tony1 je napisal/-a:100x raje eno e39 kot pa banglovsko e60 . Saj veš, prav pridejo pa tudi eni, recimo temu, racionalni argumenti in e39 spet zmaga . Someday, Jennifer, someday...
Čojko je napisal/-a:@Jerry, razloži mi zakaj se ne zavezeš v avtu. Kaj ti osebno s tem pridobiš? Jaz sem navajen na pas in se sploh ne morem več vozit neprivezan. Ob športnejši vožnji sem bolj "v sedežu", kakor neprivezan.
Čojko je napisal/-a:@Jerry, tako repliciraš na moje vprašanje, kakor da bi kadilca vprašal zakaj kadi oz. v čem je kaditi bolje kot ne kaditi.
_Jerry_ je napisal/-a:Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal.
Čojko je napisal/-a:@Gerči NE, ne bo držalo, da lastikov BMW ne zanima ali ima avto 4 ali 5 zvezdic. Ravno to jih zanima. Ko imaš veliko denarja in ugled v družbi, MORAŠ tudi imeti primeren avto. V tem primeru so to Mercedesi, BMW in še morda kakšen. e avtomobile preplačaš vendar jih zato, ker so tehnološko dovršeni in nasploh nekaj boljši od ostalih ljudskih avtomobilov. Takemu avtomobilu kot je serija 5 pri BMW se ne sme zgoditi, da bi bili razni mali ljudski ceneni avtomobili boljši od njega. Nadaljevanje BMW v to smer lahko celo pomeni propad prestižnosti znamke. VW jw tudi hotel v korak s BMW, Mercedesom in Audijem. Ali mu je uspelo? Kje so šele vsi ostali. Iz družbe "plemenitih" lahko kaj kmalu izpadeš.
_Jerry_ je napisal/-a:Med voznjo moras biti predvsem SPROSCEN (seveda pa si to lahko samo takrat, ko samemu sebi popolnoma zaupas in ves, da bos v kriticni situaciji pravilno reagiral, torej imas izkusnje -kar pa je ze druga tema)
Čojko je napisal/-a:@Gerči NE, ne bo držalo, da lastikov BMW ne zanima ali ima avto 4 ali 5 zvezdic.
tony1 je napisal/-a:Če pa primerjaš med sabo recimo Vel satis in serijo 5, boš prej ostal živ v Renaultu.
Me boli, da moram to napisati, ampak tako je .
_Jerry_ je napisal/-a:Čojko je napisal/-a:@Jerry, razloži mi zakaj se ne zavezeš v avtu. Kaj ti osebno s tem pridobiš? Jaz sem navajen na pas in se sploh ne morem več vozit neprivezan. Ob športnejši vožnji sem bolj "v sedežu", kakor neprivezan.
Kaj pridobim? Svobodo gibanja
Glej, ce bi vsi ljudje tako "cvikali" za svojo varnost, se NIHCE recimo ne bi vsedel v letalo Pa so nekateri piloti celo zivljenje in se jim nic ne zgodi, drugi se grejo pa prvic v zivljenju peljat z letalom, ki strmoglavi... Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal. Seveda obstaja pa tudi svetla izjema. Obstajajo avtomobili, ki imajo tako dovrseno ERGONOMIJO sedenja, da pasu sploh NE CUTIS Taksna avtomobila sta na primer SAAB in Volvo! Vsi ostali proizvajalci morajo dandanes vgrajevati opozorilne signale, da se sploh kdo priveze, samo se malo manjka, da bos avtomatsko dobil vedro vode na glavo, ce se ne bos privezal... SAAB in Volvo te ne silita, da se privezes, ampak te k temu VABITA Mehko zategnjen pas na pravem mestu (zgornja tocka je seveda visinsko nastavljiva) te dobesedno sam od sebe preprica, da se privezes, ker ti ni niti najmanj v napoto, te ne stiska, te ne reze v vrat, itd. Kdor ni vozil SAABa 9000 ali 9-5 in Volva 960 ali S90, ta pac ne ve, kaj je ergonomija privezovanja in ne ve, da je pas v njegovem avtomobilu v bistvu cisto navadna MUCILNA NAPRAVA No, saj so tudi se drugi avtomobili, ki imajo ergonomske pasove, ampak so zelo redki, pa se tista ergonomija se jim je verjetno posrecila zgolj po nakljucju...
In morda se nekaj: privezovanje ze v osnovi ne odgovarja mojemu nacinu voznje! Jaz si namrec sedez nastavim v tak polozaj, da v njem skoraj lezim oziroma pocivam, ker sem v 12 letih vozniskih izkusenj ugotovil, da mi (predvsem pri dolgih, utrujajocih voznjah) edino tak polozaj omogoca, da ostanem kolikor-toliko spocit! Saj ste verjetno ze kdaj videli kako "tipicno zensko voznico", ki vozi z obrazom 20 cm od volana -nekateri to celo ucijo v avtosolah... To je narobe, narobe in se enkrat NAROBE Med voznjo moras biti predvsem SPROSCEN (seveda pa si to lahko samo takrat, ko samemu sebi popolnoma zaupas in ves, da bos v kriticni situaciji pravilno reagiral, torej imas izkusnje -kar pa je ze druga tema) Pa se to: nisem vedno v enakem polozaju! Med mestno voznjo si sedez pomaknem za kaksen zobec naprej in morda vcasih postavim bolj pokonci tudi naslonjalo. Seveda samo za malenkost, ker kdor vidi, kako lezim, si ponavadi se vedno misli, da nisem cisto normalen ali pa da se samo hecam... Zgolj za primerjavo: ste kdaj videli tiste cudne konstrukcije biciklov, na katerih kolesar lezi skoraj vodoravno? S tistimi so nekateri celo prisli okoli sveta, tisti, ki so jih preizkusili, so mi pa vsi navduseni pripovedovali, kako nenavadno udobni so. No, jaz jim verjamem...
{Grega} je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:Zame voznja pomeni UZITEK in SPROSTITEV, ne pa stres in bojazen, zato ni teorije, da bi se privezal.
Kdor se v avtu ne privezuje, nima smisla, da se sploh še ukvarja kako varen avto vozi ...
Nekaj časa sem spremljal novice o nesrečah: npr. se še spomnite crasha princese Diane; oba potnika zadaj sta bila mrtva - neprivezana, voznik mrtev - neprivezan, bodyguard sedel spredaj in prežive - privezan.
Ali pa smrt bivšega direktorja Petrola - Premka - sedel zadaj neprivezan in ni preživel pri čelnem trku, spredaj privezan potnik pa je preživel ....
Vsak nadlaljni komentar se mi zdi odveč ...
nebivedu je napisal/-a:u bistvu se mi zdi saab 9000 še majcen korak pred volvotom 960 po udobnosti in po tem "mehkem" pasu. Kar se pa varnosti tiče se mi zdi pa da je saab 9000 še vedno zelo varen avto.
Po forumu brska: Google [Bot] in 15 gostov