oglej tole: www.integra-mb.si/gerchy/a40.jpg Meni je dalo misliti ... :?

Jennifer bolj tezko, za E39 pa ne dvomim. :D
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 To nov 30, 2004 11:12 pm

Jok. Me ni ganilo. Niti malo. :ne khm, mogoče... no.. sej ni slaba zadeva... ups.. :jy

Nee. ;) Stavek z Jennifer je izjavil mulo po imenu Michael J. Fox v Back to the Future 1 ob pogledu na en huuud džip...:DDD No, štos je v tem, da ga je v drugem delu imel parkiranega v garaži :twisted:
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ To nov 30, 2004 11:32 pm

Čojko je napisal/-a:@Jerry, razloži mi zakaj se ne zavezeš v avtu. Kaj ti osebno s tem pridobiš? Jaz sem navajen na pas in se sploh ne morem več vozit neprivezan. Ob športnejši vožnji sem bolj "v sedežu", kakor neprivezan.


Kaj pridobim? Svobodo gibanja :mrgreen:

Glej, ce bi vsi ljudje tako "cvikali" za svojo varnost, se NIHCE recimo ne bi vsedel v letalo ;) Pa so nekateri piloti celo zivljenje in se jim nic ne zgodi, drugi se grejo pa prvic v zivljenju peljat z letalom, ki strmoglavi... Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal. Seveda obstaja pa tudi svetla izjema. Obstajajo avtomobili, ki imajo tako dovrseno ERGONOMIJO sedenja, da pasu sploh NE CUTIS :D Taksna avtomobila sta na primer SAAB in Volvo! Vsi ostali proizvajalci morajo dandanes vgrajevati opozorilne signale, da se sploh kdo priveze, samo se malo manjka, da bos avtomatsko dobil vedro vode na glavo, ce se ne bos privezal... :EE SAAB in Volvo te ne silita, da se privezes, ampak te k temu VABITA ;) Mehko zategnjen pas na pravem mestu (zgornja tocka je seveda visinsko nastavljiva) te dobesedno sam od sebe preprica, da se privezes, ker ti ni niti najmanj v napoto, te ne stiska, te ne reze v vrat, itd. Kdor ni vozil SAABa 9000 ali 9-5 in Volva 960 ali S90, ta pac ne ve, kaj je ergonomija privezovanja in ne ve, da je pas v njegovem avtomobilu v bistvu cisto navadna MUCILNA NAPRAVA :evil: No, saj so tudi se drugi avtomobili, ki imajo ergonomske pasove, ampak so zelo redki, pa se tista ergonomija se jim je verjetno posrecila zgolj po nakljucju... :roll:

In morda se nekaj: privezovanje ze v osnovi ne odgovarja mojemu nacinu voznje! Jaz si namrec sedez nastavim v tak polozaj, da v njem skoraj lezim oziroma pocivam, ker sem v 12 letih vozniskih izkusenj ugotovil, da mi (predvsem pri dolgih, utrujajocih voznjah) edino tak polozaj omogoca, da ostanem kolikor-toliko spocit! Saj ste verjetno ze kdaj videli kako "tipicno zensko voznico", ki vozi z obrazom 20 cm od volana -nekateri to celo ucijo v avtosolah... :wink: To je narobe, narobe in se enkrat NAROBE :bonk Med voznjo moras biti predvsem SPROSCEN (seveda pa si to lahko samo takrat, ko samemu sebi popolnoma zaupas in ves, da bos v kriticni situaciji pravilno reagiral, torej imas izkusnje -kar pa je ze druga tema) ;) Pa se to: nisem vedno v enakem polozaju! Med mestno voznjo si sedez pomaknem za kaksen zobec naprej in morda vcasih postavim bolj pokonci tudi naslonjalo. Seveda samo za malenkost, ker kdor vidi, kako lezim, si ponavadi se vedno misli, da nisem cisto normalen ali pa da se samo hecam... :roll: Zgolj za primerjavo: ste kdaj videli tiste cudne konstrukcije biciklov, na katerih kolesar lezi skoraj vodoravno? S tistimi so nekateri celo prisli okoli sveta, tisti, ki so jih preizkusili, so mi pa vsi navduseni pripovedovali, kako nenavadno udobni so. No, jaz jim verjamem... 8)
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr dec 01, 2004 9:13 pm

@Gerči NE, ne bo držalo, da lastikov BMW ne zanima ali ima avto 4 ali 5 zvezdic. Ravno to jih zanima. Ko imaš veliko denarja in ugled v družbi, MORAŠ tudi imeti primeren avto. V tem primeru so to Mercedesi, BMW in še morda kakšen. e avtomobile preplačaš vendar jih zato, ker so tehnološko dovršeni in nasploh nekaj boljši od ostalih ljudskih avtomobilov. Takemu avtomobilu kot je serija 5 pri BMW se ne sme zgoditi, da bi bili razni mali ljudski ceneni avtomobili boljši od njega. Nadaljevanje BMW v to smer lahko celo pomeni propad prestižnosti znamke. VW jw tudi hotel v korak s BMW, Mercedesom in Audijem. Ali mu je uspelo? Kje so šele vsi ostali. Iz družbe "plemeitih" lahko kaj kmalu izpadeš.

Spomnim se ko je prišla nova Alfa 147 na tržišče - pravi dizajnerski biser. Crash test jo je skoraj pokopal! Le dve zvezdici.

@Jerry, tako repliciraš na moje vprašanje, kakor da bi kadilca vprašal zakaj kadi oz. v čem je kaditi bolje kot ne kaditi.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Sr dec 01, 2004 10:09 pm

Čojko je napisal/-a:@Jerry, tako repliciraš na moje vprašanje, kakor da bi kadilca vprašal zakaj kadi oz. v čem je kaditi bolje kot ne kaditi.


Sem skoraj padel iz postelje, ko sem tole prebral :lol: Hec je pa v temu, da imas celo prav! ;) Ampak odvisno, iz katere perspektive gledas na stvar 8) Nekateri pac v zivljenju dajemo prednost enim stvarem, drugi spet cisto drugim. Zame je naprimer UDOBJE tisto, ki mi (povsod) najvec pomeni :!: Ze podatek, da med tipkanjem na racunalnik ne sedim, ampak lezim na postelji, pove svoje :mrgreen: Pri meni je pac pocutje pogojeno z informacijami, ki jih zaznavam s cutili za TIP, ne za VID ;) Mene tako naprimer ne bos nikoli videl oblecenega po zadnji modi, v bistvu besedo "moda" dobesedno PREZIRAM, ker je prevec TRENUTNEGA znacaja in zadovolji zgolj in samo oko, druga cutila pa ostanejo nepotesena :twisted: Ja, prav imas. Svojo teorijo zagrizeno zagovarjam 8) V bistvu zagovarjam prav vse svoje poglede na zivljenje, pa najsibodo na prvi pogled se tako zgreseni. Ko pa koscke sestavis, dobis mozaik, kjer se vse lepo sklada in med koscki ni prav nobenega prostora ali zracnosti, vse je namrec do potankosti premisljeno in dodelano -taksen pac sem ;)

P.S.: Kajenje po mojem misljenju spada med nepotrebne razvade, ki se iz MODE prevesijo v POTREBO (ki je v bistvu popolnoma NEPOTREBNA, ce se malo poigram z besedami). Moje stalisce do kajenja je torej povsem jasno... 8)
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Sr dec 01, 2004 10:21 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal.


Kdor se v avtu ne privezuje, nima smisla, da se sploh še ukvarja kako varen avto vozi ...

Nekaj časa sem spremljal novice o nesrečah: npr. se še spomnite crasha princese Diane; oba potnika zadaj sta bila mrtva - neprivezana, voznik mrtev - neprivezan, bodyguard sedel spredaj in prežive - privezan.

Ali pa smrt bivšega direktorja Petrola - Premka - sedel zadaj neprivezan in ni preživel pri čelnem trku, spredaj privezan potnik pa je preživel ....

Vsak nadlaljni komentar se mi zdi odveč ...
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr dec 01, 2004 10:58 pm

:shock: :D :D zdaj pa boš res padel iz postelje. Beri tole:

Kajenje je razvada in zasvojenost kakor neprivezanje. Razlika je le v tem, da se neprivezanosti lahko veliko hitreje in lažje odvadiš kakor kajenja. Imeti moraš le motiv, voljo in željo.

Tudi moda oz. bolje rečeno na oko lep izgled je zelo pomemben. Vid je zelo močno čutilo, kar ti sigurno sam zelo dobro veš. Imaš okus, saj ne maraš "tunanih" avtomobilov (istovetenje z ekstremno modo) in ljubiš starodobnike. Lahko bi rekel, da ljubiš modo izpred 20 ali več let. Problem je le v tem, da ti druge stvari s svojim vidom vidiš, sebe pa ne. Če bi ene dva tedna hodil z velikim ogledalom med ljudmi bi verjetno marsikaj spremenil na tudi sebi :)

:DDD :pivo :pivo :pij:

...in vse to zelo vpliva na Crash teste :noro (sorry, ker je popolnoma mimo teme)

Lp in bz Čojko
Citroen Xsara HDi
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Sr dec 01, 2004 11:14 pm

Ja, tem nekje, ko sem sam začel še lepiti citate iz filmov izpred vdajsetih let je tudi meni postalo jasno, da je tema zavila na morje - jadrat. :-P
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če dec 02, 2004 8:24 am

Čojko je napisal/-a:@Gerči NE, ne bo držalo, da lastikov BMW ne zanima ali ima avto 4 ali 5 zvezdic. Ravno to jih zanima. Ko imaš veliko denarja in ugled v družbi, MORAŠ tudi imeti primeren avto. V tem primeru so to Mercedesi, BMW in še morda kakšen. e avtomobile preplačaš vendar jih zato, ker so tehnološko dovršeni in nasploh nekaj boljši od ostalih ljudskih avtomobilov. Takemu avtomobilu kot je serija 5 pri BMW se ne sme zgoditi, da bi bili razni mali ljudski ceneni avtomobili boljši od njega. Nadaljevanje BMW v to smer lahko celo pomeni propad prestižnosti znamke. VW jw tudi hotel v korak s BMW, Mercedesom in Audijem. Ali mu je uspelo? Kje so šele vsi ostali. Iz družbe "plemenitih" lahko kaj kmalu izpadeš.


Saj niso boljši avtomobili. Ti tu govoriš kot da je varnost edino merilo za kvaliteto avtomobila. Tu so tudi stvari, kot na primer podvozje, motor, sedeži, vodljivost,... in tu so taki avti še vedno 100x boljši od "cenenih ljudskih" (kateri so pa dandanes tudi daleč od poceni). Znamka ni prestižna zato ker majo njihovi avtomobili dva airbaga več od ostalih, je mnogo več in čisto nekaj drugega kot si ti predstavljaš.
Slika
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če dec 02, 2004 9:40 am

Ja nixxon saj tudi jaz isto pravim - so 100X boljši, vendar to ni samo BMW, je tudi Mercedes, Audi in še kakšen. Borba za tržni delež v visokem cenovnem razredu je še toliko ostrejša in delikatna. Avtomobili se proizvajajo in prodajajo v veliko manjšem številu kot "ljudski" avti. Ker pa je in mora biti v teh avtomobilih visokega razreda veliko novih tehnoloških dovršenosti, ki zahtevajo OGROMNE stroške razvoja vemo kam pridemo.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če dec 02, 2004 9:43 am

To je res.
Slika
 
Uporabniški avatar
k4fc0123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Pe feb 20, 2004 10:28 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a k4fc0123 Če dec 02, 2004 10:49 am

_Jerry_ je napisal/-a:Med voznjo moras biti predvsem SPROSCEN (seveda pa si to lahko samo takrat, ko samemu sebi popolnoma zaupas in ves, da bos v kriticni situaciji pravilno reagiral, torej imas izkusnje -kar pa je ze druga tema)


Ahm, a pa bo tisti, ki se bo s teboj nasel v kriticni situaciji tudi pravilno, hladnokrvno in brezhibno odreagiral, ali pa se bo v paniki zakantal direktno vate?! :atensn :ne
LP, M
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe dec 03, 2004 10:55 am

Čojko je napisal/-a:@Gerči NE, ne bo držalo, da lastikov BMW ne zanima ali ima avto 4 ali 5 zvezdic.

Hja, imas prav in nimas. Tisti, ki se je odlocil za nakup petice, verjemi, da mu je vseeno za rezultate testov. Ker je ni kupil zato, ker bi mu bila varnost na prvem mestu. (nixxon ima point). Potemtakem bi se morale prodajne stevilje znizat, kolikor mi je znano, pa so le-te precej visoke, kot ze dolgo ne.
Se pa strinjam, BMW si tega ne bi smel privosciti in v primerjavi s konkurenco bi to vsekakor lahko oznacili za "slabo reklamo". Ampak prav tako si ne bi privoscil, da bi na trg poslal manj varen avtomobil od predhodnika.

Se vedno pa trdim, da je s poskodbami v praksi drugace in izjave o ljudskih vozilih so neumestne. 4 zvezdice v svojem razredu nima nikakrsne povezave s 5 zvezdicami v drugih razredih.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 03, 2004 12:18 pm

glede bemfa 5 se men zdi, saj po sliki sodec, da so ga nardil tko da ma se mal rezerve.

ker kot je na tistih slikcah zgori vidt so vsi avti udrti prakticno do kabine, bmf je pa komi do sredine havbe.

zdj mozn je da je predcasno slikan, sam dvomim, ker pac ce delas crash test pol si zihr tako kamero prvoscis k dela ene 50fps-jev, tko da so verjetn za vse te slikce izbral isti trenutek.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe dec 03, 2004 12:25 pm

tony1 je napisal/-a:Če pa primerjaš med sabo recimo Vel satis in serijo 5, boš prej ostal živ v Renaultu.
Me boli, da moram to napisati, ampak tako je :roll:. :?


tko razmisljat je debilno :?


lej ce bos meu sreco bos prej preziveu v katri kot v vel satis-u.

ce pa srece ne bos meu te pa noben velsatis ne resi truge.



drgac pa za se kako zvezdico bi mogl v avte serijsko zacet vgrajevat vrece za trupla. to bi bla varnost iz psiholoskega vidika, ker bi voznik skos vedu da ma sabo vsece za posmrtno dobrobit telesa, pa se tovarne bi lahk oglasevale; samo mi poskrbimo tudi za lepse truplo :lol:


ABS, ASR, SRS AIRBAG, PVC BODYBAG :twisted:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe dec 03, 2004 1:00 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Čojko je napisal/-a:@Jerry, razloži mi zakaj se ne zavezeš v avtu. Kaj ti osebno s tem pridobiš? Jaz sem navajen na pas in se sploh ne morem več vozit neprivezan. Ob športnejši vožnji sem bolj "v sedežu", kakor neprivezan.


Kaj pridobim? Svobodo gibanja :mrgreen:

Glej, ce bi vsi ljudje tako "cvikali" za svojo varnost, se NIHCE recimo ne bi vsedel v letalo ;) Pa so nekateri piloti celo zivljenje in se jim nic ne zgodi, drugi se grejo pa prvic v zivljenju peljat z letalom, ki strmoglavi... Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal. Seveda obstaja pa tudi svetla izjema. Obstajajo avtomobili, ki imajo tako dovrseno ERGONOMIJO sedenja, da pasu sploh NE CUTIS :D Taksna avtomobila sta na primer SAAB in Volvo! Vsi ostali proizvajalci morajo dandanes vgrajevati opozorilne signale, da se sploh kdo priveze, samo se malo manjka, da bos avtomatsko dobil vedro vode na glavo, ce se ne bos privezal... :EE SAAB in Volvo te ne silita, da se privezes, ampak te k temu VABITA ;) Mehko zategnjen pas na pravem mestu (zgornja tocka je seveda visinsko nastavljiva) te dobesedno sam od sebe preprica, da se privezes, ker ti ni niti najmanj v napoto, te ne stiska, te ne reze v vrat, itd. Kdor ni vozil SAABa 9000 ali 9-5 in Volva 960 ali S90, ta pac ne ve, kaj je ergonomija privezovanja in ne ve, da je pas v njegovem avtomobilu v bistvu cisto navadna MUCILNA NAPRAVA :evil: No, saj so tudi se drugi avtomobili, ki imajo ergonomske pasove, ampak so zelo redki, pa se tista ergonomija se jim je verjetno posrecila zgolj po nakljucju... :roll:

In morda se nekaj: privezovanje ze v osnovi ne odgovarja mojemu nacinu voznje! Jaz si namrec sedez nastavim v tak polozaj, da v njem skoraj lezim oziroma pocivam, ker sem v 12 letih vozniskih izkusenj ugotovil, da mi (predvsem pri dolgih, utrujajocih voznjah) edino tak polozaj omogoca, da ostanem kolikor-toliko spocit! Saj ste verjetno ze kdaj videli kako "tipicno zensko voznico", ki vozi z obrazom 20 cm od volana -nekateri to celo ucijo v avtosolah... :wink: To je narobe, narobe in se enkrat NAROBE :bonk Med voznjo moras biti predvsem SPROSCEN (seveda pa si to lahko samo takrat, ko samemu sebi popolnoma zaupas in ves, da bos v kriticni situaciji pravilno reagiral, torej imas izkusnje -kar pa je ze druga tema) ;) Pa se to: nisem vedno v enakem polozaju! Med mestno voznjo si sedez pomaknem za kaksen zobec naprej in morda vcasih postavim bolj pokonci tudi naslonjalo. Seveda samo za malenkost, ker kdor vidi, kako lezim, si ponavadi se vedno misli, da nisem cisto normalen ali pa da se samo hecam... :roll: Zgolj za primerjavo: ste kdaj videli tiste cudne konstrukcije biciklov, na katerih kolesar lezi skoraj vodoravno? S tistimi so nekateri celo prisli okoli sveta, tisti, ki so jih preizkusili, so mi pa vsi navduseni pripovedovali, kako nenavadno udobni so. No, jaz jim verjamem... 8)


Se podpišem pod tole - u bistvu se mi zdi saab 9000 še majcen korak pred volvotom 960 po udobnosti in po tem "mehkem" pasu. Kar se pa varnosti tiče se mi zdi pa da je saab 9000 še vedno zelo varen avto.
Old subarus never die, they just get faster!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe dec 03, 2004 1:50 pm

{Grega} je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal.


Kdor se v avtu ne privezuje, nima smisla, da se sploh še ukvarja kako varen avto vozi ...

Nekaj časa sem spremljal novice o nesrečah: npr. se še spomnite crasha princese Diane; oba potnika zadaj sta bila mrtva - neprivezana, voznik mrtev - neprivezan, bodyguard sedel spredaj in prežive - privezan.

Ali pa smrt bivšega direktorja Petrola - Premka - sedel zadaj neprivezan in ni preživel pri čelnem trku, spredaj privezan potnik pa je preživel ....

Vsak nadlaljni komentar se mi zdi odveč ...


Meni se pa, nasprotno, zdi vredno komentirat naprej, ker je prav zanimiva debata 8)

Torej, jasno je, da imate tisti, ki zagovarjate privezovanje, iz svojega vidika prav ;) Nisem neumen in zelo dobro se zavedam, da bi v primeru hudega trcenja neprivezan potegnil krajsi konec. Vendar pa je res, da bom za to, da do tega ne pride, poskrbel na VSE druge mozne nacine! Varnostni pas je le EDEN OD MNOGIH pripomockov za zagotavljanje varnosti! Ce dobro premislim vse skupaj, je v bistvu ZADNJA resilna bilka, od katere je odvisno tvoje zdravje in zivljenje, ko gre prav VSE drugo narobe... Ce se malo obrnem, to SPLOH NI PRIPOMOCEK ZA VARNO VOZNJO, KOT TO NAPACNO INTERPRETIRA CELO ZAKON, AMPAK JE LE IN SAMO PRIPOMOCEK ZA BOLJ VARNO ZALETAVANJE! Jaz bom namesto tega raje poskrbel, da do tega sploh ne pride! Kako? O tem govori naslednji odstavek...

1.) Izbira avtomobila: Vedno bom izbral cim vecji in cim tezji avto (da igra pri trku dveh teles teza zelo pomembno vlogo, sem ze dokazal, tudi z matematicno analizo), pa ceprav bom zato placal malo visjo registracijo. 10 let sem se namrec naokoli prevazal z Reno 5 1.4 GTS (varnost 5ke vam je znana, da sem ljubitelj hitre voznje tudi, ta "krsta na kolesih" gre pa brez problema tudi 180 na uro :noro ) in po nekem cudezu ostal ziv :D No, zdaj me v tak avto prakticno ne spravis vec...

2.) Vzdrzevanje avtomobila: Zaupam samo tistemu avtomobilu, ki ima ne samo KONSTRUKCIJSKO varno podvozje, ampak je to tudi primerno VZDRZEVANO! Zato vedno izberem raje malo starejsi avto (cenovno bolj ugoden), zato pa od priznane firme (vgrajene vecdesetletne izkusnje -avtomobile tipa Daewoo, Hyundai, Kia zato preziram, razen tistih, ki so narejeni po licenci), ga odpeljem na servis kjer mu temeljito pregledajo podvozje in mu zamenjajo vse potrebne dele, da je (kljub starosti) POPOLNOMA BREZHIBEN! Natancne povratne informacije se iz cestisca do voznika lahko prenasajo le, ce VSI vmesni elementi delujejo BREZHIBNO! Avto z zracnostjo v volanu ali izrabljenimi amortizerji je na cesti primerljiv cloveskemu INVALIDU na plocniku...

3.) Psihofizicno stanje voznika: Kadar vozim, ne pijem, kadar sem utrujen, ne vozim.

4.) Moja slabost: Hitra voznja. Kadar vozim hitro, se ne "preseravam", ampak to pocnem le zato, ker je cas dandanes pac dragocen in pomeni prihranek casa tudi prihranek denarja. V naselju ne norim, po avtocesti pa ponavadi vozim med 160 in 200 km/h. Ampak SAMO v primeru, da je cesta pregledna, vidljivost dobra in da sem spocit in dobro razpolozen. Prav tako zmanjsam hitrost, kadar imam v avtu (enega ali vec) sopotnika, ker pogovor odvrne pozornost s ceste, kar pa je pri taksnih hitrostih (v kombinaciji z drugimi, nepredvidljivimi dogodki) lahko zelo nevarno. Nikoli, ampak res NIKOLI ne vozim hitro zato, da bi preizkusil zmogljivosti avtomobila! Moji avtomobili niso se nikoli videli rdecega polja na stevcu obratov motorja, pa ceprav je moja potovalna hitrost ponavadi zelo blizu. Vec kot 200 na uro ne vozim nikoli.

5.) Znanje in izkusnje: Vozim ze 12 let. Zaradi osebnih razlogov sem prevozil ze kar lepo stevilo kilometrov. Seveda sem naredil tudi nekaj napak (tudi kaksen karambol je vmes), ampak drzim se pravila, da se na vsaki napaki nekaj naucim! Vsako trcenje ali izlet s ceste, za katerega sem bil kriv sam, sem podrobno analiziral in ugotovil razloge za napako. Po 12 letih lahko recem, da vozim cisto drugace, kot sem vcasih, in imam do voznje tudi precej drugacen odnos. Nikoli ne bom pozabil recimo traume, ki me je preganjala, ko sem pri 16 letih prvic zletel s ceste in to PRI 40 km/h na mokri in mastni cesti! Dve leti sem se bal vsakega se tako nedolznega dezja in se po mokrem vozil kot po jajcih! Potem pa mi je prijatelj pokazal nekaj trikov, kako voznik preizkusi drsnost vozisca in od takrat naprej traume nimam vec! Pod naslovom izkusnje se tole: imam tako zanimanje, da sem zamenjal ze ogromno razlicnih avtomobilov, se vec pa sem jih preizkusil. In veste, do kaksnega zakljucka sem prisel? Ne more biti dober voznik tisti, ki celo zivljenje vozi isti ali enak avto! Avtomobili se med seboj konstrukcijsko zelo razlikujejo (pri razumevanju tega mi pride prav moja strojniska izobrazba) in le tedaj, ko bos preizkusil vse mozne varijante, bos lahko izbral DOBER in VAREN avto, ki ustreza tvojemu stilu voznje in potrebam! Glede znanja pa tako: ste kdaj pomislili na solo varne voznje? Veste, kaj tam pocnejo? Trenirajo obnasanje voznika in avta V KRITICNIH SITUACIJAH! Poznam veliko ljudi, ki trdijo, da so dobri voziki, ker se nikoli v zivljenju niso imeli karambola. Navadna bedarija. So imeli pac sreco, da niso zasli v kriticno situacijo, ali pa nakladajo, kot so dolgi in siroki! In kdaj pride do kriticne situacije? Vcasih zelo pogosto, vcasih nikoli. Za ilustracijo bom povedal primer prijatelja, ki je izrazito pocasen vozik. Enkrat se mu je pa zelo mudilo domov (vlomili so jim v stanovanje), bil je zivcen, vozil je hitro, cesar ni bil navajen in je POPOLNOMA RAZBIL SVOJ AVTO! Se vam se vedno zdi, da je pocasna voznja varna voznja? I dont think so. In kako trenirati kriticne situacije? Zelo enostavno. Svoj avto morate obvladati ne samo med voznjo, ampak tudi med DRSENJEM! Za zacetek je dovolj ze malo snega in veliko parkirisce. Le tako boste na postali DOBRI in VARNI vozniki. Oprostite dolzini sestavka, moral sem pojasnit nekaj podrobnosti, ker neargumentirano hvaljenje v stilu "jaz sem dober voznik" nima smisla...

6.) Vse nasteto ti PRAV NIC ne pomaga, ce potem naredis napako. Dovolj je samo ENA napaka. Pri tem imam v mislih, da si lahko se tako zanesljiv voznik, pa je to vseeno, ker pac sedis v avtomobilu kot sopotnik! V tem primeru mi verjemite, DA SE VOZNJE NA SMRT BOJIM IN SE VEDNO PRIVEZEM! Taksnemu cepcu, kot je bil sofer Dodija in Diane (pa se nalitemu povrhu) pa jaz sploh ne bi dal volana v roke, ker je ze s tem, da je pred voznjo pil, dokazal, da je POPOLN i****! Sibke osebnosti z nesigurnim karakterjem ne bi NIKOLI spustil na voznikov sedez, tiste, ki imajo ozpit, bi pa ob prvih znakih v tej smeri (prekrski) vzel izpit! To so nic drugega kot potencialni morilci na cestah in teh se, jasno, bojim! Ampak! Bojim se jih, KADAR NE MOREM REAGIRAT in se izognit trcenju! To se pravi, ce STOJIM PRI MIRU! Tudi takrat sem privezan! Recimo ce sem zadnji v koloni na avtocesti in se kolona nenadoma ustavi! Ali pa pri voznji skozi tunel -tam je najvecja verjetnost, da ti bo kak cepec pripeljal nasproti ali pa da mu bo v tunelu crknil avto -ti imas pa omejene moznosti za reakcijo! Skratka, na cesti imam oci vedno na siroko odprte! Ce ne -SE PRIVEZEM! Zaupam torej samo SEBI in nikomur drugemu! Res sem flegmatik, ampak neumen pa nisem... ;)

P.S.: Cez luzo imajo drugacen sistem testiranja varnosti avtomobilov: oni zahtevajo doloceno stopnjo varnosti TUDI V PRIMERU, CE POTNIKI NISO PRIVEZANI in to tudi preizkusajo! To pa so Testi, ne pa nase smesnice... Jaz recimo nosim ocala in sem se tudi ze vprasal, kaj bi bilo v primeru, ce bi se mi med karambolom sprozil airbag?! Imam pa ze raje od udarca v volan zlomljeno celjust (ali kot sopotnik busko na glavi od udarca v sipo), kot pa da oslepim! Airbag je pa itak uporaben sele v kombinaciji z varnostnim pasom... HVALA LEPA za taksne Pussy varnostne pripomocke! Dve toni pleha okoli sebe, ki ga SAM upravljas, potem se pa lahko ZACNEMO pogovarjat o kakrsnikoli varnosti! Airbagi na "biciklih", kot so razne "moderne Katrce", kot sem ze napisal, pripomorejo le k hitrejsi identifikaciji (mrtvih) potnikov... :EE

Pamet v glavo in ostanite CELI :con
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Pe dec 03, 2004 1:53 pm

nebivedu je napisal/-a:u bistvu se mi zdi saab 9000 še majcen korak pred volvotom 960 po udobnosti in po tem "mehkem" pasu. Kar se pa varnosti tiče se mi zdi pa da je saab 9000 še vedno zelo varen avto.


Glede na to, kar sem videl (in govoril s prezivelimi BIVSIMI lastniki), varnejsega v srednjem velikostnem razredu ne poznam ;)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe dec 03, 2004 2:43 pm

_Jerry_ je napisal/-a:Potem pa mi je prijatelj pokazal nekaj trikov, kako voznik preizkusi drsnost vozisca in od takrat naprej traume nimam vec!


Nam bi ti zaupal teh nekaj nasvetov? :D
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov