Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Re: radar det.

Napisal/-a changer Ne feb 05, 2006 5:56 pm

ghostrider je napisal/-a:
BojanI je napisal/-a:Zanimivo je brat teme zadnjih dni, recimo o parkiranih butcih pa o prehitrih voznikih..., potem pa naletiš na tole. Vsi bi radi vedel kje so radarji oziroma kje boste lahko neomejeno pritiskal na gas in nič plačal za kršitev zakona.

Ste kaj drugačni od onih čez katere sicer tako radi pljuvate ??

Lp, Bojan


Tega modela bi rd vidu kva ma za en avto! :bonk fičo z dodatno blokado. :) Svaka ćast prvi ki upošteva prom. pred. Ne rečem, men se tut zdi budalasto k folk tiste scene z invalidi gor daje, k jst ravn tko parkiram na njihovih parkplacih, to pa zato, ker so popoldan samo ta parkirna mesta frj, k je tok teh parkiraš okol trg. centrov kt da bi blo 3000 invalidov u šopingu. Eni so pa žal res kreteni in imajo kot kaže štirioglat volan za parkiranje in zaradi njih nastane kaos na parkirišču. Glede upošt. hitrostnih omejitev: Posamezna vozila so narejena tako, da se lahko pri določeni hitrosti ustavijo veliko hitreje, so varnejša za voznika in ostale udeležence v prometu, ker imajo poleg boljših osnovnih varnostnih sisdtemov še dodatne izboljšave, kot so: ESP,ECS... Zdi se mi namreč brezveze to, da pri 200 kilometrih na uro uradne osebe enako tretirajo vozilo, kot je npr. nek zgonjeni suzuki swift GTI in npr. mercedez-benz razred S po možnosti z dodatno opremo brabus, za katerega pomeni 200kmh enako kakor pri prej omenjeni gajbci 60kmh in se vozilo takrat komaj začne vrtet. Osebno vozim escorta l.93 in priznam da vozilo ni primerno za vožnjo pri taki hitrosti, ki jo motor razvija (210 kmh) in ga zato ne peljem nikoli hitreje, kot 190 kmh, saj se pri tej hitrosti še da varno zavirati. Mislim, da bi morali v sklopu teh. pregleda, ki je itak predrag narediti neki test varnosti in poleg upoštevati karakteristike vozila (NCAP), saj vozilo tudi z leti postane nevarnejše, ter na tak način določiti klasifikacijo vozila glede plačevanja hitrostnih kazni, saj se nekatera vozila ustavijo enako hitro pri 100kmh, kakor druga pri 50kmh. Prav tako pa bi morali klasificirati voznike glede na vir dohodkov, saj se mi zdi da so danes kazni takšne, da nekomu za majhen prakršek zaplenijo vozilo, in ga domala izženejo iz stanovanja, drugim pa kazen pomeni kot tistemu prvemu zavoj cigaret. Ob aktualnem zvcp se mi zdi tudi brezvezna gradnja ne vem kako sodobnih in dragih avtocest, če jih ne smeš niti uporabljati, saj so na avtocestah za nova, varna vozila, omejitve nerealne. Imaš pa seveda tudi nedelske voznike, ki se ravnajo striktno po omejitvah in to z nekimi novimi francozarji, ki imajo vso možno opremo, ampak se vseeno bojijo pritisniti na stopalko za plin, saj takoj pomislijo na vse tiste kredite in fafinge, ki jih morajo odplačati, da bo avto sploh njihov. In zaradi njih nastanejo kolone dolge nekaj kilometrov. Obstajajo pa seveda žal tudi nesposobneži.
Glede hitrih voznikov: Če je človek sposoben za hitro vožnjo in zna reagirati v določenih situacijah in ima vozilo primerno temu, je trezen in ni pod vplivom prepovedanih drog, po mojem mišljenju lahko vozilo uporablja v svoj namen.
Glede merjenja hitrosti: Mislim da je glede tega napačna policijska praksa kriva za veliko število nezgod, saj namreč hitrost merijo na odsekih, ki so popolnoma varni in 10, 20, tudi 30kmh preveč ne pomeni ničesar hudega. Nesreče se dogajajo na vijugasti cesti, v odročnih krajih, tam, kjer vozniki vedo, da policisti ne bodo ustavljali in tako pritisnejo na plin. To kar počnejo policisti, pa je po moje izpolnjevanje dnevne norme, ki jim jo določi uprava in eden največjih kraj davkoplačevalcem, saj s tem ko varujejo varne ceste, za varnost v prometu ne naredijo nič drugega, kakor pobirajo denar. S tem pa ne leti nič slabega na policiste. Dejstvo je, da je državni sistem v osnovi gnil in je pobiranje denarja vedno bolj v modi.
Glede zemljevida: Bolj enostavno: Kupite kvaliteten radar detektor, ki zaznava vse vrste radarjev, je bolj učinkovito, verjemite mi, sicer pa kao ni homologirano sam ga daš lahko kot akustičen dodatek v avto. Moraš kupiti takega da radarja ne moti ampak samo zaznava pa ti ne bojo moril. Pač se isprsiš in daš enkrat 40-60.000.

Zmeraj zahtevajte od policista a test in uporabno dovoljenje katerekoli naprave, ki jo uporabi v vašem primeru, to je vaša pravica. :twisted:


jst bi pa rad tebe vidu, kako z escortom 93 letnik VARNO zaviraš pri 190 na ura, pa predvsem kje se ustaviš...
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Re: radar det.

Napisal/-a changer Ne feb 05, 2006 5:57 pm

ghostrider je napisal/-a:
BojanI je napisal/-a:Zanimivo je brat teme zadnjih dni, recimo o parkiranih butcih pa o prehitrih voznikih..., potem pa naletiš na tole. Vsi bi radi vedel kje so radarji oziroma kje boste lahko neomejeno pritiskal na gas in nič plačal za kršitev zakona.

Ste kaj drugačni od onih čez katere sicer tako radi pljuvate ??

Lp, Bojan


Tega modela bi rd vidu kva ma za en avto! :bonk fičo z dodatno blokado. :) Svaka ćast prvi ki upošteva prom. pred. Ne rečem, men se tut zdi budalasto k folk tiste scene z invalidi gor daje, k jst ravn tko parkiram na njihovih parkplacih, to pa zato, ker so popoldan samo ta parkirna mesta frj, k je tok teh parkiraš okol trg. centrov kt da bi blo 3000 invalidov u šopingu. Eni so pa žal res kreteni in imajo kot kaže štirioglat volan za parkiranje in zaradi njih nastane kaos na parkirišču. Glede upošt. hitrostnih omejitev: Posamezna vozila so narejena tako, da se lahko pri določeni hitrosti ustavijo veliko hitreje, so varnejša za voznika in ostale udeležence v prometu, ker imajo poleg boljših osnovnih varnostnih sisdtemov še dodatne izboljšave, kot so: ESP,ECS... Zdi se mi namreč brezveze to, da pri 200 kilometrih na uro uradne osebe enako tretirajo vozilo, kot je npr. nek zgonjeni suzuki swift GTI in npr. mercedez-benz razred S po možnosti z dodatno opremo brabus, za katerega pomeni 200kmh enako kakor pri prej omenjeni gajbci 60kmh in se vozilo takrat komaj začne vrtet. Osebno vozim escorta l.93 in priznam da vozilo ni primerno za vožnjo pri taki hitrosti, ki jo motor razvija (210 kmh) in ga zato ne peljem nikoli hitreje, kot 190 kmh, saj se pri tej hitrosti še da varno zavirati. Mislim, da bi morali v sklopu teh. pregleda, ki je itak predrag narediti neki test varnosti in poleg upoštevati karakteristike vozila (NCAP), saj vozilo tudi z leti postane nevarnejše, ter na tak način določiti klasifikacijo vozila glede plačevanja hitrostnih kazni, saj se nekatera vozila ustavijo enako hitro pri 100kmh, kakor druga pri 50kmh. Prav tako pa bi morali klasificirati voznike glede na vir dohodkov, saj se mi zdi da so danes kazni takšne, da nekomu za majhen prakršek zaplenijo vozilo, in ga domala izženejo iz stanovanja, drugim pa kazen pomeni kot tistemu prvemu zavoj cigaret. Ob aktualnem zvcp se mi zdi tudi brezvezna gradnja ne vem kako sodobnih in dragih avtocest, če jih ne smeš niti uporabljati, saj so na avtocestah za nova, varna vozila, omejitve nerealne. Imaš pa seveda tudi nedelske voznike, ki se ravnajo striktno po omejitvah in to z nekimi novimi francozarji, ki imajo vso možno opremo, ampak se vseeno bojijo pritisniti na stopalko za plin, saj takoj pomislijo na vse tiste kredite in fafinge, ki jih morajo odplačati, da bo avto sploh njihov. In zaradi njih nastanejo kolone dolge nekaj kilometrov. Obstajajo pa seveda žal tudi nesposobneži.
Glede hitrih voznikov: Če je človek sposoben za hitro vožnjo in zna reagirati v določenih situacijah in ima vozilo primerno temu, je trezen in ni pod vplivom prepovedanih drog, po mojem mišljenju lahko vozilo uporablja v svoj namen.
Glede merjenja hitrosti: Mislim da je glede tega napačna policijska praksa kriva za veliko število nezgod, saj namreč hitrost merijo na odsekih, ki so popolnoma varni in 10, 20, tudi 30kmh preveč ne pomeni ničesar hudega. Nesreče se dogajajo na vijugasti cesti, v odročnih krajih, tam, kjer vozniki vedo, da policisti ne bodo ustavljali in tako pritisnejo na plin. To kar počnejo policisti, pa je po moje izpolnjevanje dnevne norme, ki jim jo določi uprava in eden največjih kraj davkoplačevalcem, saj s tem ko varujejo varne ceste, za varnost v prometu ne naredijo nič drugega, kakor pobirajo denar. S tem pa ne leti nič slabega na policiste. Dejstvo je, da je državni sistem v osnovi gnil in je pobiranje denarja vedno bolj v modi.
Glede zemljevida: Bolj enostavno: Kupite kvaliteten radar detektor, ki zaznava vse vrste radarjev, je bolj učinkovito, verjemite mi, sicer pa kao ni homologirano sam ga daš lahko kot akustičen dodatek v avto. Moraš kupiti takega da radarja ne moti ampak samo zaznava pa ti ne bojo moril. Pač se isprsiš in daš enkrat 40-60.000.

Zmeraj zahtevajte od policista a test in uporabno dovoljenje katerekoli naprave, ki jo uporabi v vašem primeru, to je vaša pravica. :twisted:


jst bi pa rad tebe vidu, kako z escortom 93 letnik VARNO zaviraš pri 190 na uro, pa predvsem kje se ustaviš...
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Pe feb 10, 2006 12:54 pm

Toel zgori je zelo dobro napisano ghostrider. Kar se tice escorta res nevem...nebom komentiral...sam eni se pac znajo obesit tudi na najmanjso pikico in iz nje naredijo svetovno vojno!

Lp,
Zm3-D3n
What would you do, if you could do the unbalivable ?
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Pe feb 10, 2006 12:59 pm

pozabljaš dejstvo, da pri 200 kmh velik hitrej potuješ z merdecesom S klase, kot z gtijem pri 100 kmh.. na avtocesti recimo, če ga ti pečeš 200 kmh je tle dodatna nevarnost ker zlo hitro premaguješ razdaljo.. in te lahko nekdo iz ovinka sploh še vidi ne (al pa se mal nazaj glih klanc prevesu navzdol) pa gre pri 100 kmh prehitevat al pa karkoli, ti ga pa šopaš 200+ pa povej kaj boš pol k ti bo nekdo naenkat skoču s pol manjšo hitrostjo pred tebe.. al pa te pač ne bo vidu.. pr 200 kmh že zlo hitr potuješ.. hitrostne omejitve so tu pač z namenom..

pri 200 kmh delaš okol 60m/s. če si tolk dobr da reagiraš v pol sekunde, boš najprej prevozu še 30 m pol se boš pa šele začel sploh ustavlat..

tut veyron lohk ustav iz 400 kmh v 10 al kolk sekundah (ne spomnem se več točno kolk), sam v tem času prepotuje pol kilometra.. ti pa z mercedesom s klaso tut nek tolk če bremzaš iz nek 250 kmh..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Po feb 13, 2006 7:28 am

eclipse_R je napisal/-a:pozabljaš dejstvo, da pri 200 kmh velik hitrej potuješ z merdecesom S klase, kot z gtijem pri 100 kmh.. na avtocesti recimo, če ga ti pečeš 200 kmh je tle dodatna nevarnost ker zlo hitro premaguješ razdaljo.. in te lahko nekdo iz ovinka sploh še vidi ne (al pa se mal nazaj glih klanc prevesu navzdol) pa gre pri 100 kmh prehitevat al pa karkoli, ti ga pa šopaš 200+ pa povej kaj boš pol k ti bo nekdo naenkat skoču s pol manjšo hitrostjo pred tebe.. al pa te pač ne bo vidu.. pr 200 kmh že zlo hitr potuješ.. hitrostne omejitve so tu pač z namenom..

pri 200 kmh delaš okol 60m/s. če si tolk dobr da reagiraš v pol sekunde, boš najprej prevozu še 30 m pol se boš pa šele začel sploh ustavlat..

tut veyron lohk ustav iz 400 kmh v 10 al kolk sekundah (ne spomnem se več točno kolk), sam v tem času prepotuje pol kilometra.. ti pa z mercedesom s klaso tut nek tolk če bremzaš iz nek 250 kmh..

lp


Nekdo še ni poskusil takega avta, se še ni peljal tako hitro, in bil v takih situacijah, vidim. Spet drugi, ki so to dejansko doživeli, oziroma to doživljajo večkrat na dan, vejo da ni tak bavbav in tud če ti vn zavije, ne bo zavil s 40kmh; zato da ni hribov in ovinkov na avtocesti pa so za ta namen zgrajeni tuneli in mostovi, ki so za moje pojme predraga investicija, da jih ne bi uporabljali. Če pa že naletiš na neke hribe, ovinke, meglo, žvali in pijane pešce, ter sposobne voznike-kamikaze na cesti pa pač prilagodiš hitrost razmeram-v mejah normale! omejitev 130 kmh- lepo te prosim! Mislim da velika večina voznikov na vsaki vožnji prekoračuje hitrostne omejitve,ponekod celo v večkratnikih, saj so marsikje postavljene brezpredmetno in butasto. Upam da se s tem strinjaš. Kdor pa ne vidi tako daleč pa je pač kratkoviden in potrebuje okulista. Tisto, koliko potuješ z enim ali drugim avtom pa najprej poskusi in potem govori-jaz sem imel možnost primerjati mojo trugo z jaguarjem xjr kot voznik in kot sovoznik v mitsubishi lancer evo VIII in mislim da vem, kaj govorim.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 13, 2006 8:08 am

ghostrider je napisal/-a:Nekdo še ni poskusil takega avta, se še ni peljal tako hitro, in bil v takih situacijah, vidim. Spet drugi, ki so to dejansko doživeli, oziroma to doživljajo večkrat na dan, vejo da ni tak bavbav in tud če ti vn zavije, ne bo zavil s 40kmh; zato da ni hribov in ovinkov na avtocesti pa so za ta namen zgrajeni tuneli in mostovi, ki so za moje pojme predraga investicija, da jih ne bi uporabljali. Če pa že naletiš na neke hribe, ovinke, meglo, žvali in pijane pešce, ter sposobne voznike-kamikaze na cesti pa pač prilagodiš hitrost razmeram-v mejah normale! omejitev 130 kmh- lepo te prosim! Mislim da velika večina voznikov na vsaki vožnji prekoračuje hitrostne omejitve,ponekod celo v večkratnikih, saj so marsikje postavljene brezpredmetno in butasto. Upam da se s tem strinjaš. Kdor pa ne vidi tako daleč pa je pač kratkoviden in potrebuje okulista. Tisto, koliko potuješ z enim ali drugim avtom pa najprej poskusi in potem govori-jaz sem imel možnost primerjati mojo trugo z jaguarjem xjr kot voznik in kot sovoznik v mitsubishi lancer evo VIII in mislim da vem, kaj govorim.


Sej v sloveniji ni problem noret z dobrim avtom. Nekateri odseki so dobri za 270 ali več, vendar malo pomisli s čim vse se ostali vozijo po cestah. Pomisli na tiste, ki jih nebi spustili čez tehničnega, ker imajo avtomobile bolj ko ne iztrošene in jih ne servisirajo, pa so avtomobili komplet gnili. Zadnjič sem videl belega subaru leone turbo pri katerem sem videl skozi avto. Oba blatnika sta bila tako pregnita, da se je videlo skozi avto, podna nima več, avto dela samo v 4x4 načinu, ker se ga ne da izklopit, če bi ga izklopil, ga najbrž nebi nikoli več vklopil, ker ga kardan in streha držita skupaj - oseba z njim pa nori preko 190km/h po avtocestah. Tehničnega naredi pa z prometno in 10.000 tolarji zraven, avta pa na tehničnem zadnjih par let sploh niso videli. Kaj če temu človeku zablokira en del pogona recimo zadnji in ga začne vrtet po cesti ravno ko ti letiš 200 za njim. Malo se zamisli.
Najbrž sem sprobal v svojih 15ih letih vožnje avtomobila kr mnogo avtomobilov in sem tko razmišljal(da se splača noret z 200 po cestah) ko sem izpit naredil. Danes pa vem, da se to ne splača in da ni varno. Za norenje obstaja mobikrog, uradni drag race in podobno, po cestah pa po omejitvi. Paše ena stvar nad katero se lahko zamisliš;

En navaden svinčnik ali kuli na avtocesti pri 200km/h pomeni, da imaš na dobrem avtu še 18 metrov gumo v zraku (tisto s katero si povozil svinčnik), kaj pa na slabem, s slabimi amrtizerji?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Po feb 13, 2006 9:04 pm

Ona dva avta sta samo primer in nisem včeraj naredil izpita, ampak bo kmalu 13 let. Taki ki pišejo stvari napisane zgoraj so pač pripadniki današnje generacije "umirjenih evropejcev", kateri bi naredili vse tako, kot jim narekujejo razni "evropsko primerljivi" zakoni, pa če tudi bi jim narekovali obvezen skok z 30m visokega mostu s pristankom na betonu in to vsakih 14 dni. Sicer ne vem kako je z mobikrogom in dragraceom samo pomoje, da so take stvari, ki so dovoljene s strani države in da so poleg tega javnosti všečne, hudo skomercializirane in je sigurno treba plačevat kake ubijalske štartnine, brez tega, da so navzoči še kaki policisti, ki 100 metrov od dirkališča merijo hitrost in pobirajo kazni, po možnosti sredi kakega polja, kjer ni žive duše. Kakor sem slišal glede mobikroga, je pa to baje bolj karting steza kot kako dirkališče. Pa če bi šli vsi tisti, ki ne vozimo po omejitvah na mobikrog, stvar ne bi dolgo funkcionirala, saj bi ga zaradi prevelike gužve in nevarnosti na dirkališču moral kmalu zapret.

Vidim da folk ful gleda in živi v ameriških akcijskih filmih... kjer se dogajajo ekstremne stvari... Star Wars pa to...I am out of here :___o
Zadnjič spremenil ghostrider, dne Če feb 16, 2006 4:02 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Cimpi
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: So feb 11, 2006 10:56 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Cimpi To feb 14, 2006 9:26 pm

Hehe ja ne ;)
Eni pravijo tak... pravila so zato da se krsijo... prav tako omejitve...
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So feb 18, 2006 1:52 am

hja ne, sm že vozu avte hitro, redno vozim hitro, sicer sem še mlad voznik (izpit slabe dve leti), se pa lahko pohvalim, da sem praktično prevozil že celo evropo skoraj čisto od severa do juga in se tut nasplošno zlo veliko vozm z avtom. Sem bil velikokrat v situacijah, ko je blo treba iz velikih hitrosti bremzati na 0 kmh in to ni nič prijeten občutek (v nemčiji majo ponekod kar semaforje po avtocesti in se zarad gneče v tunelih recimo promet ustavi v nulo, da ne bi v tunelih prišlo do kkšnih katastrof, v bližini večjih mest so zastoji pravilo ipd.), sicer ti uspe več kot varno ustavt, če seveda si pozoren na vse, kar se dogaja, ampak samo pomisli, da ti v nekem trenutno zazvoni mobitel, prileti mimo okna ptič, ti piška ob cesti pokaže joške (pač ne zlo verjetno ampk ok), pomisli na te stvari, ki se pač naključno zgodijo pa da ti takrat nekdo vskoči, ko boš reagiral 3× kasnej kot bi drugače.. pač, če bi bli vsi vozniki zbrani res 100% in vseskozi in v vsakem primeru do nesreč skor da ne bi prhajal, samo dejstvo je da se to pač ne dogaja in lahko kr priznaš da tut ti k vozš te kdaj kej zmot, zarad nečesa odvrneš pogled in to je pač ta trenutek. sicer so ponekod omejitve res nesmiselne, se strinjam, tut sam jih po avtocesti skor da ne upoštevam, sam hitrosi so več ko ne do nekih 150-160 kmh ponavadi kadar pač nekam greš ti je to potovalna hitrost.. seveda..

ne vem no, ne zagovarjam, da vozte vsi po omejitvah, ne morš pa rečt, da zdj pa omejitve so povsod brezvezne in je treba povsod vozt 2× več kokr piše.. zato sm ti pa zgor zračunou poti ustavljanja.. že če ti vozš 200 kmh pa ti skoč nekdo s 130 ko ti pač pičiš mimo pa si takrat v mrtvem kotu, vrjem, da kakršnkoli avto, refleksi in bremze ti ne bojo omogočle, da bi se rešu.. samo to mej v glav.. kot pa je nebivedu reku, kaj če ti takt poč guma, če prleti kamen, ptič, kakšna druga žival, komet iz vesolja, je pač slaba cesta, pride do razlitja olja, so na cesti koščki stekla in ti raznese gumo al pa kej podobnega.. je bil moj fotr že v situaciji ko ga je prehitevala katrca (v časih ko so ble pač na cestah katrce), ji je malo pred njim razneslo gumo in znašel se je v slavnem prizoru iz fast&furios, ko je katrca nardila salto, jo je vrglo v zrak in je fotr mogu pod njo zapelat na desno, da se je je rešu.. in to se je res zgodilo. katrca je nardila pol še ene 5 trojnih piruet predn je pač se ustavla. Ampak na srečo so vsi iz avta stopli živi in jih je fotr odpelou k zdravniku pregledat, kjer so vsi šli brez hujših posledic (razni zvini, nategi, buške ipd.). ampak to je sreča.. po belgiji, ko smo se vozili maš na vsake 10 km ob cesti lepo mljon koščkov gume in pač malo naprej še gumo, ki je lepo razvita ležala na tleh, k jo je praktično snel s feltne. in poddobnih primerov je še mljon.. zato ni pametno z mercedezi S klase vozit 300 ipd po katerihkoli cestah in omejitve so pač postavljene z razlogom! sicer ti pa ne pravm, da se jih strogo drž in podobno, pravm sam, da se zavedej kaj delaš.. delam v odvetniški pisarni, ki se ukvarja z izterjavo odškodnin v primerih prometnih nesreč in pač vidim posledice nesreč že pri hitrostih pod omejitvijo in potem posledice, ki so prišle na tiste, ki so prometno nesrečo povzročili in njihove žrtve..

nekak ta tvoja samozavest, da boš lohk ustavu kjerkoli in kadarkoli ob vsaki situaciji pri katerikoli hitrosti, če si le dovolj pozoren in izkušen mi je prtisnla na živc..take samozavesti ne bi smel met noben!

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 So feb 18, 2006 8:25 am

eclipse_R je napisal/-a: (v nemčiji majo ponekod kar semaforje po avtocesti in se zarad gneče v tunelih recimo promet ustavi v nulo, da ne bi v tunelih prišlo do kkšnih katastrof, v bližini večjih mest so zastoji pravilo ipd.)


Saj imaš pri nas tudi pred tuneli semaforje in se tudi promet ustavi na nulo, samo marsikdo ne upošteva.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R So feb 18, 2006 3:25 pm

to sem dal samo primer. tam recimo maš na recimo odseku 50 km ene 15 semaforjev in se v primerih gužve povsod ustavla.. in stojiš ko budala pol po cel dan..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So feb 18, 2006 3:54 pm

Eno pripombo imam glede radarja pred predorom golovec. Vsi pravite da je tam omejitev 100km/h takoj za radarjem pa pade na 80km/h. Dejte se še enkrat prepričat, k men se zdi da je ene 3-5m pred radarjem tut opozorilna tabla da je omejitev 80km/h. Se motim??
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So feb 18, 2006 4:03 pm

Walker_P je napisal/-a:Eno pripombo imam glede radarja pred predorom golovec. Vsi pravite da je tam omejitev 100km/h takoj za radarjem pa pade na 80km/h. Dejte se še enkrat prepričat, k men se zdi da je ene 3-5m pred radarjem tut opozorilna tabla da je omejitev 80km/h. Se motim??


veljajo samo fiksne table
led table so samo za dopolnilo, ker so bolj vidne in se lahko spreminjajo
podpis
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So feb 18, 2006 4:11 pm

Lublancan sorry, sam s tem se ne strinjuam s tabo. Zakaj potem kakšn mesec al pa dva nazaj k je ful snežil in je blo dost snega na AC, med vranskem in blagovico, so bile te omejitve z diodami prikazane s hitrostjo 60km/h in ne 100km/h??? Pa vsi smo se tega držal. Men se zdi da ta omejitev enako pomeni kot pa tista fiksna?!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan So feb 18, 2006 4:42 pm

Walker_P je napisal/-a:Lublancan sorry, sam s tem se ne strinjuam s tabo. Zakaj potem kakšn mesec al pa dva nazaj k je ful snežil in je blo dost snega na AC, med vranskem in blagovico, so bile te omejitve z diodami prikazane s hitrostjo 60km/h in ne 100km/h??? Pa vsi smo se tega držal. Men se zdi da ta omejitev enako pomeni kot pa tista fiksna?!


to so priporočila

če je za tako tablo radar, ti pa pelješ 100 ne bo kazni zaradi prekoračitve hitrosti
bo pa kazen za neprilagojeno hitrost razmeram na cesti

te table so izključno informativne, da te opozorijo da se bo zmanjšala hitrost, da je nevarnost itd. pametno jih je upoštevat, ker na ac spremlajo promet in razmere in so table tm z namenom

"problem" teh tabl je da se spreminjajo, majo vsaj 2 različni "sliki"(npr hitrost in znak za ovinek), lahko tudi več - recimo omejitve 100 80 60... fora pa je, da ne more ta tabla bit upoštevana kot prometni znak, ker ne moreš dokazat kaj je v tistem trenutku, ko si šeu mimo pisalo na tabli
podpis
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So feb 18, 2006 4:56 pm

Maš prav ja. V bistvu bi se lahka rekl, da zavajajo ljudi. :P
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So feb 18, 2006 5:24 pm

lublancan je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:Eno pripombo imam glede radarja pred predorom golovec. Vsi pravite da je tam omejitev 100km/h takoj za radarjem pa pade na 80km/h. Dejte se še enkrat prepričat, k men se zdi da je ene 3-5m pred radarjem tut opozorilna tabla da je omejitev 80km/h. Se motim??


veljajo samo fiksne table
led table so samo za dopolnilo, ker so bolj vidne in se lahko spreminjajo

sej maš 1 km prej tablo- radarska kontrola omejitev 100 km/h
lp
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne feb 19, 2006 8:51 am

eclipse_R je napisal/-a:hja ne, sm že vozu avte hitro, redno vozim hitro, sicer sem še mlad voznik (izpit slabe dve leti), se pa lahko pohvalim, da sem praktično prevozil že celo evropo skoraj čisto od severa do juga in se tut nasplošno zlo veliko vozm z avtom. Sem bil velikokrat v situacijah, ko je blo treba iz velikih hitrosti bremzati na 0 kmh in to ni nič prijeten občutek (v nemčiji majo ponekod kar semaforje po avtocesti in se zarad gneče v tunelih recimo promet ustavi v nulo, da ne bi v tunelih prišlo do kkšnih katastrof, v bližini večjih mest so zastoji pravilo ipd.), sicer ti uspe več kot varno ustavt, če seveda si pozoren na vse, kar se dogaja, ampak samo pomisli, da ti v nekem trenutno zazvoni mobitel, prileti mimo okna ptič, ti piška ob cesti pokaže joške (pač ne zlo verjetno ampk ok), pomisli na te stvari, ki se pač naključno zgodijo pa da ti takrat nekdo vskoči, ko boš reagiral 3× kasnej kot bi drugače.. pač, če bi bli vsi vozniki zbrani res 100% in vseskozi in v vsakem primeru do nesreč skor da ne bi prhajal, samo dejstvo je da se to pač ne dogaja in lahko kr priznaš da tut ti k vozš te kdaj kej zmot, zarad nečesa odvrneš pogled in to je pač ta trenutek. sicer so ponekod omejitve res nesmiselne, se strinjam, tut sam jih po avtocesti skor da ne upoštevam, sam hitrosi so več ko ne do nekih 150-160 kmh ponavadi kadar pač nekam greš ti je to potovalna hitrost.. seveda..

ne vem no, ne zagovarjam, da vozte vsi po omejitvah, ne morš pa rečt, da zdj pa omejitve so povsod brezvezne in je treba povsod vozt 2× več kokr piše.. zato sm ti pa zgor zračunou poti ustavljanja.. že če ti vozš 200 kmh pa ti skoč nekdo s 130 ko ti pač pičiš mimo pa si takrat v mrtvem kotu, vrjem, da kakršnkoli avto, refleksi in bremze ti ne bojo omogočle, da bi se rešu.. samo to mej v glav.. kot pa je nebivedu reku, kaj če ti takt poč guma, če prleti kamen, ptič, kakšna druga žival, komet iz vesolja, je pač slaba cesta, pride do razlitja olja, so na cesti koščki stekla in ti raznese gumo al pa kej podobnega.. je bil moj fotr že v situaciji ko ga je prehitevala katrca (v časih ko so ble pač na cestah katrce), ji je malo pred njim razneslo gumo in znašel se je v slavnem prizoru iz fast&furios, ko je katrca nardila salto, jo je vrglo v zrak in je fotr mogu pod njo zapelat na desno, da se je je rešu.. in to se je res zgodilo. katrca je nardila pol še ene 5 trojnih piruet predn je pač se ustavla. Ampak na srečo so vsi iz avta stopli živi in jih je fotr odpelou k zdravniku pregledat, kjer so vsi šli brez hujših posledic (razni zvini, nategi, buške ipd.). ampak to je sreča.. po belgiji, ko smo se vozili maš na vsake 10 km ob cesti lepo mljon koščkov gume in pač malo naprej še gumo, ki je lepo razvita ležala na tleh, k jo je praktično snel s feltne. in poddobnih primerov je še mljon.. zato ni pametno z mercedezi S klase vozit 300 ipd po katerihkoli cestah in omejitve so pač postavljene z razlogom! sicer ti pa ne pravm, da se jih strogo drž in podobno, pravm sam, da se zavedej kaj delaš.. delam v odvetniški pisarni, ki se ukvarja z izterjavo odškodnin v primerih prometnih nesreč in pač vidim posledice nesreč že pri hitrostih pod omejitvijo in potem posledice, ki so prišle na tiste, ki so prometno nesrečo povzročili in njihove žrtve..

nekak ta tvoja samozavest, da boš lohk ustavu kjerkoli in kadarkoli ob vsaki situaciji pri katerikoli hitrosti, če si le dovolj pozoren in izkušen mi je prtisnla na živc..take samozavesti ne bi smel met noben!

lp


Sj pravm, ameriški filmi pa to... :bonk
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 Ne feb 19, 2006 9:02 am

včeraj sem se vozil čez Golovec. in sem opazil da vlečejo od SOS telefona pa do table, ki te opozarja na radar-pred prvim tunelčkom,oranžno cev. noter pa kup kablov. potem sem pa videl za tablo namontiranih še en kup škatlic, ki jih prej ni bilo. ali bo tukaj še en radar?
to je na tej strani, če se voziš iz štajerske smeri proti tunelu.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne feb 19, 2006 9:40 am

Sam sm tut to opazu dare01. Men se zdi da bo kao tko naret da bodo merl čas in povprečno hitrost računal in če boš prekoraču tistih 100km/h boš plaču. Tko se men zdi, tko da me ne za besedo držat!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], void in 126 gostov