Napisal/-a gerchy To nov 30, 2004 10:25 pm
Za nihanje obratov bi lahko bil krivec regulator prostega teka, navadno se, vsaj pri starejsih oplovih vozilih ocisti s posebnim sprayem.
Za "zamudno" odzivnost naceloma ni kaj povedat. Bencinska corsa ima prav tako malce zamude, tudi vectre in starejse astre, morji X16XE, X18XE, C16NZ, C18NZ. Navadno ce na hitro pritisnes pedal za plin do konca, se vrtljaji dvignejo le za kaksnih 500, morda 1000. Tudi padanje, denimo iz 4000 vrtljajev je navadno zelo pocasno. Vse to je pac posledica "sodobne elektronike", ki naj bi na nek nacin lajsala voznjo (ni znacilnega cukanja, ko pri visji hitrosti nenadoma spustis plin, enostavnejse prestavljanje ...)
V kolikor bo krivec regulator prostega teka, naj ga zamenjajo, predpostavljam seveda, da je avto v garanciji. Programiranje prostega teka na vec (ponavadi dvignejo na 900 ali 950) je le kratkotrajna resitev. Kasnejsa menjava te lahko olajsa za preko 40 tisocakov + stroski priklopa.
Naj omenim, da to (o prostem teku) velja bencinske motorje, za dizelske, sploh novejse, pa nisem preprican, kaksen "idle" sistem uporabljajo.