Pozdravček!
Zanimiv način razmišljanja. Se mi pa zdi, da zadeva ekološko ne bo sprejemljiva. V določenem trenutko sta odprta oba ventila (izpušni in sesalni), kar pomeni, da del goriva, ki vstopa v motor pobegne v izpuh. Razen če je to mišljeno kot BANG BANG sistem
Če pa bi se izpušni ventil prej zaprl bi verjetno ostalo precej izpušnih plinov v motorju, kar zopet poslabšuje delovanje. Avtor predlaga da se tudi na izpušno stran doda sistem za prisilno praznjenje izpuha. Teoretično mogoče deluje zanimivo. Vseeno pa mislim, da bi se motor v praksi pokazal za zelo neodzivnega - dve turbini!! Ko odvzamemo plin na obeh straneh pade tlak v turbinah. Verjetno bi za praktično vožnjo pomenilo to neskončno dolge odzive motorja na dodajanje plina. Vsak ki je kdaj vozil TDI ali katerega od konkurenčnih avtomobilov pozna to težavo.
Mogoče bi bila rešitev v električno ali kako drugače od motorja neodvisno gnanih turbinah, ampak do sedaj še ni bilo uporabne rešitve.
Lp Tristan01
PS: Vsekakor pa se strinjam z avtorjem članka v AM, ko v uvodu piše, da so sodobni motorji "dolgočasni" in energetsko ne ustrezni.