Caterham je napisal/-a:Sm iskal po forumu ce je bla kje ksna konkretna primerjava pa nism nc najdu. Zato bi vas uprasal kaj se vam zdi....a je bol DSG menjalnik al SMG? Za DSG vem da sta 2 menjalnika v enem...kako to vpliva na tezo? Ker bol mena, vec prenese, ter, ali je rocni menjalnik se vedno najboljsi? Ali pa mogoce CVT?
P.S.
A je ta nov menjalnik od Ferrarija F430 hitrejsi kot SMG ali DSG...pravijo da zamenja v 150ms....
Voith je napisal/-a:k skutr ma zvok, drgac so pa ucas rekl CVT menjalniku VARIOMATIC, razviu ga je pa DAF, v zacetku 70 let.
ni ga cez rocni menjalnik. nej bo not se tako izpiljena elektronika, posteno izpiljena roka in noga, spustita se tok advanced racunalniku salo.
tko k dons berem v novicah da je en tip zracunu na roke 100 mestno stevilo, na 16 koren, v 11sekundah pa neki drobiza![]()
![]()
![]()
racunalnik je zato rabu cez 55 sekund![]()
![]()
ma ni ga cez human powah
Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne
Vuso je napisal/-a:Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne
lp
JohnyR je napisal/-a:Vuso je napisal/-a:Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne
lp
DSG "prestavlja" hitreje zato ker ne prestavlja brzine, ker so le te že vnaprej pripravljene. V primeru DSGja se le ena sklopka stisne, druga pa sprasti, za to pa ne rabiš 150 ms apak le desetino tega.
DSG sta dva menjalnika v enem, vsak pa ima svojo sklopko.
En manjalnik skrbi za lihe prestave ( 1., 3., 5.)
Drug pa za sode ( 2., 4., 6. )
Potek prestavljanja je naslednji.
prvi menjalnik v 3. prestavi sklopka spuščena, avto pospešuje.
Logika menjalnika, naslenje prestavljanje bo v 4. prestavo, za kar se pripravi tako da drugi menjalnik prestavi v 4. in drži sklopko.
Klik gumba za prestavljanje gor, stisk prve sklopke in sprostitev druge.
Čas = minimalen.
http://www.audi.co.uk/experience/techde ... hnical.jsp
INFINITI je napisal/-a:Voith je napisal/-a:sevedno sm preprican da tko enga k druzga dobr voznik dol pusti.
Dream on
PureTNT je napisal/-a:DSG bo uporabil Porsche v 997 in tudi Audi v novem Le Mansu. Menjalnik čisto lepo tolerira višje moči, odvisno je samo katere materiale uporabijo pri konstrukciji. Avtomatsko pretikanje pri rdečem polju tudi v ročnem načinu se da popravit s softversko modifikacijo. Seveda pa bo to na voljo samo v športnih verzijah, normalni grocery getterji ala Golf in A3 te modifikacije verjetno ne bodo dobili.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov