Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

DSG ali SMG....?

Napisal/-a Caterham To dec 14, 2004 9:12 pm

Sm iskal po forumu ce je bla kje ksna konkretna primerjava pa nism nc najdu. Zato bi vas uprasal kaj se vam zdi....a je bol DSG menjalnik al SMG? Za DSG vem da sta 2 menjalnika v enem...kako to vpliva na tezo? Ker bol mena, vec prenese, ter, ali je rocni menjalnik se vedno najboljsi? Ali pa mogoce CVT?

P.S.
A je ta nov menjalnik od Ferrarija F430 hitrejsi kot SMG ali DSG...pravijo da zamenja v 150ms....
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Re: DSG ali SMG....?

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 9:40 pm

Caterham je napisal/-a:Sm iskal po forumu ce je bla kje ksna konkretna primerjava pa nism nc najdu. Zato bi vas uprasal kaj se vam zdi....a je bol DSG menjalnik al SMG? Za DSG vem da sta 2 menjalnika v enem...kako to vpliva na tezo? Ker bol mena, vec prenese, ter, ali je rocni menjalnik se vedno najboljsi? Ali pa mogoce CVT?

P.S.
A je ta nov menjalnik od Ferrarija F430 hitrejsi kot SMG ali DSG...pravijo da zamenja v 150ms....


Pri SMG, Ferrarijevemu F1, Lamborghinijevemu E-gear gre za sekvenčni menjalnik z eno sklopko, medtem ko gre pri DSG za sekvenčni menjalnik z dvema sklopkama. Teža je praktično identična ostalim sekvenčnim menjalnikom, s tem da prestave menja hitreje in bolj gladko (M3 recimo pri največji hitrosti prestave dobesedno drgne), za kar se gre zahvaliti dvojni sklopki. Medtem ko je motor v eni prestavi je druga že izbrana in to omogoči hitrejše in nežnejše menjave. Prvi je ta menjalnik razvil Porsche, imenoval da je PDK, v uporabi pa je bil v 80-ih letih dirkalnih avtomobilih 956/962 v Grupi C, kmalu zatem je sledil Audi z uporabo v svojih dirkalnih vozilih, sedaj pa so sistem dovolj razvili, da je primeren za uporabo tudi v cestnih vozilih. Kar pa se tiče menjalnika v F430, le-ta ni hitrejši od VAGovega DSG-ja.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm To dec 14, 2004 9:47 pm

je pa dosti bolj vzdržljiv
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To dec 14, 2004 9:56 pm

torstorm je napisal/-a:je pa dosti bolj vzdržljiv


Ne.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr dec 15, 2004 12:33 am

Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne

lp
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr dec 15, 2004 12:48 am

Sam ce tko pogledas je pa CVT (brezstopenjski) se najbol menjalnik. Skos deluje v najbolj optimalnem rezimu, pa posledicno varcuje z gorivom. Ni treba nc prestavlat....

Edin problem je uzdrzljivost pa mogoce navor....sam ce se usi menjalniki tok neki "kao" kvarjo :twisted: pol tut tega ne morm kritizirat, ker nekateri praujo da ni vzdrzliv... ;)

Btw...a ma CVT res tak zvok k tomos kolibri? :twisted: joke :P
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr dec 15, 2004 3:14 am

k skutr ma zvok, drgac so pa ucas rekl CVT menjalniku VARIOMATIC, razviu ga je pa DAF, v zacetku 70 let.

ni ga cez rocni menjalnik. nej bo not se tako izpiljena elektronika, posteno izpiljena roka in noga, spustita se tok advanced racunalniku salo.


tko k dons berem v novicah da je en tip zracunu na roke 100 mestno stevilo, na 16 koren, v 11sekundah pa neki drobiza :shock: :shock: :shock:

racunalnik je zato rabu cez 55 sekund :twisted: :lol:

ma ni ga cez human powah :D
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 10:21 am

Voith je napisal/-a:k skutr ma zvok, drgac so pa ucas rekl CVT menjalniku VARIOMATIC, razviu ga je pa DAF, v zacetku 70 let.

ni ga cez rocni menjalnik. nej bo not se tako izpiljena elektronika, posteno izpiljena roka in noga, spustita se tok advanced racunalniku salo.


tko k dons berem v novicah da je en tip zracunu na roke 100 mestno stevilo, na 16 koren, v 11sekundah pa neki drobiza :shock: :shock: :shock:

racunalnik je zato rabu cez 55 sekund :twisted: :lol:

ma ni ga cez human powah :D


Kar verjemi, da je elektronika hitrejša. Tudi profesionalni testni vozniki dosegajo boljše čase z recimo Ferrarijevim F1 kot pa z ročnim. Pošteno izpiljena roka in noga preprosto nista ne tako hitra, ne tako 100% kot robotski menjalnik. Še en plus tega je v tem, da se pri vožnji po progi voznik lahko popolnoma posveti vodenju avtomobila samega in ne rabi skrbet še za sklopko in menjavanje prestav. Sem pa jaz osebno še vedno pristaš ročnih menjalnikov, ne zaradi hitrosti, ker bi bila večina voznikov hitrejša že z navadnim avtomatskim menjalnikom, pač pa zaradi občutka, saj ročni menjalnik za moje pojme pomeni boljšo vozniško izkušnjo, pa čeprav za ceno malo počasnejših časov.

CVT je zelo učinkovit menjalnik, tako kar se tiče porabe kot tudi zmogljivosti. Je pa težava v tem, da ga zelo težko prirediš za motorje z večjo močjo, ker gre v končni fazi še vedno za stožec z gonilnim jermenom, ne glede na to kake materiale uporabijo pri gradnji.

Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne


Če nisi prebral zgornjih odzivov je bil ta tip menjalnika razvit za Porschejeve in Audijeve dirkalne avtomobile, kmalu pa ga bodo pričeli vgrajevati tudi v novi Porsche 997. Še za informacijo, Golfov DSG res prestavlja hitreje kot Ferrarijev F1. Tudi BMWjev SMG II v M3 prestavlja hitreje kot avtomatski menjalnik v SLR. Ni vse v ceni.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 15, 2004 10:33 am

Vuso je napisal/-a:Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne

lp


DSG "prestavlja" hitreje zato ker ne prestavlja brzine, ker so le te že vnaprej pripravljene. V primeru DSGja se le ena sklopka stisne, druga pa sprasti, za to pa ne rabiš 150 ms apak le desetino tega.

DSG sta dva menjalnika v enem, vsak pa ima svojo sklopko.
En manjalnik skrbi za lihe prestave ( 1., 3., 5.)
Drug pa za sode ( 2., 4., 6. )

Potek prestavljanja je naslednji.
prvi menjalnik v 3. prestavi sklopka spuščena, avto pospešuje.
Logika menjalnika, naslenje prestavljanje bo v 4. prestavo, za kar se pripravi tako da drugi menjalnik prestavi v 4. in drži sklopko.
Klik gumba za prestavljanje gor, stisk prve sklopke in sprostitev druge.
Čas = minimalen.

http://www.audi.co.uk/experience/techde ... hnical.jsp
http://www.raceland.si
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 10:44 am

JohnyR je napisal/-a:
Vuso je napisal/-a:Če jst prov zastopm celotno zadevo to pomen da dsg u golfu hitrej prestavla kokr menjalnik v F430?!!!a ma sploh kdo občutek kaj je 0,15 sec??mislm da je tale trditev mal mim.u avtu za 5 mio maš hitrej menjalnik kokr kokr u avtu za 40+ mio.
mislim da ne

lp


DSG "prestavlja" hitreje zato ker ne prestavlja brzine, ker so le te že vnaprej pripravljene. V primeru DSGja se le ena sklopka stisne, druga pa sprasti, za to pa ne rabiš 150 ms apak le desetino tega.

DSG sta dva menjalnika v enem, vsak pa ima svojo sklopko.
En manjalnik skrbi za lihe prestave ( 1., 3., 5.)
Drug pa za sode ( 2., 4., 6. )

Potek prestavljanja je naslednji.
prvi menjalnik v 3. prestavi sklopka spuščena, avto pospešuje.
Logika menjalnika, naslenje prestavljanje bo v 4. prestavo, za kar se pripravi tako da drugi menjalnik prestavi v 4. in drži sklopko.
Klik gumba za prestavljanje gor, stisk prve sklopke in sprostitev druge.
Čas = minimalen.

http://www.audi.co.uk/experience/techde ... hnical.jsp


Hvala JohnyR.
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Sr dec 15, 2004 11:04 am

Še to.

Celo Jeremy Clarkson je rekel da je ta menjalnik dober, pa se mu ponavadi ne dopadejo.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr dec 15, 2004 11:07 am

Poglejte si novi avto katalog (tisti slovenski prevod), noter je prispevek o menjalnikih. Kolikor se prebral na hitro, je DSG dober zaenkrat za manjše moči, za večje pa ne, ne vem zakaj. Glede hitrosti nebi vedu.

SMG res cuka k p*****a. Sem se peljal z M3 s tem menjalnikom.
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Sr dec 15, 2004 11:28 am

Osebno se tudi malo ne spoznam na te menjalnike bom pa dodal tole sicer je v nemščini ampak številke so pa številke tko, da boste v nadaljne imeli mal več znanja o tem tko kot jaz.
http://www.niceaudis.ch/testberichte/ht ... _8_04.html
Video iz BMW strani o SMG menjalniku:
http://www.bmw.com/generic/com/en/fasci ... icleUrlEnd
In pa stran o DSG menjalniku iz koncerna VW:
http://www.germancarfans.com/photos.cfm ... gen/1.html
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 15, 2004 12:22 pm

Bojda je ena izmed slabih lastnosti DSG-ja le to, da menjalnik samodejno prestavi višje, ko obrati pridejo do rdečega polja vrtljajev, kar je sredi zavoja ali v določenih trenutkih vožnje na polno moteče!

SMG resnično grobo cuka, v najhitrejšem načinu, v počasnejšem je pa vsaj meni, ki nisem cepljen na udobje tudi čisto zadovoljivo udoben, ni pa to avtomatik stil ali ročni...še vedno je bolj grob...Ampak navzdol pa ob hitri vožnji prestavlja s tako lepim vmesnim gasom, da ti grejo kar kocine pokonc :twisted: ...bomba, tudi launch control je zanimiva izkušnja...
http://www.mobisux.com/album/data/500/33930M3.MOV
cca 5s do 100 in 15 do 180 :twisted: NIIIIIICEEEEEEEE :twisted:

@Voith...tudi jaz sem bil skeptičen, dokler nisem na lastne oči videl, kako to gre...zelo zelo hitro...čeprav nižje...nižje pa lahko izurjen voznik(profi!!!) menda še hitreje prestavi...še vedno pa bi imel raje ročnega...kljub 100% točnosti in veliki hitrosti SMG-ja ;)

Z DSG-jem se pa še nisem peljal in ne bi preveč komentiral...je pa baje super ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Sr dec 15, 2004 12:48 pm

DSG bo uporabil Porsche v 997 in tudi Audi v novem Le Mansu. Menjalnik čisto lepo tolerira višje moči, odvisno je samo katere materiale uporabijo pri konstrukciji. Avtomatsko pretikanje pri rdečem polju tudi v ročnem načinu se da popravit s softversko modifikacijo. Seveda pa bo to na voljo samo v športnih verzijah, normalni grocery getterji ala Golf in A3 te modifikacije verjetno ne bodo dobili.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr dec 15, 2004 9:02 pm

sevedno sm preprican da tko enga k druzga dobr voznik dol pusti.

ker face it, tut ni mozno da bi kdo v racunanju korenov premagu racunalnik, ampak kot sm ze zgor reku, je enmu to ratal in to v 5x manjsem cajtu.

sicer pa bi se su mal fijakat s temi menjalniki, ker pomoje so kr uredu :D
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr dec 15, 2004 9:18 pm

Voith je napisal/-a:sevedno sm preprican da tko enga k druzga dobr voznik dol pusti.


Dream on :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 15, 2004 9:19 pm

INFINITI je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:sevedno sm preprican da tko enga k druzga dobr voznik dol pusti.


Dream on :lol:


SMG mogoče...ampak res dober voznik! DSG pa...huh...resnično bi lahko uporabil tvoje besede glede na številke...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po jan 03, 2005 10:03 pm

Ferrari zamena v 150ms

BMW SMG zamena v 65ms

VAG DSG pa zamena v ....?

Sigurno traja nek delcek sekunde v katermu se zgodi sprememba sklopke....mogoce 10ms, ...5ms?
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman To jan 04, 2005 9:04 am

PureTNT je napisal/-a:DSG bo uporabil Porsche v 997 in tudi Audi v novem Le Mansu. Menjalnik čisto lepo tolerira višje moči, odvisno je samo katere materiale uporabijo pri konstrukciji. Avtomatsko pretikanje pri rdečem polju tudi v ročnem načinu se da popravit s softversko modifikacijo. Seveda pa bo to na voljo samo v športnih verzijah, normalni grocery getterji ala Golf in A3 te modifikacije verjetno ne bodo dobili.

Golf GTI in A3 3.2 V6 Quattro sama navzgor pretikata. Pa nista ravno navadna ...
DSG prestavlja v par stotinkah, recimo 20-30 ms - seveda je odvisno iz katere v katero prestavo, tudi SMG da v 65 ms iz recimo 4 v 5, ne pa it 1 v 2 ...
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov