Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Bi imeli to zadevo!

1. TAKOJ(ta je taprav za dragg)
11
65%
2. NE,KER MI NI VŠEČ
6
35%
 
Skupaj glasov : 17
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

ŠKODA 110R VR6!(veliko Texta in slik)

Napisal/-a _VeNoM_ Sr dec 08, 2004 1:23 am

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


no še SPEC:

Mission impossible?!?
HAHA, přeci nemůže být tak složitý ve sprintu natřít supersporty jako jsou Ferrari nebo Porsche! A tím to začalo! Přesně tohle si jednou Zdeněk řekl a začal na svém projektu makat. A jak to dopadlo? Většina z návštěvníků různých srazů ví – dobře :-). Prostě a jasně, jezdí na srazy a fakt ty super káry poráží. Že to nebyla jednoduchá záležitost se můžete přesvědčit v našem článku.Nejdřív přišlo na výběr to hlavní - auto. A vybráno bylo asi to nejlepší z československé socialistické produkce - Škoda 110R. Je to fajn a našinec si může mnout ruce, že Zdeněk nešáhl po nějakém německém či italském autě. Zdeněk má svou dílnu, kde opravuje různě nabourané auta, takže rez na polorozpadlé odstrojené karoserii Š110R ho skoro nemohla překvapit. Všechny díly karoserie byly pečlivě opraveny a vyvařeny. A ostatní díly? Nebyly použity ;-)Důležité bylo dostat se s váhou na minimum, jedině tak je možné porazit dvoutunový supersport skoro normálním autem s „rozumným“ výkonem cca 250 koní. To je i přibližný výkon téhle škodovky, do které Zdeněk implantoval koncernový motor Volkswagen VR6 2.8i. Celý motor byl zabudován před zadní poháněnou nápravu do speciálně připraveného vyvařeného rámu. Co se týče úprav na motoru , tak vlastně ani nejsou prozatím nějaké velké – pouze jsou vyměněny vačky. Brutální přestavba bude připravena až na sezónu 2005! Je pravdou, že to by na první místa ve sprintech nestačilo. Je nově poskládána převodovka. Je kratší – motor jde špičkově do otáček, ale zase nemá takovou maximálku. Jenže tu při sprintech na 400m stejně nevyužijete. Nutno podotknout, že vydržela přes dva roky. Teď když jsem byl auto fotit, tak byla bohužel zaseknutá, proto jsou fotky v omezené kvalitě foceny před dílnou.Samostatnou kapitolkou zvýšení výkonu v tomto autě je NITRO!!! Hlavní věcí je, že Zdeněk není béčko a do motoru ho na sprintech normálně pouští. Takových lidí tady moc není :-). Jedná se o Nitro od výrobce ZEX, který má podle mého nejkrásnější bomby. Úžasně fialová bomba je v tomto případě umístěna místo spolujezdcovy přední sedačky. Z bomby je rájský plyn přiveden „pouze“ do sání. Není tedy napřímo vstřikován do válců, kdy je zdaleka největší nárůst výkonu, ale je fakt, že takhle motor hned neodděláte. Ale co naplat, vylepšovat se musí, takže prý v roce 2005 uvidíme...Další, i když již nepatrné zvýšení výkonu tohoto speciálu má na svědomí výfuk. Svody od jednotlivých válců jsou opravdu dlouhé a prakticky se spojují až těsně před tlumičem. Tedy vlastně dvěmi tlumiči. Tři válce jsou do tlumiče vlevo a tři zase vpravo. A to je fakt vše o zvýšení výkonu. Dále už je to jen o hmotnosti a pár dalších vychytávkách.Jednou z těch vychatávek jsou závodní slick pneumatiky AVON. No pneumatiky. Brutální balóny to jsou. Pod rozšířenými blatníky moc místa nezbylo. Přenos síly motoru je tak na vozovku nádherně „lepivý“ a okamžitý. Podvozek je ještě vylepšen závodním podvozkem HP sporting.A pojďme už na odlehčování. Když se kouknete na karoserii, zjistíte prvním pohledem, že je hodně moc rozšířená. To má na krku přestavbový laminátový kit okruhové Škody 130R. Mimoto, že se ušetřilo několik kilo auto vypadá o hodně lépe a hlavně se pod blatníky vejdou již zmiňované balóny. Poťukávám na sklo dveří a ten zvuk je divný. Není to sklo, plast! Dostávám rychlou odpověď. Zase jsme s váhou níž. A pak se tak koukám a z venku vlastně není nic. Chybí světla, mřížky, nárazníky a další serepetičky, které nejsou na těch 11 až 12 sekund jízdy potřeba. Jednoduše se odmontovalo vše co něco vážilo.Ještě více šetření hmotnosti je vidět v interiéru. Zde jsou jen a jen nejnutnější záležitosti – jedna sedačka (skořepina), volant (s krásně červeným čudlíkem pro NOS), pedály, řadička. K mému úžasu byla zachována palubka :-). Ovšem o polstrování dveří nebo snad nějakého koberce a odhlučňovací vaty nemůže být řeč. Nechybí však bezpečnostní prvky jako je rám, hasičák a hlavní vypínač pro vypnutí celé elektriky. Inspirace v závodních monopostech je zřejmá.A jak jsme na tom s váho po této odtučňovací kůře? Je to rovných 760 kilogramů. To jde ne? Při výkonu 250 koní to je 0.33 koně na kilo. A jak je na tom třeba poslední Porsche 911 Carrera? Objem motoru 3.6 litru, výkon 325 koní, 1395 kilo. Z toho nám vyleze 0.23 PS/kg. Tak ten asi dostane nasekáno :-)...Pravdou je, že tahle Škodovka je čistokrevný speciál a po normální silnici se s ní moc nepovozíte. To bylo dokonce Zdeňkovi názorně vysvětleno v šestém Mimonském klání, kdy sice pár Porsche a Ferrari ve své objemové kategorii porazil, ale pak byl na protest přehozen do speciálů, kde si jen o chloupek neporadil s dvoumotorovou Opel Corsou. Ale co, stejně, tohle je pořádný, brutální a technický tuning jak má být. Tohle auto si na nic nehraje a my jsme zvědavi, jak bude vypadat příští rok, kdy bude mít o dost více koníků a snad i nový kabát... Těšíme se a držíme palce!


no neki boste le razbrali iz ČEŠČINE!



mislim da uporabniku Super98 bo ta makina špica! :-P :P :-P :P


no fotke kopirane in text iz ene internet strani!

lp _VeNoM_
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr dec 08, 2004 1:34 am

HUDO :shock: :-P :D res prava lepotica.

tastare skode so itak zakon(nekoc pojem v avto svetu). sam tanove mi pa niso nevemkok usecne, ker je skoda nekak dobila ulogo drugorazrednega vw.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr dec 08, 2004 8:19 am

grdoo :?

ajd da je cela mašinkata zamenjana pa da je veliko dela uloženega v samo predelavo kul...sam za stilski izziv pa še niso slišal..
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky Sr dec 08, 2004 9:10 am

razumem pol kurca.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr dec 08, 2004 9:21 am

maky je napisal/-a:razumem pol kurca.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


sem pravkar hotel za prevod vprasat :D
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr dec 08, 2004 12:48 pm

maky je napisal/-a:razumem pol kurca.... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:



hehe avto ima 250KM pa teža avta 760Kg ima pa na eno kilo avta 0.33KM
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3371
Pridružen: To jul 29, 2003 1:19 pm
Kraj: Cela EU

Napisal/-a McLaren Sr dec 08, 2004 2:11 pm

Volan ownz u. Sej je kul in je veliko truda not vloženega, samo volan je pa....... :roll: pa barvna kombinacija je zgrešena.
Drugače je pa huda.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov